אני ואיאן נשארנו ככה למשך כמה דקות, לא אומרים דבר, הייתי קבור בתוך החזה שלו כשיידיו עטפו אותי.
חום גופי עלה כל כך שחשבתי שאני עוד מעט נשרף, לא האמנתי למצב שאני נמצא בו עכשיו
זה איאן
איאן
הוא זה שמחבק אותי עכשיו, הוא זה שנישק אותי מקודם, זה הוא.
הרגשתי את ידו שליטפה את שיערי, משחקת בו באיטיות.
"ליאם?" שמעתי את קולו לוחש מעליי אך לא הוזזתי את ראשי, מתכרבל ונצמד אפילו יותר לגופו כשהרגשתי את הקור על עורי.
"מה?" קולי הקטן נשמע, לוחש כנגד צווארו.
"יש לי עוד שאלה אחת" הוא אמר ואני הרמתי את ראשי אליו באיטיות, עיניי נפגשות בשלו ופניי מאדימות
"כן?" שאלתי, מביט לשנייה בשפתיי ומשפיל את ראשי שנזכרתי בהרגשה שלהם עליי.
הוא הניח את ידו על פניי ברכות, מלטף אותם בעדינות, גורם לצמרמורת של עונג לעבור בכל גופי
"מה אתה מרגיש כשאני נוגע בך?"
המילים שלו הקפיאו אותי, עיניי נתקעו על שלו, שפתיי נפתחו אך שום דבר לא יצא מהם, איני מסוגל לענות לו על דבר כזה.
"אני לא יודע" פלטתי לבסוף, שם לב שפנינו שוב קרובות כל כך, שפתינו היו במרחק של כמה סנטימטרים ורציתי להרגיש אותם שוב.
זה לא היה שקר גמור, אני לא יודע מה אני מרגיש כלפיו, אבל אני כן יודע שאני אוהב את ההרגשה בגופי כשהוא כאן, אבל כמובן שלא אמרתי לו את החלק הזה.
הוא קירב את שפתייו שוב בכוונה לחבר אותם שוב עם שלי אך צילצול הטלפון שלו קטע אותנו.
זה היה ראיין, כמה אירוני.
נשארתי בשקט מוחלט כשענה לשיחה, הוא הצמיד אותי בחזרה לחזהו וליטף את גבי.
"כן ראיין?" הוא ענה באדישות הרגילה ואני רק שכבתי שם, מחכה לשמוע את קולו של ראיין ומשהו אומר לי שהוא לא יהיה כל כך שמח.
"איפה ליאם, אוי אלוהים בבקשה תגיד לי שאתה יודע איפה ליאם, תגיד לי שהוא איתך אני לא מוצא אותו, הוא היה עם ג'יימס ועכשיו אני פאקינג התקשרתי איליו והוא אמר לי שהוא הוריד אותו מהאוטו כבר ממזמן והוא לא עונה לי בטלפון ופאק אלוהים אני אמור להיות אחראי עליו בבקשה תגיד לי שאתה יודע איפה הוא" ראיין הציף אותו בדיבור המהיר והדואג שלו.
קוויתי שיקיים את ההבטחה שלו, שיחפה עליי איכשהוא
"הוא בסדר," הוא התחיל לומר, קולו רגוע
"הוא פה בבית שלי, הוא אמר שנגמרה לו הסוללה וביקש ממני להודיע לך שאני פה וכנראה שכחתי, טעות שלי" הוא היה נשמע אמין לחלוטין, אי אפשר לשמוע אפילו רעד אחד בקולו או משהו שיכול להסגיר אותו.
YOU ARE READING
I Love You My Lilo
Romansaחייו של ליאם ג'נסון השתנו ברגע כשאימו ללא התראה הפכה אלכוהליסטית ועזבה את עבודתה. הנער בן השש עשרה מנסה להתרחק מכל דבר שקשור למציאותו החדשה ומכל צרה שיכולה לעמוד בדרכו. כשליאם מגיע לבית הספר החדש שבעיר לונדון הקרה, הוא מקפיד להשאיר את עברו שרודף אחר...