Rozhovor ✔ 14

449 16 1
                                    

Začínám být nervózní v klidu Lili.
Co s tebou je to nejsi ty, ty se přeci nebojíš.
,,Tak teď půjde další dívka a to slečna Emily."
Emily nasadí falešný úsměv narovná se jako prkno a jde za princem on se na ní usmívá, proboha ta si umí omotat kolem prstu každého muže.
,,Lili jsi v pohodě ?" zeptá se Sisi. Nevypadá dobře." řekne Liv dívka se zrzavými vlasy.
,,Hej Lili kde jsi ?" A zamává mi před obličejem něčí ruka.
,,Co je ?" řeknu zmateně.
,,Kdyby tě tady Katherine neprobudila možná by ses ve svých obavách utopila." řekne mi Sisi.
,,Aha, omlouvám se." řeknu a zavrtím v duchu nad sebou hlavou.
,Jo a díky Katherine." otočím se k milé blondýnce."
,,Nemáš zač ráda tě zase vidím na pevné zemi."
A všechny se zasmějeme, ale ihned utichneme, protože se na nás všichni otočí s nepříjemným pohledem. Nemůžu si pomoct a pořád myslím na to, že si utrhnu ostudu před celou Ileyou, ikdyž vlastně se to už i stalo, ale teď mi na tom nějak víc záleží.
,,Slečna Lilie."
Nevím co se mnou je jsem nervózní..
,,Lilie ?" zakřičí někdo a já se probudím z tranzu a Sisi mě postrčí dopředu směrem k princi.
,,Dobrý den, výsosti."
,,Zdravím." Na chvíli se zarazíme a Samuel se ke mě přiblíží a do ucha mi zašeptá..
,,Buďte v klidu Lilie a buďte svá, ale možná trochu slušnější." a na to se usměju.
,,Jak se máte ?" zeptá se mě princ.
,,Ano celekm dobře, děkuji za optání a jak se máte vy ?"
,,O zajímavě, hlavně když mám takovou společnost."
,,To myslíte mě ?"
,,No i ostatní dívky samozřejmě." řekne schválně před kamarami a pak mi ústy naznačí..
,,Jasně, že tebe."
,,A stop." řekne nějaký kameraman.
,,Cože, už je konec rozhovoru vždyť dívky předemnou tu byly dýl." povím lehce rozhozeně, příjde mi to nefér.
,,Ale ne, jen, že se to teď nebude natáčet a vy konečně budete sama sebou a né tak nervózní." řekne Samuel.
,,Aha, tak to jo."
,,Tak co jaké to bylo předtím, než jste jela sem do zámku ?" zeptá se.
,,No bylo to v celku podivný.
Když jste si losoval a četl jste nahlas jména, bylo to velice zvláštní.
Přijel i můj bratr, který věřil, že mě vylosujete a tak se i stalo."
Dořekla jsem a podívala se do země.
,,Chceš mi ještě něco říct ?" řekne a začne mi tykat.
,,No jen, pořád mi to leží v hlavě to jak jste byl převlečen za chudého a loučil jste se se mnou a řekl jste, že to nějak zařídíte, abych tu byla chtěla jsem jen.." a zastavím svou řeč a trochu se přiškrceně nadechnu.
,,Chtěla jste vědět zda jste tu podvodem či nikoliv, že ?" dokončí za mě myšlenku princ.
,,Ano." Souhlasně přikývnu.
,,Můžu vás ujistit, že jsem chtěl, ale nakonec mi někdo připomněl, že kdyby to tak mělo být vylosuji vás i bez podvodu a tak se i stalo."
Dořekne a já si hlasitě oddechnu a on se lehce zasměje.
,,Asi jste měla výčitky svědomí "
,,To ano." ušklíbnu se.
Rád bych si s vámi chtěl ještě popovídat, ale musí jít na řadu i ostatní dívky."
,,Ano jistě." řeknu a udělám purkle a princ lehce kývne hlavou.
,,Slečna Katherine." slyším říct a to už se řítí k princi šťastná blondýnka koune se nejistě na mě a já se na ní povzbudivě usměju a ona jde dál.
,,Tak co ?" běží ke mě Sisi.
,,Ale jo dobrý." usměju se.
,,Super !" usměje se.
,,Ale ty co už měly rozhovor s princem musí jít do své komnaty."
,,Aha dobře a hodně štěstí s princem."
,,Díky, uvidíme se na obědě." kývne ke mě.
A já jdu ven z společenské místnosti a tam stojí Damon i s Austinem a o něčem se baví.
Trochu se k nim přiblížím, abych slyšela o čem se baví, vím neměla bych to dělat, ale moje zvědavost nezná meze.
,,Nevím je to nebezpečné." řekne Damon.
,,A copak s tím můžeš něco dělat, chceš být nešťastný a za zkoušku nic nedáš ?."
Podiví se Austin a já se ještě trochu víc nahnu, abych lépe slyšela.
,,Klidně hlavně když se jí nic nestane."
,,Ano, to chápu, ale i tak to nemůžeš udělat." zavrtí nesouhlasně Austin hlavou.
,,A stejně ke mě nic necítí." řekne smutně Damon.
,,A to víš jak ?" zlobí se Austin na Damona.
,,Cítím to, že má ráda někoho jiného."
,,Snad nemyslíš prince ?"
,,Jo to myslím."
,,A je to pro.. " řekne Damon a nedořekne to, protože já zakopnu a padám k zemi a strhnu Damona k zemi on jen překvapeně zamrká a já se na jeho hrudi hlasitě rozesměju.
,,Co se tak směješ ?" řekne Damon, ale i on svá ústa dá do úsměvu.
,,Já nevím." usměju se přihlouple.
,,Aha." začne se smát i Austin za námi.
,,Mohla by jsi ze mě slézt ?" koukne na mě Damon s úsměvem."
,,No jistě, ale jsi v celku pohodlný."
,,To já, ale vím." řekne a všichni se rozesmějeme a Austin mi pomůže ze země.
,,Tak pánové, potřebovala bych doprovodit k mé komnatě." řeknu a na oba se usměju a oni mi nastaví rámě a já se jich chytnu a jdu pěkně mezi nimi.
,,Tak jsme tady." řekne Austin.
,,Jé to jsem nevěděla." řeknu ironicky a on se na mě významně podívá a Damon se rozesměje a my se po chvilce přidáme.
,,Tak zatím" mávnu na kluky a vejdu do své komnaty, kde holky už čekají a Viol ke mě hned přiběhne a křikne..
,,Tak co princ ??" Já jen hlasitě vydechnu a řeknu.
,,Víte co bylo to v pohodě, ale nechci to nějak rozebírat " a kouknu se pozitivně na Miu, která mi úsměv oplatí.

Tak další kapitola konečně můžu v klidu psát, tenhle týden byl strašný tolik testů zkoušení no prostě učení byla hromada. Doufám, že se vám kapitola líbila a a budu ráda za každý názor, ohlas či votes.. Děkuji minisyle

 Selekce [dokončeno] Kde žijí příběhy. Začni objevovat