chapter 12

3.6K 337 40
                                    

נכנסתי להתקף כתיבה , חח לא יודעת איך לקרוא לזה , אני פשוט לא מפסיקה לכתוב , מקווה שאתם אוהבות\אוהבים.

ועכשיו לפרק:


הופתעתי לגלות שהמסיבה הייתה בביתו של איאן,טכנית , טיילור תיכננה אותה , אך עדין היה לי מוזר להיכנס לביתו של איאן שוב.

נייתן אני וקארה נכנסנו בדלת הכניסה אל תוך המסיבה הרועשת , אני כבר לא הופתעתי לראות את כל הנערים השתויים והשיכורים ממול לעיניי , רוקדים וצוחקים , נהנים מהמוזיקה החזקה.

"אני הולך לחפש את אמילי " צעקתי קרוב לאוזנו של נייתן מאחר והמוזיקה הייתה יותר מידי רועשת. נייתן נראה מבולבל לגמרי , מביט בי במבט שואל שלפתע נזכרתי שלא סיפרתי לו עליה בכלל. " היא הציעה לי לצאת לפניי יומיים , אני מנחש שזה סוג של הדייט הראשון שלנו " השבתי ומבטו הפך נטול הבעות בשנייה , נבהלתי, מעולם לא ראיתי את פרצופו ככה, תמיד חיוכו היה פרוס עליו. 

" מה קרה??" שאלתי מופתע , מביט בקארה לשנייה שפרצופה הביט על נייתן והיה דואג מעט, היא משכה את נייתן בידו לפתע ושניהם נעלמו מעיניי.

יופי לי , חשבתי לעצמי , לא מבין מה קרה שלפתע דבריו של איאן שאז לא יחסתי להם חשיבות עלו לראשי, אבל... למה שאשבור לנייתן את הלב , אני האדם האחרון שיכול לשבור למישהו את הלב, אף אחד לא יכול לאהוב אותי , אפילו אמילי תשתעמם ממני מתי שהוא ותזרוק אותי לטובת מישהו אחר.

התהלכתי ברחביי הבית , מנסה להתחמק כמה שיותר ממגעם של כל הנערים שלפתע מבטי נחת על אמילי , היא עמדה ליד כמה בנות שניחשתי שהיו חברות שלה , שמלה שחורה וצמודה הייתה לגופה וכוס שתייה הוחזק בידה. ידעתי שהייתי צריך להימשך לזה,אני בטוח שכמה נערים כבר ניסו לגשת אליה אך אני לא הרגשתי כלום בפנים, שום דבר ממראה לא ריגש אותי, אבל בכול זאת הכרחתי את עצמי ללכת ולדבר איתה, חושב בדרך האם זה כבר נחוץ , הרי איאן הבטיח ששום דבר ממה שאמר לא יופץ ואם הוא באמת יקיים את הבטחתו לא אצטרך להעמיד פנים שאני במערכת יחסים עם אמילי.

טכנית, אני לא עדין במערכת יחסים איתה, זה רק דייט ראשון , אני אפילו לא מכיר אותה .

" היי ליאם !!" אמילי קפצה עליי שהבחינה בי , גורמת לי לקפוא במקומי , לעזאזל , הידיים שלה היו בכל מקום .

הרחקתי אותה בעדינות אך במהירות ממני , מבין לפי המבט בעינייה שהיא שיכורה לגמרי ולא מפוקסת." היי אמילי" חייכתי חיוך מאולץ לעברה , מביט בעינייה שסורקות את גופי, מעלה ומטה, איך היא נושכת את שפתה בשינייה ומעלה בחזרה את מבטה אליי." תכיר ליאם, אלו חברות שלי" ציחקקה בלי סוף ואיבדה לרגע שיווי משקל , הבטתי אל הנערות שעמדו לצידי , מחייך כמו אדיוט כשלא ידעתי מה לעשות.

" ליאם , רוצה לעלות למעלה?" מבטה היה שיכור " למקום יותר.. שקט ?" מבטה  נראה כאילו זוממת משהו אך לא יכולתי לסרב להצעה הזו, המוזיקה החזקה כבר הפכה בילתי נסבלת לאוזניי.

I Love You My LiloWhere stories live. Discover now