Pohled Petera:
Po tom co Hope utekla, nastala ta trapná chvíle ticha.
,,Trochu si to přehnal, nemyslíš?" zeptal se Jackson.
,,Možná by ses měl omluvit." dodal Clark.
,,Cože?! Podle toho, co mu prý udělala, si myslím, že omlouvat, by se měla ona." bránil mě James.
,,O co tu jde?" zeptala se Denisa.
,,No jde o to, že-" začal Clark
,,Neřeš to radši zlato." řekl Frank.
,,Přestaňte se hádat!" zakřičel jsem.
Všichni ztichli a byl tu prostor, abych mluvil.
,,Proč jste vůbec tady?"
,,Přijeli jsme pro tebe, aby ses vrátil zpátky. Zpátky do Ameriky, tvůj táta umírá strachy." promluvil Tony.
,,On si všiml, že tam nejsem?" řekl jsem s předstíraným překvapením.
,,Samozřejmě, že ano, proč by ne?" odpověděl překvapeně Clark.
,,A jo! Chybí mu uklízečka a někdo kdo by pro něj vařil!" řekl jsem "nadšeně".
Clark i Jackson se na mě zmateně dívali.
,,To říkáš poprvé..."
,,Ano, držel jsem to ty roky. Ale už toho mám dost, žije se mi mnohem lépe, takže ne, díky. To víte, když dostáváte k Vánocům už roky čistící prostředky, tak už toho máte dost. Letos bych dostal novou žehličku, viděl jsem ji u něj ve skříni, ani už to nebalí. Takže se mě ani nepokoušejte přemluvit, abych k němu jel."
,,Co tvoje nevlastní sestra? Každý rok k ní jezdíš." řekl Jackson.
,,Pitomče, ta bydlí v Londýně." opáčil se na něj Clark.
,,Asi byste měli odjet zpátky." přerušil jsem je.
Nevěřícně se na mě podívali.
,,Proč se vůbec divíte. Dokonce stojíte na straně Hope a to mě znáte déle, než tady James."
,,Takže technicky už nejsme přátelé?" zeptal se Jackson.
,,Asi už ne." řekl jsem, sice mě zalila lítost, ale nemůžu uvěřit, že po mě chtějí, abych se vrátil, jen protože oni to chtějí. Navíc, stojí na straně mé ex-přítelkyně, která zjevně nepoužívá mozek.
Jackson s Clarkem se po těch slovech otočili a vyšli ven. Zůstal tu stát jen Tony. Můj nejlepší kamarád.
,,Já stojím na tvojí straně. To víš ne? A nabídnu ti to znovu, i když vím, že odmítneš. Prosím, vrať se do Ameriky, můžeš zůstat na Vánoce u mých rodičů, jako ti to nabízím každý rok, protože znám tvoje hádky s tátou. Ale jestli chceš zůstat tady, nemůžu ti v tom bránit, nebudu tě hlásit na policii, řeknu jim, že jsi jel k sestře a vše je v pořádku, to vyřídím i tvému otci."
,,Díky, že respektuješ moje rozhodnutí, snad jako jediný..."
,,Vím, hrozně rád bych tu s tebou zůstal, ale ty víš, že se musím vrátit."
Zakýval jsem smutně hlavou, můj nejlepší kamarád by se mi tu hodil, James je skvělý, ale zkrátka, s Tonym se znám dlouho, přemýšlíme podobně, hned bychom vymysleli co dál.
Objali jsme se a odtrhli skoro bratrské objetí zrovna včas, kdy dovnitř vrazil Jackson.
,,Tak jedeme Tony?!" řekl naštvaně.
YOU ARE READING
Stali jsme se X-meny?! 2
FanfictionKdo nečetl první díl určitě se podívejte. Ale díly v podstatě nemají nějakou obrovskou souvislost, takže nemusíte. A teď k příběhu, Lucy a David mají výuku v Xavierově škole už za sebou a mají spolu dokonce syna a dceru...budou taky mutanti? Zůstan...