Selamünaleyküm sevgili okuyucularım,
Öncelikle her birinizin iyi olduğunu ümit ederim, sıkıntısı olanlar da dert etmesin çünkü eninde sonunda bu sıkıntılı "an"lar atlatılıp yerini güneşli günlere elbette bırakacak; bu dönemi "ballanma" dönemi gibi düşünün, olgunlaşma, büyüme, tecrübe kazanma; sonuçta her daim gülemiyoruz bazen gülmenin kıymetini bilmek için ağlamayı da bilmek ve hatırlamak gerekiyor. :)
Kitap yazma süreci benim için nispeten yeni olsa da (aslında 2014'den beri yazıyorum) "yazma" eylemi benim için uzun yıllarımı almış bir süreçti. İlkokulda kısa korku hikayelerinden iki defter hazırlamıştım ama her biri kaybolmayı başardı, üzücüydü çünkü onları yayımlatmak istiyordum. Daha sonra uzunca bir süre yazmayı unuttum ama sonra hayran hikayeleri/kurgular yazmaya başladım ve güzel tepkiler aldım. Kendimi hazır hissedip, gerçek manada yazabilecek seviyeye geldiğime inandığımda da ilk romanım Sultanların Günlüğünü yazdım ama pek umduğum gibi sonuç vermedi; temelde seçtiğim yayınevinin hatalı olması başat etken....
Yine de yılmadım ve sonunda adam akıllı ilk kitabım Apsis Kitap ile Aralık ayında yayımlandı, çok şükür Rabb'ime. Allah kimsenin emeğini karşılıksız bırakmıyor; aceleci olmayın ve sabır edin(yani mücadele edin), hayırlısı ise eninde sonunda çiçeğini açıyor, merak etmeyin.
Bir kitap duyurusu için baya "kişisel" bir girizgah oldu, farkındayım ama beni takip eden bilir, duygu ve düşüncelerimi ve sizlere faydalı olabileceğini düşündüğüm her şeyi paylaşmaya özen göstermeyi seviyorum.
Özetle İskoç Kral ve Ben kitabımı BU HAFTA içerisinde tüm kitap evlerinden ve sanal kitapçılardan bulabileceksiniz inşallah. EK BÖLÜMLER (Ewan'in gözüyle anlatılmışlar) sadece burada olacak, yayınevi onları eklemeyi gerek duymadı, bu yüzden kitabı daha okumamış olan arkadaşlar, kitabı okuduktan sonra bu "ek bölümleri" okursa kafası karışmaz. :)
Ve evet, romanımız kitaplaştığı için de doğal olarak yayınevi burada tüm bölümlerin yayınlanmasına karşı(haklı olarak), ben de kitabı alıp almama konusunda kararsız kalabilecek okuyucularımızın fikir edinip, son kararlarını vermeleri açısından ilk bölümleri burada bırakıyorum.
Kitaplaştırma sürecinde imla ve kelime hatalarını gidermeye çalışsak da insan olmanın getirisinden diyelim, bazı şeyler gözümüzden kaçmış olabilir, şimdiden affola arkadaşlar.
Şu ana kadar yanımda olup, beni destekleyen okuyucularıma da can-ı gönülden teşekkür ederim. Elimden geldiğince yorumlarınıza cevap vermeye çalışıyorum tüm çalışmalarda ama gözümden kaçanlar olabiliyor, özür dilerim.
Diğer roman çalışmalarımı siz sormadan söyleyeyim; Yir-Sup Efsanesinin son iki bölümünü, Mert kardeşimiz okulu ara tatil verdiğinde yazacak inşallah, Yılan Adalar'ına döneceğiz. Hayalet Serisi ve Gökbörü Serisi için yayınevi görüşmelerim devam ediyor, onlar hakkında da olumlu bir gelişme olunca sizinle paylaşacağım inşallah. Hayalet Serisinin paralel evreninde geçen "Kayçı" romanı hala başlarda maalesefi bir türlü ilerleyemedim. :( Bu ölü toprağını 2019'de üzerimden silkeleyeceğim Allah'ın izniyle. :D
(Kitap görsellerini paylaşmak isteyen arkadaşlara da engel olmam hani. :D)
Facebook'da beni takip etmek için; @kayciaycamutlucan
Sevgiler, Saygılar, Selametle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İskoç Kral ve Ben
Romanceİskoçya'da umduğundan fazlasını buldu. Ece Alp, tarihin ve gizemin içinde yaşayan genç bir kızdır. Bu tutkusu onu İskoçya'ya kadar götürür ve aile yadigarı gizemli kolyesi sayesine atalarının izini sürer. Bundan sonraki yaşadıkları ise onu çıkmaza...