Hodina Etikety ✔18

327 9 0
                                    

Rychle vstoupím do dámské síně a udělám lehké purkle a řeknu.
,,Dobrý den." a podívám se po okolí a samozřejmě jsem tu jako poslední.
,,Jdete pozdě slečno." řekne žena, která nejspíš bude Samanta.
,,Omlouvám se měla jsem menší problém s líčením.
,,No dobře, ale ať se to příště neopakuje." řekne a budí respekt.
,,Ano madam." řeknu.
,,Takže, jmenuji se Samanta a budu vás učit, jak být princeznou, nebude to jednoduché, ale jsem si jistá, že to zvládnete.
Některé dívky už za nedlouho vypadnou z soutěže, takže se zbylými dívkami toho udělám více.
Dnes budeme dělat základy a jako první vám dám otázky, abych si ověřila co umíte a tady to je Mia, moje asistentka a kdykoliv se jí můžete zeptat na nějakou otázku."
,,Takže, kdo bude vědět odpověď tak zvedne ruku a já si vás vyvolám, chápete ?"
,,Ano." řekneme všechny na stejno.
,,Koho by jste pozdravily první krále či královnu ? zeptá se Samanta.
,,Tak třeba vy ukáže na jednu dívku, kterou neznám jménem.
,,První pozdravíme krále."
,,Slečno obávám se, že tato odpověď je špatná."
,,Jak to ?" zeptá se.
,,Jelikož oba mají stejné postavení a ve společnosti je na vyšším žebříčku žena tak proto ji zdravíme jako první, ale když jsou blízko u sebe pozdravte je oba naráz, ale to už jste pochopily."
,,Jistě." kývne dívka hlavou.
,,Takže, když vás někdo vyzve k tanci na královském dvoře, myslíte, že můžete odmítnout či nemůžete ?"
,,Tak třeba vy." ukáže na Katherine.
,,Ano můžeme slušně odmítnout, ale někoho méně důležitého než jsme mi, kdyby nás o tanec poprosil třeba princ nebo vévoda tak odmítnout nemůžeme." dopoví svou odpověď Katherine.
,,Ano správně, slečno."
,,Takže další otázka je jakou ruku podáváme například při seznámení pravou či levou ?" dořekne svou otázku Samanta a já hned zvednu ruku do vzduchu, protože na tuto otázku znám odpověď a chci alespoň odpovědět na něco abych nebyla za nějakou pitomou holku.
,,Tak vy slečno a podívá se na mě a já se na ní usměju.
Trochu za kašlu a odpovím.
,,Ruku podáváme vždy pravou.." povím, ale po chvilce si vzpomenu na slova otce, který mi říkal:
,,Holčičko skauti podávají ruku levou a já se ho pořád ptala..
,,A proč, proč to tak je ?" a on mi vždy s úsměvem na tváři řekl..
,,Protože je blíže k srdci."
Tak se tedy  usměju nad krásnou vzpomínkou a dodám ještě je své odpovědi.
,,Ale výjimkou jsou skauti ti podávají levou ruku je totiž blíž k srdci."
,,Ano správně slečno." řekne a já jsem ráda, že jsem to řekla správně.
,,A kdo podává ruku jako první ?" zeptá se na další otázku Samanta, ale naštěstí to není na mě a nemusím odpovídat.
Takhle otázky trvají něco kolem třičtvrtě hodiny.
Když konečně odpovídání na otázky skončí tak, Samanta dá každé dívce knihu, každá dostane jiné téma například Katherine dostala nějakou knihu o nějakém známém spisovateli z Antiky a já dostala knihu, která se jmenovala Skrytá realita od Briana Greena.
Tako kniha se zabývá vesmírem a mě tato kniha hned zaujala a to nejen po estetické stránce, ale vesmír mě celkem zajímá a já doufám, že tomu budu rozumět.
Konec hodiny mi přišel celkem brzy. Etiketa není tak strašná, jak jsem si myslela.
Jdu před dámský salónek a tam na mě čeká Damon a jen jak ho uvidím stuhne mi krev v žilách.
,,Ahoj " Pozdraví mě a podívá se na mě jakoby ode mě něco čekal.
,,Ahoj." řeknu.
,,Omlouvám se ti." poví a já ihned vím, že to myslí vážně, ale nelituje toho.
,,Jo omluva se přijímá." usměju se na něj.
,,Já jsem myslel, že mě máš ráda, ale spletl jsem se. " a koukne do země.
,,Ale já tě mám ráda, ale jako kamaráda.
,,To já vím, nevím co jsem si myslel, vždyť jsi v Selekci a bojuješ o prince."
,,No.." a odmlčím se já o prince přeci nebojuju.
,,Nemusíš nic říkat já to chápu."
A teď jdi do své komnaty, sama to zvládneš já musím ještě něco zařídit." a na nic nečeká a odejde.
Nevím co si myslet a tak jdu pomalým tempem směr má komnata.
Tak tady je další kapitola. Doufám, že se vám líbí.

 Selekce [dokončeno] Kde žijí příběhy. Začni objevovat