,,Tak ?" zeptá se znovu Samuel a já se modlím ke všemu svatému ať do tý koupelny nejde.
,,Jo jasně, že můžeš jít na toaletu." řeknu schválně hodně nahlas, aby to Austin slyšel, ikdyž pochybuju, že se nějak schová.
A v tu chvíli někdo zaklepe a já se radostně usměju, ale Samuel ten úsměv díky bohu neviděl.
,,Dále." pokynu ať ten zachránce za dveřmi je kdokoliv.
Do komnaty vstoupí princezna a já udělám purkle.
,,Dobrý večer." pozdravím.
,,Ahoj Lilie, bratře.. Omlouvám se, že ruším, ale potřebovala bych mluvit tady s Lili." řekne a já se nervózně podrbu.
,,Ano jistě nechám vás" řekne Samuel a odejde a já si oddechnu..
Nejspíš to zabouchnutí dveří Austin bere jako pokyn jít ven z koupelny a tak vyjde.
Princezna se podívá a zamyšleně zavrtí hlavou.
,,Víte výsosti..." začne Austin, ale princezna ho přeruší a řekne:
,,Nemusíte mi nic vysvětlovat já to v celku chápu a právě před chvílí jsem vám zachránila krk."
,,Víte výsosti nemyslím, že to chápete spíše jste to pochopila špatně on není.." a ona mě taky přeruší.
,,Lili nebraň se svým citům vůči tady tomu klukovi." A já se nadechnu, abych vše vysvětlila a v tom do komnaty přijde člověk, kterého jsem nejméně očekávala a to Damon.
,,Lili to už si ze mě děláš srandu." křikne hodně naštvaně.
,,Nejen kvůli tomu, že si mě využila, ještě bych pochopil, že prince miluješ to ano potom ještě ten polibek mezi námi to už chápu míň, ale pořád to dává smysl, ale tohle po tomhle nebudeme ani kamarádi to vím a ty Austine, myslel jsem, že jsme kamarádi a ty jsi mi ještě radil, jak s Lili.
Celou dobu lžeš Austine vy oba a Lili tě taky využívá asi potřebuje mít víc kluků nebo co." říká a já začnu brečet.
,,Damone.." slzím.
,,Damone, co ?" křikne a v očích má slzy a já uslyším jeho tiché vzlykání.
,,Já .." a hlas se mi zlomí.
,,Sakra Damone mezi námi nic není a ty Lili už nemůžu řekni pravdu nebo to udělám já." řekne už vážně rozzlobeně Austin.
,,Já, prosím pojď za mnou." kývnu na Damona a tak jen vzdychne.
,,Jdu jen proto, abych to pochopil."
,,Austine, prosím vysvětli to tady princezně."
,,Jo neboj vysvětlím." A já se zlomeně usměju.
,,Pojď jdeme na zahradu." Pomalu jdeme vedle sebe a Damon má nasazený nepřítomný výraz.
Po chvilce dojdeme do zahrady a oba se prosadíme na lavičku.
,,Damone omlouvám se, že jsem ti lhala..
Jde o to, jak jsem tě předtím políbila nebylo to kvůli princi.
A to s Austinem je jen omyl.
Já jsem se s princeznou bavila o tobě a ona si z toho vyvodila, že je to Austin, protože jsem v poslední době spolu trávili dost času." povím na jeden nádech.
,,Aha a proč jsi mě políbila ?" podívá se na mě a já se začínám ztrácet v jeho očích.
,,Já ani nevím, ale vím, že k tobě cítím víc než přátelství.
Nevím co přesně cítím, ale vím, že bez tebe nemůžu být." dořeknu.
,,A proč jsi mi takhle lhala, proč jsi neřekla pravdu ?"
,,To kvůli Selekci, nechci, aby se nám něco stalo, odpustíš mi ?"
,,Jo jasně, že jo" zasměje se a mě to zahřeje u srdce.
,,Děkuju" povím a obejmu ho.
,,Vážně díky za všechno co pro mě děláš, a že si se na mě nevykašlal."
,,To bych neudělal" A přitiskne si mě ještě blíž k sobě.
Podívám se mu znovu do jeho pronikavých očí a on mi odhrne pramínek vlasů z čela a dá svou ruku blíž k mému pasu.
Dívá se na mě jako by mě chtěl ujistit, že ho neztratím a s tímto pohledem přejede k mým rtům.
Až dost živě si představím co tím myslí a v hlavě se mi mihne náš polibek, ale to nebylo třeba, protože své rty přitiskne na ty mé.
Vím, že bych ho měla zastavit, prostě se od něj odtrhnout, ale na to jsem moc slabá.
Je to špatné a strašné vůči všem pravidlům a princi a to vím a taky vím, že tímto jsme se oba odsoudili na jistotu smrt.
Další kapitola snad se líbí..
Vaše minisyle