Sobota
Vlastně bude za chvíli Silvestr co? No nic asi bych si měla něco najít. V LA jsem šla vždycky na nějakou party. No ne vždycky ale aspoň poslední rok. Vlastně jsem ji pořádala já. No nic konec vyprávění o mém "minulém životě a jdeme zpět do přítomnosti.
Měla bych se začít starat jelikož Silvestra musim pořádně oslavit.
Bodla by se nějaká menší party. Aspoň jen kamarádi. Peter, Michelle, Ned a Roxy. Roxy... no jo. Roxy! Ta má barák veliký až až.Mezi tím co si tak přemýšlím o tom jak budu trávit Nový Rok na mě táta začal mluvit.
,,Hele jestli chceš, jdeme na jednu Silvestrovskou akci a napadlo nás, že už jsi dost veliká na to, aby si šla s náma" řekne táta a koukne na mě pohledem který jsem u něj už dlouho nezaznamenala.
,,No... už jsme si něco naplánovali promiň tati. Ale děkuji že jste si na mě vůbec vzpomněli" řeknu mile a zároveň se uchechtnu.
,,No dobře. Přeci jen, už jsi dost stará na to aby ses o sebe dokázala postarat. A kam to půjdeš?" Zeptá se.
,,Půjdu na jednu party" odpovim mu. I když jsem nic ještě naplánovaného neměla, na večírek s rodiči bych nešla ani za nic.
,,Ale dávej tam na sebe pozor!" A je to tu zas.
,,Ať tě nikdo neobtěžuje. Neopij se. Nepleť se do rvaček. A víš co? Vem si radši někoho sebou. Třeba tvého kluka, nebo kamarádku. Ale nechoď tam sama" dokončí můj otec jeho slavnou řeč a já měla chuť začít pomalu tleskat.
,,Neboj tati. Budu ok" řeknu otráveně.
,,No tak se mějte" pozdravim je a zalezu do pokoje.Lehnu si do postele a nějakým zázračným způsobem usnu.
•
•
•
Ráno jsem se probudila a všechno mě bolelo. Měla jsem na sobě oblečení, co jsem měla včera na sobě. Šla jsem do koupelny a tam si dala sprchu. Vylezla jsem a vyfénovala si vlasy. S ručníkem obmotaného kolem těla jsem vyšla z koupelny a začala vybírat oblečení. Něco pohodlného.
Když jsem našla to co jsem hledala, tak jsem se převlékla. Sedla jsem si na postel a na notebooku si pustila pustila písničky. Dneska musim vyřešit kde strávim zítřek. Opět mi do hlavy padla Roxy. Neváhala jsem tedy s zavolala jí.,,Ahoj Roxy, tady Adell"
,,Čau Adell. Co potřebuješ?"
,,Já jen že když je zítra Silvestr tak... by jsme mohli dát nějakou tu party ne?"
,,Joo. No už jsem o tom s tátou mluvila. Bude u mě PAŘBA! A víš kdo tu bude?"
,,Noo ani ne?"
,,Sám bůh! Doslova. Prej se sem přiletí podívat pan Thor!!"
,,No tak to bude mazec! A kdo tam všechno bude?"
,,No tak, pár spolužákům to pošlu a nějakým kámošům. Pak tu bude Wanda, Steve a ten pan Thor. Jinak asi kdo bude chtít"
,,Ok tak mi ještě napiš v kolik. Prijdu o něco dříve abych ti ještě pomohla s přípravou"
,,Jo jo. To bys byla moc hodná. Budu mít na Facebooku status. Tak za hoďku ho tam hodim, tak se pak podíváš"
,,Oka tak zítra"
Řeknu a položim telefon. Pak se zase vydám k šatníku. Začnu se tam všelijak hrabat ale prostě jsem nemohla najít cokoliv, co by se mi na zítřek hodilo. Což znamená jen jedno. NÁKUPY! V centru by měli mít otevřeno takže pojedu tam. Vezmu si vak a do něj si sám peněženku, mobil, sluchátka a klíče.
•
•
•
Když už konečně přijel vlak kterým jedu tak jsem nejdřív musela počkat než vyjde asi miliarda lidí. Pak až teprv nastoupim. Samozřejmě tam i tak bylo mega moc lidí tak jsem si nesedla.
Cesta nebyla nějak zajímavá. Jen jsem poslouchala písničky a čekala až konečně budu na místě.
Když ohlásili moji zastávku, vyndala jsem si sluchátka a vystoupila. Nechala jsem vystoupit lidi přede mnou a pak až jsem se protlačila ven. Zamířila jsem podle ukazatelů do centra a po cestě si snažila zapamatovat cestu abych na cestě zpět nezmatkovala. Konečně. Před míma očima se ocitl velký nákupák.
Procházela jsem jeden obchod za druhým. Když už jsem to chtěla vzdát jelikož se mi prostě nic nelíbilo tak jsem objevila to, co jsem hledala. Byla tam jak horní část tak dolní a přišlo mi to naprosto dokonalý. Popadla jsem to a šla si to vyzkoušet. Padlo mi ti dokonale!
ČTEŠ
You can never hurt me... « Peter Parker » ✔️
Teen Fiction,,Promiň, promiň že jsem ti to tajil, já ti to chtěl říct, už hodněkrát, fakt chtěl ale nevěděl jsem jak by jsi reagovala. Ale teď musim jít, je to fakt důležitý" řekne když si klekne přede mě. Když se vám život obrátí naruby díky jednomu incidentu...