chapter 60

3.1K 275 51
                                    

אם ראיתם את ההודעה בספר השני אתם בטח יודעים שהתכוונתי לעלות פרק ממש ארוך היום אבל כנראה לאלוהים יש תוכניות אחרות וקרה שלא ואתם כנראה כבר יודעים את הסיבה. אני יודעת שלא עלה מלא זמן פרק ואני ממש מצטערת.

לגביי מר בלאייק, יש לי פרק מוכן אני רק צריכה לשכתב אותו אבל הוא יעלה היום ואני מקווה שבשעה הקרובה.

מקווה שתאהבו 💙💙

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


"בסדר בייבי, תספר לי מתי כשתוכל, אני אחכה כמה שתרצה" הוא לחש ברוך ואני הודתי לו בליבי שלא האיץ בי, הוא לא דחף אותי לספר לו ונתן לי את הזמן שלי ורק גרם לי להתאהב בו יותר ויותר.

"תודה.." מילמלתי מבין שפתיי וחייכתי במעט, כורך את ידיי סביב צווארו ומקרב את פנינו. אהבתי את הקרבה הזו שגרמה לכל גופי לבעור, אהבתי שאחז בי כאילו הייתי כל כך חשוב ויקר ואהבתי שנישק אותי. אני מניח שפשוט אהבתי אותו כולו.

זוית פיו עלתה וחשפה את אותה גומה מרטיטה, הוא הצמיד את שפתינו העביר בי צמרמורת מרעידה. גופי כאילו עלה בלהבות בעודי מוזיז את שפתיי כנגד שלו, נאנח בשקט ומרגיש את ידיו יורדות אל מותניי ואוחזות בהם בעודי יושב עליו.

"אתה מלאך, המלאך המיוחד שלי" הוא אמר כשאשר התנתקנו בחוסר אוויר. הבטתי אל תוך עיניו הירוקות שהתכהו וחייכתי בבישנות. הרגשתי את כל פניי מאדימות, המילים שלו גרמו לליבי להתכווץ לרגע. רציתי להישאר ככה לנצח, איתו, הוא גורם לי להרגיש טוב עם עצמי, אולי אפילו להרגיש בסדר עם מה שאני רואה במראה. לא רציתי שילך, לא רציתי שראיין יפריד בנינו ולא רציתי לישון במיטה הריקה הזו לילה נוסף כשכל הסיוטים חוזרים אליי שוב ושוב ללא הפסקה כי פשוט נמאס לי, נמאס לי מלילות חסרי שינה ומבכי לא נפסק, רציתי להרגיש טוב פעם אחת בחיים שלי ואני לא מתכוון לוותר על זה, אני לא רוצה לוותר עליו.

"א-אתה יכול להישאר פה הלילה?" לחשתי בשקט, עיניי סגורות בזמן שפנינו קרובות והוא מחזיק בשלי, ידיו מלטפות ורכות.

"כמובן בייבי" הוא חייך והחל לנשק את שפתיי ולאחר מכן לרדת אל כיוון הלסת שלי וצווארי, גבי התקמר ברגע מהעונג הרגעי שחלף בכל גופי ואני נשענתי על איאן, מרגיש אותו מנשק ומוצץ את עורי בחוזקה עד שאנחות קטנות ובלתי נשלטות החלו לצאת מפי. הרגשתי את שפתיו נמתחות כנגדי וכרכתי את ידיי סביב צווארו שלו.

"אתה רוצה ללכת לישון?" הוא שאל כנגד עורי, נשימותיו החמות פוגשות בו ואני מהנהן בשקט. השעה נהייתה כבר די מאוחרת ואני ידעתי שיש בית ספג למחרת. הוא הרים אותי ממנו לפתע וגרם לי לעמוד בין רגליו כשהוא עדיין ישוב על קצה המיטה.

"אתה רוצה להחליף לפיג'מה או שפשוט תוריד את הג'ינס ממך?" הוא שאל טיפה מבולבל וטיפה לא בנוח, הרבה אנשים לא יודעים איך להתנהג במצבים אינטימים עם אנשים כמוני למשל שעברו אונס, אתה לא יודע מה מותר לעשות או מתי לגעת או לא לגעת.

I Love You My LiloWhere stories live. Discover now