Calvin in buraya taşınmasına şaşırdığm kadar; neden bana yakın olduğunuda merak ediyordum. Tabikide komşuluk vazifesidir deyip birseyler götürmeyecektim. Hem goturecek olsam daha benim birseyim yoktu. En azndan yolun sonunda bir market oldgunu biliyordum..
Vakit iyice geç olmuştu. Bende yavas yavas herseyimi yerlestirmistim bile. Ufak tefek isler dısında yapılacak birsey yoktu. En iyisi yatmadan once arkadasımı son bir kez arayıp iyi geceler dilemekti. Evet onunla sanalda tanıştk. Olayımı sınırlı sayıda bilen arkadaşlarımdandı ve yüzümü bile görmemis olmasına rağmen bana katlanabiliyordu. İsmi Jessica ama ben ona Jess derim. Fazla konuşmayı sevmesede onunda benim yaşadıgım gibi bir takım olaylar yaşadıgını dusunuyordum. Konusmak istemedigi icinde hic ustune gitmiyordum. İki kere çaldıktan sonra sonunda telefonu açtı.
- Hey Asleyy. Selam. Yeni yerlesiminde isler nasıl gidiyo bakalım?
- Vasat tabikide Jess. Nasıl olmasını bekliyodun deyip sırıttım.
Cevap gelmeyince..
- Sen neler yaptın?
- Ne yapayım? Butun gun cok sevdigim arkadasımın aramasını bekledim. Vasat dedin..Hayırdır neler oldu biraz anlatsanaa hadi merak ediyorm..
Aslında o kadarda konusmak istemiyordum. Canım sıkkın sayılırdı. En iyisi cok yorgunum demekti.
- Iıı cok isterim biliyosun Jess. Ya uzulme ama azıcık uyumam lazım okula cok erken gidicem yarın söz anlatıcam..
- Aa su ise bak. Bunu ilk defa yapıyorsun. Normalde cok yorgn olsan bile uyuyakalana kadar anlatrdın ve ben telefonu kapatırdım. Bana bak sende biseyler var. Yarın ne olursa olsun beklıorm ii geceler.
- Anlayısn icin tesekkr ederm Jess. İyi geceler. Sözüm olsun' deyip telefonu kapadım. Neden anlatmadıgımı bilmiyordum aslında yorgunda degildim. Sanırım uğraşacak kabiliyeti göremedim cunku degil anlatmak aklıma getirmek bile istemiyordum.
Yatagıma dogrulup son kez alarmımı kontrol edip gözlerimi kapadım. Kendimi yogun karanlıkta uyumaya calısmaya teslim ettim.. Yarın alarmın sesiyle erkenden kalkacaktımm.. Hemen uyumam gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir şeyler Görüyorum
Fiksi UmumBir şeyler görüyorum, insan degiller. Bir şeyler görüyorum, beni korkutuyorlar. Bir şeyler görüyorum, hayatımı kısıtlıyorlar. Tek bildigim onlardan nefret ettigim. Bir şeyler yapacağım ve onları görmeyeceğim ya da onlar beni görmek istemeyecekler..