"א-אני רק ישנתי פ-פה" גימגמתי, אסור שהוא ידע על מה שקרה אתמול, הוא בעצמו אמר לי שהוא לא רוצה שאתקרב אל איאן.
"למה לעזאזל ישנת בחדר של איאן?" הוא לא צעק, רק היה מופתע מעט.
"אני לא יודע, אני פשוט ישנתי על המיטה ואיאן ישן על הרצפה"
זרקתי את התירוץ הראשון שעלה לי לראש, מקווה שזה ירצה אותו."אוקיי..." אמר ומחה את דמעותיי האחרונות "אתה שרוצה שנלך לפסיכולוג בשעה שקבענו או שנדחה אותו לעוד שעתיים?" שאל, מעמיד אותי במקומי
"לדחות, כן" מילמלתי, משפיל את פניי, נרגע מעט מכל מה שקרה.
"אז תמשיך לישון עוד קצת אוקיי?" עיניו הדואגות הביטו בי ואני הינהנתי, הולך לכיוון המיטה ונקבר מתחת לשמיכות.
"אני אעיר אותך עוד שעה" אמר וסגר את דלת החדר מאחוריו.
נשכבתי על גבי, מביט אל התקרה, לא מצליח להירדם, נשאר בתנוחה הזו למשך עשר דקות לפחות, חושב כל הכל ועל כלום.
דלת החדר נפתחה לפתע, דמותו של איאן נכנס הופיעה מולי, הולך בצעדים מהססים ונעצר כשעיניו נפגשו בשלי, מביט בי במבט שקט שאמר הכל.
"אני מצטער"
שתי מילים בודדות נפלטו מבין שפתיו.מצטער? על מה יש לו להצטער, הוא הרי לא עשה כלום, זאת אשמתי שיש לי עבר מטומטם.
הוא הסתובב ונכנס אל חדר הארונות הגדול שנמצא בחדרו.
קמתי ממטתי, פוסע אל הדלת הלבנה, נכנס אל תוך החלל החדש, מביט באיאן לובש על גופו את אחת מחולצות הטי שרט שלו כשגבו מופנה אליי והוא לא מבחין בי.
סגרתי את הדלת בעדינות מאחוריי, הרעש הקטן של סגירתה גורם לו להסתובב אליי ולפגוש בעיניי.
התקדמתי אליו כמה צעדים בודדים
"אני מצטער על זה שצעקתי עליך, אתה לא עשית כלום ואני סתם התפרצתי עלייך"
השפלתי את מבטי, משחק באצבעותיי, נוכחותו שוב גורמת לליבי לפעום במהירות.
"אתה לא צריך להצטער, זאת לא אשמתך" אמר, מתקרב אליי מעט, ידו עולה בהיסוס אל פניי, עינייו עדיין על שלי.
הינהנתי באישור למגעו, מרגיש את חום גופו עליי ובבת אחת כורך את ידיי סביבו, משתוקק לפתע למגע שלו, שיחבק אותי ויגן עליי.
הוא היה מופתע לרגע ולאחר שנייה עטף את ידיי סביבי גם, ראשו יורד אל צווארי
"לילו שלי" לחש, מחכך מעט את ראשו בעורי.
ידיי היו סביב מותניו, מחזיקות אותם חזק כאילו פוחד שילך.הרמתי את ראשי אליו, מתעמק בתוך עיניו הירוקות, ידו מלטפת את לחי כשאנחנו מביטים אחד בשני בדממה.
YOU ARE READING
I Love You My Lilo
Romanceחייו של ליאם ג'נסון השתנו ברגע כשאימו ללא התראה הפכה אלכוהליסטית ועזבה את עבודתה. הנער בן השש עשרה מנסה להתרחק מכל דבר שקשור למציאותו החדשה ומכל צרה שיכולה לעמוד בדרכו. כשליאם מגיע לבית הספר החדש שבעיר לונדון הקרה, הוא מקפיד להשאיר את עברו שרודף אחר...