Zor olacak ama araştıracağız

51 4 0
                                    

Bu hayatımda aldıgım en heyecanlı teklifti. Geri ceviremezdim belkide gercekten onlar hayattan beni soyutlayarak bir şeyleri işaret ediyorlardır.

- Olabilir. Buna hayır diyemem ama nasıl?

Sanırım bu soru hakkında onunda bir fikri yoktu. Biraz düsündükten sonra;

- Zor olacak ama arastıracagız.

dedi kendinden emin bir şekilde. İkimizde derin huzurda sessiz kaldık. Her denize baktıgımda aklıma geldigi gibi simdide aklımda o olay vardı..

- Ne zamandır oluyor' dedi

- İlkokul 2 den beri. diye cevap verdim. Cok sacmaydı. Neden ben hicbirzaman bilemedim ama her zamanda merak etmisimdir. Aklımdan bu dusunceler gecerken usudugumu farkettim. Ellerimle kendimi sardım. Calvin de fark eder etmez 'Üsüdun mu sen? Hadi gidelim' dedi. Tepki vermeden kalktım ve yürümeye devam ettik. Bu kadar mı konusacaktık?..

Eve vardıgımda iceri girmeden son kez yandan Calvin e baktım. Oda bana bakıyordu. Tebessum ettigimi ancak oda bana sırırtıgında farkettim. Cocuga bakarken dalmışım.. Eve kendimi attıgım anda yatagıma yapıstım ve ne kadar garip gelismelerimin oldugunu dusundum. Uyumak icin hala erkendi. O yüzden arkadasm Jess i aramaya karar verdim.

- Alo Jess.

- Ooo Asley hayırdır? Hani arıcaktın kızım?

- Bak simdi acıklayabilirim. İsin kısası onları yeniden goruyorum ve bir cocukla tanıstım. İsmi Calvin ve aynı seyleri gorebiliyoruz. Sanırım buna engel olamıyorlar ve bana yardım edecegini soyluyor.

- Oha sen ciddimisin kızı? Ama simdi bozuldum. Yaklask iki yıldır konusuorz ama ben sana yardım edemedim :(

- Önemli degildi biliyorsunn bunu kimsenin yapabilecegini dusnmuyordum zaten..

Konusma bittiginde yaklasık 1.30 saat gecmisti bile. Uzun uzun konustuk. Mutlu da olmustum. Ama hala Calvin i dusunmden edemıyordum. Umarım bir ruya degildir. Ya da ruya olsn, bir sey isteyeceksem oda henüz uyanmamak olurdu..

Yatmadan once annemide arayıp haber verdim. Daha sonra tüm işlerimi halletmisim gibi huzura kavuşup kendimi uykuma teslim ettim. Artık yeni bir yaşam başlıyordu sanırım..

Bir şeyler GörüyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin