John;
İlk defa bu kadar heyecan yapıyordum. Simdiden evi toplamaya basladım bile. Akla hayale sıgmaz, en sonunda Asley beni kabul etmisti. Bayada konusmustuk. Artık yorulmustum. Uyumaya karar verdim cunku yarının cabuk gelmesini istiyorum.
Asley;
Secimimden pisman mıyım mutlu muyum ayırt edemiyordum. Calvin neden benimle ilgilenmiyor? O gunden beri hic Emily konusunu konuşmamıştık. Bana yardım edecekti. Tek gitmeye cesaret edemiyordum. Erteleyip duruyordum. Kafamı fazla yoruyorum. Simdilik hicbir sorun yoktu o yuzden simdi uyumalıydım biraz daha dinlenmeliyim. Artık uykucu olacagm ama yarın erken gelsin istiyorum işin ucunda Calvin var.
Uyandıgımda daha saat 5.58 di. Hava ha aydınlandı ha aydınlanacak gibiydi. Ben 8 e kadar nasıl oyalanacaktım tekrar uyuyamazdım uykum yoktu. Kendime ceki duzen veresim geldi. Once dusa girdim. Saclarımı kurutup ordum. Yine de biraz nemli bırakmıstım saclarımı. Yaklasık 15 parcaya ayırıp ördüm saat gelene kadar tutar sanırım. Makyaj malzemelerim yoktu. Bir ara markete gidersem karsısında bir bijuteri olması gerekiyor. Eyeliner almaya karar verdim. Buradaki kızların tek kullandığı şey budur. Bulabilirsem alıcam. Sonucta herkes yaparak ogreniyor bende ogrenebilirim. Saclarımla isim bitmisti oturmus dusunuyordum. Cantamı hazırladım ve elbiselerimi gerek olmasada ütüledim. Ayakkabılarımı sildim. Gercekten bunu daha once yapmamıştım. Kendime önem vermem. Saat 7 oldugunda sahile inmeye karar verdim. Hem marketin karsısı belki acılmıstır. Kontrol edebilirdim. Kıyafetlerimi giydim saclarımı açtım. Yine bile cok iyi olmustu. Sıkı ördügüm icin baya dalgalanmıs ama beni ugrastırmıştı. Çıkmaya hazır oldugumda cuzdanımı cantama tıkıştırıp kapıyı cektim. Hava mis gibi kokuyordu. Sanki her şey güne yeniden başlıyor gibi. Tazeligi ve huzuru en yoğun hissediğim ikinci durum oldu. Birincisi Calvin e sarıldığımda hissettiklerimdi.
Marketin karşısındaki bijüteriyi açık bulunca eyeliner sordum. Bana en kullanışlı olanından bir tane gösterdi. Sabah sabah adam da uyku sersemiydi. Dükkan bile güne daha yeni merhaba diyordu. Sahile vardıgımda aklıma ilk Emily gelmişti. Kolyeyi yanıma almıştım, ama ne yapacagımı bilmiyordum. Aklıma çok aptalca bir fikir geldi. Çantamdan kolyeyi çıkarıp havada sallamaya başladım. Durdum ve etrafa kolyeyi gösterdim. Neyseki insan yoktu beni görmüyorlardı. Aslında bu da bana gelen bir kisinin hayalet olma olasılıgını arttırıyordu. Durup bekledim ve bağırmaya başladım,
EMİLY. BURDAYIM EMİLY. GEL VE AL BENDEN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir şeyler Görüyorum
Ficción GeneralBir şeyler görüyorum, insan degiller. Bir şeyler görüyorum, beni korkutuyorlar. Bir şeyler görüyorum, hayatımı kısıtlıyorlar. Tek bildigim onlardan nefret ettigim. Bir şeyler yapacağım ve onları görmeyeceğim ya da onlar beni görmek istemeyecekler..