Sabah uyandığımda karşımda dolabın kapagına askıyla asmaya calıstıgm kıyafetime bakıyordum. Bana yakışacagını dusunmustum. Bugun okul olmadgndan erken kalkmamıstm. Kahvaltılık bir şeyler alıp yediktn sonra Jess e fotolar attım ve sevmedigim makyaj isini nasıl yapmam gerektigini sordum. O anlıyor bu islerden. Bana kuaförde dumanlı hafif göz makyajı icine belirgin hatlarda bi eyeliner cekilmesi ve takma kirpik takılması gerektini soyledi. Dediklerini uygulayacaktım.
Akşam bir türlü gelmiyordu. Parti 19.00 da baslayacaktı ama saat daha 17.45 di. Vakit geçirmek icin defalarca evde dugunluk bulunan bir ayakkabımla kıyafetimin uyumuna baktım. Gayet şıklardı. Ugrasacak bir şey bulamayınca defalarca seçim degistiriyosn ama yine aynı noktaya geri dönebilmiştim.
Saat altı buçuk oldugunda evden kıyafetlerimide alıp kuaföre uctum. Koltuga oturdugumda bayana üzerimdekileri emanet edip edemeyecegimi sordum. Kabul ettiler. Cıkısta ya da yarın gelip alırdım kaçmıyordum soncta ve taşınamayacak bir yük vermiyordum. Bu konuda anlastıgımız zaman eleman bayana makyajımı nasıl istedigimi anlattım beni buyuk bir dikkatle dinledikten sonra far, baz, fırca, eyeliner gibi malzemeleri toplayıp getirmeye basladı. Herkes bundan haz duysada ben kendimi dişçide gibi hissetmiştim. Sonunda kendimi bayana teslim ettiginde fırcanın göz üstümle temasının hoşlugunu hissetmeye baslamıstım, adeta bir normal kadın gibi.
Yaklasık 10 dakikadır kafam arkaya yatık fırca darbelerinden ne yaptıgını kestirmeye calısıyordum. Son olarak kirpigim takıldıgında bu kadar kısa sürede bitmis oldugunu ogrendigimde sasırmıstım. Hic kendime bakma geregi duymamıstım. Ama asıl saskınlıgım kafamı indirip gözlerimi actıgmda aynada gördügüm "BEN" di.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir şeyler Görüyorum
Ficción GeneralBir şeyler görüyorum, insan degiller. Bir şeyler görüyorum, beni korkutuyorlar. Bir şeyler görüyorum, hayatımı kısıtlıyorlar. Tek bildigim onlardan nefret ettigim. Bir şeyler yapacağım ve onları görmeyeceğim ya da onlar beni görmek istemeyecekler..