XLIII. Eddie a Wanda

1.6K 76 33
                                    

Ještě vám chci oznámit že jsem si založila Instagram ohledně Wattpadu. Jmenuji se tam @adellx_wattpad takže pokud chcete můžete se semnou spojit a začít mě sledovat🌸 A teď... si užijte novou kapitolu!

Jo... brzy jsem se to dověděla nejdřív jsem myslela že je to Ned nebo Roxy ale pravda byla jinde. Zvedla jsem hlavu od Petera a tam stál dámy a pánové neznámí kluk! Měl hnědé vlasy a šedo zelené oči. Byl docela hezký ale zádrhel byl v tom že ho za 1. neznám a za 2. si nějak moc dovoluje.
,,Umm... pardon ale kdo jsi? Neznáme tě" nakrčim nos a svraštim obočí.
,,Jsi Adell že jo?" řekne znovu ten kluk. S Peterem si vyměníme zmatené pohledy.
,,Jo... ale to pořád nemění nic na tom že se neznáme" odpovim stroze a posadim se.

,,Jo promiň. Jsem Eddie, potkali jsme se jednou když jsi do mě vrazila. Omlouvám se za mé nevhodné chování" řekne a podá mi ruku.
,,Ježiš no jo! Ahoj Eddie! Ráda tě zas vidím" usměju se na něj i přes to že jsem si pořádně nedokázala vybavit kdy jsem ho potkala.
Ruku mu stisknu.
,,Jo a tohle je Peter" představím Eddiemu Petera. Též si podají ruce.
,,Můžu se posadit?" zeptá se a ukáže na místo vedle mě.
,,Jo jasně" kývnu hlavou, až mi uvolní a pramen z vlasů mi spadne do obličeje.

Chvíli jsem si s Eddiem povídala o tom co tu dělá a zjistila jsem že bude nastupovat na naši školu. Však než jsem se stihla dozvědět víc, byl tu zbytek našich kamarádů.
,,Neseme mňamku!" ozve se Roxy a všichni tři dojdou až k nám. Když uvidí Eddieho lehce se zarazí.
,,A to je jako kdo?" kývne MJ hlavou směrem k Eddiemu.
,,Jeden můj známej, Eddie" odpovim.
,,Konečně, už mám na ni hroznou chuť!" dodám ještě když si přebírám ledovou tříšť od Roxy.
,,Čau Eddie" hlesne Roxy. Eddie na Neda, MJ a Roxy kývne a pak se zvedne.
,,No už abych šel. Tak se ještě uvidíme" řekne a mávne na mě. Zvednu ruku na znamení pozdravu a Eddie se od nás vzdalí.

MJ předá Peterovi ledovou tříšť. Jen zamumlá ,,dík" a hned se do ní pustí. Nevypadal moc nadšeně.

•~•

Roxy, MJ i Ned se od nás oddělili tak jsem zbyla jen já a Pet. Po cestě nikoho nenapadla vhodná slova na zahájení konverzace.
,,Kdo je ten Eddie zač?" utrousí Peter.
,,Já ani nevim. Potkala jsem ho jednou na ulici a zapovídala se s ním" odpovim a kouknu na Peterův obličej.
,,Aha. Vypadá docela v pohodě" odpoví a koukne na mě.
,,Nechceš k nám?" zeptám se ho s nadějí.
,,Ale proč ne" usměje se a pokrčí rameny.

Doma jsme s Peterem seděli na gauči a koukali na televizi. Záživné, vím. Byla jsem už převlečená do pohodlnějšího oblečení a mě vlasy byli ještě lehce vlhké. Peter mě objímal jednou rukou a hltal slova z televize. A tak jelikož jsem to chtěla obohatit, zvedla jsem se a šla do pokoje. Tam jsem vytáhla papíry, štětce a vodovky. Když jsem se vrátila do obýváku, přistihla jsem Petera jak z gauče nahlíží do mého pokoje. Položila jsem všechno na stůl a Peter na vodovky vyvalil oči.
,,Nakreslíme toho druhého" řeknu a usměju se.
,,Jestli chceš vypadat jak brambora, na mém obrázku tak klidně" řekne zaraženě.
,,Hele víš že podobné věci jako výtkarka a umělecká tvorba je úplně mimo mou ligu?" dodá ještě.
,,To neva. Dělej vem si štětec a já jdu pro vodu" poručim mu.

Musim říct že jsme se úžasně bavili! Když jsem byla velmi soustředěná Peter řekl ať se na něj usměju. Zvedla jsem hlavu a usmála se. V tu chvíli si mě vyfotil. Prý aby nemusel furt zvedat hlavu. Nakonec jsme po sobě cákali barvu až byla všude po stole i na zemi.

Po úklidu jsem přinutila pana Parkera aby mi tu fotku poslal. A jelikož se mi líbila dala jsem ji na Instagram.

 A jelikož se mi líbila dala jsem ji na Instagram

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
You can never hurt me... « Peter Parker » ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat