Nádherné místo ✔ 27

271 5 2
                                    

Sedím u stolu v jídelní hale a mám divný pocit, že mě za chvíli někdo probodne.
Ne zas tak strašné to není, opravdu bych si přála, aby mě Samuel vyhodil, ale on ne jsem prý upřímná.
Kdyby opravdu věděl co dělám asi by si nad sebou zaklepal na čelo, vždyť mu lžu, ale na druhou stranu by se mi stýskalo nejen po Damonovi, ale i po holkách a Austinovi, ale ti by mě mohli navštívit, ale Samuel nejspíš ne a to mě děsí a zase teď se mi stýská po mamce a Kim i Kailovi.
,,Slečno Lili ?"
,,Ano výsosti ?" Zeptám se co po mě princ chce.
,,Co by jste řekla na dopoledne strávené se mnou, prošli bychom se k lesům." poví a já vím, že kdybych to odmítla bylo by to divné a i nepřístupné.
Měla jsem s Damonem v plánu, že se společně budeme dívat na televizi a jen tak se válet v posteli, ale to bude muset počkat.
,,Ano jistě, bude mi potěšením s vámi jít." musím říct formálně jinak by mě holky ucupovaly kdyby zjistily, že si s princem tykáme už tak po mě teď hází vražedné pohledy, tedy Sisi se usmívá a je jasné, že o nás s Samuelem má jisté představy o naší 'lásce' až za hrob.
,,Dobře, po snídani na mě počkejte před halou." poví Samuel.
,,Jistě, výsosti." kývnu, že rozumím.
Po snídani jdu před halu a tam čeká Damon.
,,Ahoj Lili." pozdraví mě.
,,Ahoj."
,,Tak co půjdeme ?" zeptá se a je vidět, že se těší.
,,Bohužel ne, mám schůzku s princem." povím a on sklopí oči k zemi.
,,Aha."
,,Nevadí ti to, že ne, kdybych to odmítla bylo by to divný a vzbudilo by to podezření."
,,Jo chápu." kývne, ale tím si nejsem úplně jistá vždyť vím, jak nenávidí prince.
,,Tak se uvidíme na plese." řeknu a on odejde.
,,Tak co Lili, jdeme ?" řekne hlas a já leknutím nadskočím.
,,Jo jasně." kývnu..
,,Chci ti něco ukázat." řekne po chvíli a táhne mě za ruku, když už jsme za branami paláce.
,,Jo už se těším, ale co takhle zpomalit, po téhle vyrbolaté cestě se nejde moc dobře a já narozdíl od tebe mám podpatky." zasměju se.
,,Jo promiň, já jen myslím, že se ti to bude líbit." Poví.
,,Aha a ono to uteče ?" pozvednu obočí.
,,Ne to ne." zavrtí hlavou a já se usměju.
,,Tak vidíš." a už jdeme pomaleji.
,,Tak teď zavři oči." řekne Samuel.
,,Já nevím." povím nejistě.
,,To mi nevěříš."
,,Jo věřím,ale.."
,,Notak Lili." zamrká na mě a já se pobaveně ušklíbnu.
,,Tak fajn." a zavřu oči a Sam mě opatrně vede a já jdu extrémně pomalu, abych neupadla.
,,Tak už můžeš otevřít oči." řekne Samuel po chvilce.
Já oči otevřu a rychle zamrkám, abych neviděla rozmazaně.
Když už konečně zaostřím má ústa se rozšíří do úsměvu.
,,Páni to je krása." špitnu a rozhlížím se kolem sebe.
,,Já věděl, že se ti tu bude líbit, moc lidí sem nechodí, většinou sem chodím, když chci být sám." řekne.
,,A proč jsi mě sem vzal, když je to tvoje útočiště ?" zeptám se.
,,Protože, vím, že i ty potřebuješ utéct."
,,Víš vlastně máš pravdu, ale kdybych chtěla jít nikdy nemůžu jít sama." Povím.
,,Ty snad nejsi ráda v mé společnosti." podiví se.
,,Ale to jo, jasně, že jo, ale jak by ti bylo, kdyby s byl s tím člověkem, od koho jsi vlastně chceš odpočinout. Neber to špatně, ale není moc skvělé, když jsi mezi 30 dívkami se kterými bojuješ o to samé." řeknu.
,,Neříkala si, že tu o nic nebojuješ." řekne.
,,Jo já ne, ale ostatní ano a berou mě jako soupeřku a já to chápu, vždyť se semnou bavíš nejvíc a už jsi byl se mnou na třech oficiálních schůzkách a s ostatními jsi byl maximálně jednou a některé si úplně vynechal."
,,Jo to máš pravdu jenže já ještě nenašel dívku kterou bych si rozuměl. Nejvíce si rozumím s tebou."
,,To je milé, ale ty jsi těm dívkám nedal ani šanci, měl bys to zkusit" snažím se, aby ve mě neviděl jedninou kandidátku na princeznu, ikdyž on ví, že to nejspíš nechci.
,,Dobře s jakou dívkou bych se měl začít bavit.
Mohla by jsi mi poradit vždyť ty dívky znáš líp než já a můžeš mi doporučit dívku se kterou bych si rozuměl."
,,Jo jasně." zaraduji se.
,,Díky"
,,Tak já se bavím se Sisi je to moje nejlepší kamarádka tady v Selekci.
Je zábavná a má energie na rozdávání a všem přeje to nejlepší někdy mi přijde, že má větší radost z toho, že máš schůzku s nějakou jinou dívkou ze Selekce, než když pozveš jí a taky je moc upovídaná teda aspoň na mě. A pak se bavím s Katherine a to je spíš tichý typ, ale když je mezi lidmi, které už zná tak je v celku upovídaná zbožňuje čtení a musím říct že by sis s ní podle mě rozuměl ostatní dívky moc neznám, ale podle mého názoru Emily není dívka pro tebe vlastně to není není pro nikoho nechci být zlá či tě nějak ovlivnit, ale je to můj čistě subjektivní názor a taky mě nemá ráda, což je asi tím že jí nedoporučuju možná se chová k někomu dobře, ale mě zatím nepřesvědčila ani tomu nevěřím, že by mě někdy přesvědčila."
,,Aha tak fajn a Katrine je ta blondýna, že jo ?" Zeptá se Samuel.
,,Jo jo to je ona." přikývnu.
,,A pak tu ještě jedna dívka je opravdu úžasná." špitnu si pro sebe a vzpomenu si na Miu a ani si neuvědomím, že mluvím nahlas.
,,A jak se jmenuje ?" a já se vyděsím.
,,No ona se jmenuje..
,,Já to je jedno." vysoukám ze sebe.
,,Lili kdo to je ?"
,,Víš to nemůžu říct." a zakroutím nad sebou hlavou co jsem to zase vypustila z pusy.
,,Prosím řekni mi to třeba je to ta pravá, co ty víš, ikdyž si to nemyslím." a krásně se na mě usměje a mě to zahřeje u srdce.
Sam je skvělý kamarád a já mu lžu skoro ve všech směrech.
,,Já ti to chci říct, ale věř mi že by z toho problémy." snažím se zachránit situaci abych nemusela říct pravdu, že se Mie princ líbí.
,,Ty mi to vážně neřekneš ?" Koukne se na mě udělá podivný škleb a já zavrtím záporně hlavou, že mu nic neřeknu.
,,No dobře nebudu tě nutit, ale musí ti být jasné že na to přijdu dřív nebo později." a v to já i doufám.
Myslím si že se Mia je k Samuelovi hodí.
Jen tu je malý problém že není v Selekci.
Pomyslím si a znovu se rozhlédnu, kolem sebe a podívám se na čistě průzračnou vodu která je uvnitř lomu.
Kolem lomu jsou skály a okolo se rozprostírá louka.
Samuel se na mě podívá v očích vidím, že že mu něco vrtá hlavou.
,,Co kdyby jsme si zaplavali ?" Navrhne Samuel.
,,Vždyť nemám plavky." povím.
,,To já taky ne, ale myslím že to není problém." usměje se a vlastně má pravdu co jsem tady, moc jsem se neodvázala.
,,Tak jo máš pravdu budeme se koupat ve spodním prádle." A začne se svlékat a já se urychleně otočím...
,,Same je mi to blbý, ale mohl bys mi prosím rozepnout šaty." řeknu a nejraději bych se propadla do země.
,,Už vím, proč jsem dostala služebné. Z některých šatů se dostanu sama, ale z těchto šatů se bohužel sama nedostanu.
,,Jo." řekne a šaty mi rozepne.
,,Děkuju." usměju se, ale to on nemůže vidět, jelikož jsem k němu otočená zády.
,,Když jsme oba ve spodním prádle Samuel do vody ihned skočí a čeká až tam vlezu já.
Jdu ke břehu a opatrně dám nohu do vody a ihned jí dám pryč, protože je nehorázně ledová.
,,Tak tam nejdu." a dám ruce v kříž.
,,Ale notak Lili." poví a plave pomalu ke břehu za mnou.
,,Vážně, ne nehodlám dostat angínu." Na to už je u břehu a jde ke mě a zničeho nic se rozběhne a chytne mě do náručí a já se zděsím.
,,Samueli, jestli mě pustíš do tý vody pojedu pryč." křiknu.
,,To nemůžeš bez mého souhlasu." zasměje se.
,,Prosím pusť mě" zašeptám mu do ucha.
,,Dobře jak chceš." řekne a hodí mě do ledové vody a když se vynořím hodím po něm nepěkný pohled, ale hned na to se začnu smát a připlavu k němu a obejmu ho.
,,Není to tak strašný, co ?
,,Ne není." a začnu na něj cákat vodu.
,,Lili !!." křikne a já od něj plavu co nejdál, aby mi to nemohl oplatit...
Tak tady další kapitola, snad se líbí a prosím o jakýkoliv ohlas.
Vaše minisyle

 Selekce [dokončeno] Kde žijí příběhy. Začni objevovat