התחלתי להתקדם אל עבר דלת השירותים, הנער הקטן והיפייפה בין זרועותיי. ליאם הניח את ראשו על כתפי וידיו היו כרוכות סביב צווארי.ההליכה במסדרון אל עבר חדר האחות הייתה מלווה באין ספור עיניים חודרות וסקרניות שבחנו אותי ובעיקר את ליאם שעצם את עיניי וכל כמה רגעים יבב בכאב, גורם לליבי להתכווץ. ידעתי שהשמועות יגיעו אל רייצ'ל כל כך מהר שלא הייתי מופתע שתתקוף אותנו באמצע המסדרון. אבל עכשיו כל מה שהיה אכפת לי ממנו היה ליאם, לא היה לי אכפת משום דבר אחר, רק ממנו.
הגענו לחדר האחות שפערה את עינייה בבהלה שראתה את ליאם, זה היה קשה לכל אחד לראות נער כל כך עדין וקטן נפגע בצורה אכזרית שכזו, רק חסרי לב יכולים לפגוע בו.
השכבתי את גופו על מיטת האחות שהחלה לטפל בו, נזכר באותו היום שראיתי אותו בפעם הראשונה ושנינו מצאנו את עצמינו בחדר האחות. עם כמה שכאב לי על מה שקרה לו, אני שמח שהכרתי אותו, שהחיים זימנו אותו אליי, כי בכל השנים האחרונות לא מצאתי משהו יותר טוב ממנו, הוא גאל אותי רגע לפניי שחשבתי שליבי לעולם לא יהיה שייך למישהו.
"ראיין.." קולו נשמע חלש ורועד מעט, עיניו מביטות בי בזמן שהאחות מחטאת את פצעיו והוא נאנק מהצריבה.
הינהנתי בשקט והנחתי נשיקה לראשו, יוצא אחר כך מדלת חדר האחות ופותח את הטלפון שלי, מחייג אל ראיין.
לא רציתי להדאיג אותו, אבל ידעתי שהוא היה כועס יותר אם לא הייתי מספר לו בכלל, ידעתי כמה דאג לו, והוא היה הראשון שהיה לו מגיע לדעת על כל מה שקרה פה.
"איאן?" קולו המבולבל של ראיין נשמע מהצד השני של הקו, בטח לא מבין למה אני מתקשר אליו בשעה כזו.
עצמתי את עיניי ונאנחתי, חושב איך אני מספר לו שליאם כרגע פצוע ונאנק מכאבים מבלי לגרום לו להתחרפן.
"איאן הכל בסדר?" קולו נשמע שוב לאחר שלא עניתי.
"אממ כן, הכל בסדר, תגיד, אתה פנוי עכשיו? יש מצב שאתה מגיע לכאן?.." נשכתי את שפתיי, מתפלל שלא יאבד את דעתו.
"לבית ספר? משהו קרה עם ליאם?" הוא שאל בחוסר הבנה ואני רק נאנחתי בייאוש, מביט על הנער ששכב על המיטה הלבנה ונשך שפתיו, בגדיו התלכלכו מהדם ועורו היה לבן וחיוור כרגיל.
"פשוט תבוא, ותביא איתך בגדים נקיים לליאם" אמרתי, מושך בשיערי בתסכול.
"הכל בסדר איתו???" הוא שאל בדאגה וכאב לי שהוא עומד לגלות מה קרה לו, ידעתי כמה דאג לו.
"פשוט תבוא כמה מהר שאתה יכול"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
לאחר כמה דקות נשמע צילצול הטלפון שלי ועל הצג הופיע שיחה נכנסת מראיין.
"אני כאן איאן" שמעתי את קולו לאחר שעניתי לשיחה ואני מיהרתי ללכת ללכת במסדרון אל היציאה מהמבנה, מצפה לפגוש בפניו.
YOU ARE READING
I Love You My Lilo
Romanceחייו של ליאם ג'נסון השתנו ברגע כשאימו ללא התראה הפכה אלכוהליסטית ועזבה את עבודתה. הנער בן השש עשרה מנסה להתרחק מכל דבר שקשור למציאותו החדשה ומכל צרה שיכולה לעמוד בדרכו. כשליאם מגיע לבית הספר החדש שבעיר לונדון הקרה, הוא מקפיד להשאיר את עברו שרודף אחר...