,,Lil, chápu omlouvám se, vždyť jsme se dlouho neviděli a vlastně jsme se změnili a moc se neznáme, jen jak jsem tě uviděl tak jsem si vzpomněl na staré časy a nemyslel jsem, promiň kamaráde, nechápu, že jsem si toho nevšiml." začne Liam a jsem ráda, že není zklamaný a ani naštvaný.
Jenže než stačím já nebo Damon na jeho názor a pocity slovně zareagovat, tak se do toho vloží Samuel.
,,To já taky nechápu, jak jsem si nemohl všimnout největší lhářky pod sluncem."
,,Same já vím, chtěla jsem ti to říct." začnu, ale jsem přerušena.
,,Už vím proč jsi ho tolik bránila a je vidět jak jste jen 'kamarádi'.
,,To neříkám." a je vidět, že je ze mě zklamaný.
,,Lili já myslel, že ty jsi na nic nehraješ, ale spletl jsem se.
Vy jste porušili pravidla a za toto porušení je trestem smrt." poví smutně.
,,Já vím, ale co mám dělat prostě se tak stalo." kouknu na něj.
,,Víš, že tě můžu nechat popravit?"
,,Ano to můžeš ty jsi můžeš hrát s našimi životy jako s hračkami, ale doufám, že nejsi ten typ člověka, který popraví dívku, která má sestru a matku, které nadevše miluje a kdyby nepřispívala peníze, tak by neměly co do úst." a jak toto říkám vzpomenu si, že velice obdobně jsem toto Samuelovi říkala při našem prvním setkání a dál pokračuji.
,,Nepopravíš snad dívku, jen kvůli tomu, že se zamilovala a Same víš já tě miluju též udělala bych pro tebe cokoliv, jsi můj nejlepší přítel, ale Damona miluju taky je to má láska, klidně mě poprav jestli ti bude líp, ale jeho nech být." řeknu, ale věřím, že to neudělá má mě rád jako já jeho a ví, že jsme přátelé.
,,Lili mě nevadí, že jsi zamilovaná do někoho jiného, ale vadí mi, že jsi mi lhala." a toto já chápu.
,,Já vím, ale teď jsem ti řekla pravdu nevím co jiného mám udělat, vyhoď mě ze Selekce, klidně mě poprav, ale prosím postarej se mou rodinu."
,,Lili, vždyť víš, že tě popravit nechci a ani jak bych to mohl udělat, vždyť u nás se dlouho napravovalo sice je to pořád v pravidlech, ale i tak se to brzy zruší a bude jen vězení."
,,Ach já vím, že nás nechceš popravit, máš dobré srdce." usměju se.
,,Tak jí vyhoďte ze Selekce a oba budete mít klid." navrhne Damon a já vím, že je to hlavně kvůli tomu, aby mě měl jen pro sebe.
,,Ne nevyřadím tě ze Selekce.
Za prvé by jsi mi chyběla, za druhé mi budeš pomáhat, abych si vybral dívku, která mě bude mít, alespoň ráda a snad i já jí a taky, budeš mezi posledními třemi dívkami, jsi favoritka ze strany publika." dořekne.
,,Ale notak, a pak si jí vezmeš co ?" křikne Damon a dokonce mu začne tykat.
,,Damone nech toho." podívám se na něj přísně a on se na mě podívá pohledem, že už bude potichu.
,,Dobře souhlasím." kývnu k Samovi a on ke mě přijde a obejme mě.
,,Už žádné lži." špitne.
,,Žádné lži." Potvrdím...
Tak tady další kapitola, tak co myslíte ? Lili má celkem štěstí..😜 Tato kapitola trochu kratší snad nevadí.
Vaše minisyle