John la filmde

21 3 0
                                    

John la romantiklesecegimizi dusunemiyordum. Cunku o bana gore mukemmel bir arkadaş. Filmi izlerken hem anlamaya calısıyordum hem de John yanımda degilmis gibi tıkınıyordum. Ara sıra John bana bakıp guluyordu ve bende bazı repliklerde kacamak yapıp ona bakıp guluyordum. Gulusuyorduk yani.. Kısmen boyle devam etmisti. Filmi yarıladıgımızda John elimi tuttu. Daha dogrusu elimin ustune elini koydu. Normalmidir bilmem ama karsılık vermedim. Bana bakıyordu. Kafanız duz ve yanınızda biri oturuyor. Size baktıgını yan profilden de olsa hissetmek gibi bir sey. Cevap vermem gerektigini hissedip ona dönüp gülümsedim. Daha ileri gidemezdik. Gitmemeliydik.

Filmin sonuna yaklastıgımızı anlamıstım. Cunku filmi anlamıstım. Bir tane kısa opusme sahnesi harici erotik bölüm yoktu. Aslnda filmi ben sectim sayılır. Teması aşk cıktı. Tahmin ettigim gibi. Bilerek aşk filmi mi gosterdi bilemem ama hosuma gitmisti. Zaten John dan sacma filmler beklemem. Yakıştırmam. Film bittiginde John 'evet' deyip kalktı. Suraları toplamalıyız gibi bir sey fısıldadıktan sonra hızla toparlanmaya basladı. Anlamadım sanki kacıyor. Ama titiz olması hosuma gitti. Bende cips tabagını alıp John u takip ettim ve mutfak tezgahının uzerine tabagı bıraktım. İceri gecip tekrar bos bos oturdugumuzda John bir sey dusunur gibi oldu ve

"Filmi begendin mi?" dedi.

"Evet begendim guzeldi" diye cevap verdim. Kotu olmus olsaydı iyi diyemezdim. :)

Bir kac dakika sonra kac kardessin Jess diye tekrar sordu. Tek cocugum dedim. Ama cok uzucu bir sey ogrenmistim. Yalnız yasayıp yasamadıgını sordgmda John un ailesini kaybettigini.. İç acıtıcı. Onun ruh halini anlayabiliyordum. Bende ailemden hep uzak kalmak zorundaydım. Ona biraz durumlarımdan bahsettim ve ortam duygusallastı. İste istedigm tablo. Birisiyle dertlesmek istiyordum. Ama soyleyemezdim iste. Apacık ben ölü insanlar goruyorm ölü olduklarını bilmeyen diyemem. Beni anlamaz ki, bi kere sizofren der, guler. Bir kez daha susup onu dinledim. Ama hayat hikayesi beni baya uzmustu. Dayanamayıp agladım. Aklıma evde kapalı kaldıgım gunler geldi. Ustu kapalı olarak buna mahkum oldgmu ona anlattım ve beni anladı, hic tereddut etmeden. Sasırmıstım ama ona sarılarak aglamak beni cok rahatlatmıstı. Agladıgımı anlar anlamaz beni kollarının arasına alıp sardı. Kafamı kaldırıp gozlerimle oynamaya baslayıp ona baktgmda onunda gozlerinin yaslı oldgunu farkettim.. Kalkalım istiyorsan deyince reddetmedim ve beni evime bıraktı.

Bir şeyler GörüyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin