נקודת מבט איאן:
"אתה בסדר?" שאלתי את הנער שישב מולי, שנינו ישובים על הרצפה בלי שיהיה לנו אכפת, ליאם יושב בין רגליי שכרוכות סביבו. עיניו הכחולות והגדולות מושפלות כלפיי מטה, ריסיו פוגעים בעור הלבן והרך של לחיו ואצבעותי ידיו משחקות בשרוול הג'קט הגדול שלגופו. דמעותיו כבר התיבשו על פניו ונשימותיו המהירות והכבדות כבר הספיקו להרגע ולהחלש. הוא לא ענה לי, רק ממשיך להביט אל הרצפה הקרירה שמתחתינו.
"בייבי." קראתי שוב לעברו בשקט אך הוא שוב נמנע מלענות, לפתע לוקח את ידיי לידיו ומשלב את אצבעותינו. הוא הרים אליי את עיניו היפות ונתן לי חיוך קטן שהחייה את הלב שלי בחזרה והיה התשובה שלי. אחרי שנתן לכל הרגשות שלו לבכות החוצה עכשיו הסערה שבתוכו שקטה וסידרה לו את כל המחשבות.
"אני רוצה שנסע לבית ליד האגם." קולו נעם לאוזניי, יוצא מבין שפתיים עבות וממכרות שכאילו שורטטו במיוחד לפניו המושלמות. כל כך מלאות ואדומות עד שכמעט יכלו לחרפן אותי. הוא הפתיע אותי בדבריו, עיניו חודרות לשלי במבט מרוכז שלא זז ממני. לא ידעתי למה אמר את זה אבל ידעתי שהמילים האלו חיממו לי את הלב. אהבתי לשמוע את הטון של קולו, אהבתי לשמוע אותו אומר את מה שהוא רוצה, מה שהוא חושב, לא נותן לאחרים להוביל אותו. חייכתי אליו את אותו חיוך, מהדק את אחיזת אצבעותינו ומקרב אותם אל פי לנשיקה רכה וארוכה.
תהיתי לעצמי אם ראיין יחשוב שזה רעיון טוב אם נלך לשם, במיוחד אחרי שהוא גילה את כמות הבחורות שהייתי מביא לשם בתקופה שלפניי שליאם נכנס לחיי והאיר אותם באהבה וביופי שלו.
"לילו.. אני לא יודע אם זה רעיון טוב.." ההיסוס בקולי נשמע בבירור אך לליאם זה נראה כלא מפריע בכלל. הוא התרומם מעט על ברכיו והניח את ידיו על שני צידיי כתפיי.
"אבל אני ממש רוצה.." הוא קירב את פניו לשלי, נשימותיו החמות והחלושות פוגעות בעורי ומנתקות אותי מכל העולם, עכשיו זה רק אני והוא וחום גופו שעוטף אותי, ריח כל כך ממכר ועדין שיכולתי להכניס אותו לבקבוק ולקחת איתי לכל מקום כדי שלעולם אוכל להריח אותו.
לא יכולתי לעמוד בפני הקול שלו שאני מאמין שהוא לא היה מודע לכמה סקסי ומגרה הוא יצא. הרגשתי את הצמרמורת עוברת בגופי אך ידעתי שלא יכולתי לעשות עם זה שום דבר רציני בנתיים. לא רציתי לעשות עם זה שום דבר. רציתי לקחת את הדברים באיטיות, בקצב שמתאים לו, ולא אכפת לי כמה זמן אצטרך לחכות כי שום דבר לא שווה לי אם הוא לא בטוח ומוגן.
"בייבי.." נתתי לו חיוך שידעתי שמשפיע עליי, ראיתי איך נשך את שפתו התחתונה, איך אחיזתו התהדקה על כתפיי ואת גופו נצמד יותר אליי. הוא קירב את ראשו אל שקע צווארי, מחכך את לחו בשלי באיטיות בזמן שידיי עלו על מותניו ואחזו בהם ברוכשניות. כי ידעתי שהוא שלי, רק שלי, אני היחיד שאי פעם אוכל לגעת בגופו, אני היחיד שמתאים לו, היחיד שיאהב אותו בצורה שאני יכול.
YOU ARE READING
I Love You My Lilo
Romanceחייו של ליאם ג'נסון השתנו ברגע כשאימו ללא התראה הפכה אלכוהליסטית ועזבה את עבודתה. הנער בן השש עשרה מנסה להתרחק מכל דבר שקשור למציאותו החדשה ומכל צרה שיכולה לעמוד בדרכו. כשליאם מגיע לבית הספר החדש שבעיר לונדון הקרה, הוא מקפיד להשאיר את עברו שרודף אחר...