Ek Bölüm - 3

3.8K 228 14
                                    

Selamünaleyküm,

Arkadaşlar, yeni bölümü eklemeden önce bir konuda duyuru yapmak istiyorum. Bir iki kişi; romanın başka bir watt hikayesi ile benzeştirilebileceğini düşünüyor. Ha benim romanımı okuduklarından değil elbette! Sadece kral ve modern zaman aşkını konu edindiği için. Şimdi bahsedilen watt hikayesini bilmem; watt'de hikaye okuma alışkanlığım yok. Çok ender belki ama fantastik seven bir insan olduğumu çalışmalarıma bakarak görebilirsiniz. Okuma listeme aldanmayın. Arkadaşlarımın hikayeleri dışında bir veya iki hikaye okumuşumdur. Hali ile buradaki herhangi bir hikayeden ilham almam da kopyala yapıştır yapmam da mümkün değildir.

İskoç Kral ve Ben romanı, yayınevine gönderilmek için geçen sene sonunda Aralık ayının son 2 haftasında yazıldı. İlham kaynağım ise gördüğüm bir rüya idi. Dikkat ederseniz romantik vs. çalışmam yok başka. Sırf ilham geldiğinden yazdım. Ve yayınevine gönderdim ama olumlu dönüş olmayınca dedim boşa gitmesin, buraya yazayım okuyan okusun. Yani bir seneye yakın bir zaman önce yazılmış ama son bir iki aydır sizin için eklenen bir romandır bu. Hali ile bahsi geçen hikayeden ilham veya kopya alma imkanım da yok. Ha o hikaye ne zamandır yayınlanıyor onu bilmiyorum elbette, bakıp okumadım. Fakat romanım bana özgündür ve hiçbir hikayeden ilham veya kopya değildir.

Teşekkürler.

____________


Araştırma


Balonun ertesi sabahı Eachann, odamı basma kararı almıştı. Uykulu bir şekilde yatağımda doğrulurken kardeşimin öfkeli bakışlarına maruz kalmanın zevkine vararak saçlarımı karıştırdım. Dün gece Bayan Young ile ilgilenme kararı almıştım ama neden olduğunu çözemediğim bir sebeple kadını geri postalamıştım. Bir anda gözümde Elma kadar iticiydi. Açıkçası Ece ile kurduğum hayali başkası ile gerçekleştirmek midemi bulandırmıştı. Hali ile keyifsiz bir gece geçirmiş ve uyku çekmiştim.

"Ne var?" dedim ters bir şekilde. Bu oğlan bazen benim kralı olduğunu unutuyordu.

"Ece'ye bir şey yaptın mı?"

"Ece?" Ah, Ece! Yatağımı gösterdim. "Yapmışım gibi mi duruyor?"

Eachann dudaklarını kenetleyerek dağınık yatağıma göz gezdirdi.

"Şu an yatağında olmaması bir şey yapmadığını göstermez. Kimseyi gece yanında tutmazsın."

"Eachann," dedim ciddi bir sesle. "Kiminle ne yaptığım seni ilgilendirmez. Haddini aşma."

"Karımın kuzenini baştan çıkarmaya çalışırsan, ilgilendirir. Elgin sırf ağabeyim olduğun için canıma okur!"

Bıkkın bir iç çekip yatağımdan kalktım. "Senin sorunun. Karına hakim olamıyorsan beni suçlama."

Eachann kolumu sertçe tutup kendine bakmaya zorladı. "Bana bak Ewan..."

"Asıl sen bana bak!" dedim kolumu sertçe çekerek. "Kardeşim olabilirsin ama kralın olduğumu da hatırlatırım, çizgiyi geçme!"

"Kim olduğunu biliyorum! Alice'in ölümünden beri kendini dağıtıp, pisliğin tekine dönüştüğünü de biliyorum." 

Alice'in ismini duyar duymaz yüzüm çarpıldı. Bunca vakitten sonra ismi hala etkiliyordu. Ölümüne alışmıştım ama onu özlemediğimi söyleyemezdim. O benim ilk aşkımdı. Ondan sonra kadınlarla duygusal olarak yakınlaşma ihtiyacı hissetmemiştim, böylesi daha kolaydı. Ben de eğlenmeme bakıyordum ama kardeşimin gözünde pislik olduğumu da bilmiyordum. Bunun acıttığını itiraf etmeliydim. 

İskoç Kral ve BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin