Ertesi günü oldugunda hastaneden cıkmıstık. Hala olayı atlatamamıştım. Biraz dengesizdim ve şaşkındım. Annem ve John yanımdaydı. Biraz yürüyüs yapmıstık. Azda alısveris.
Olaylardan bir kac ay sonra John la evlendik. Cok iyiydim. Hic bir sorun yaşamıyorduk. Annemde yanımdaydı. Her gün geziyorduk. Balayına New york a gitmistik. Guzel gunlerdi.
Peki şimdi mi ne var?...
3 yıl sonra
*******
Karşımda koşuşturan kıvırcık saçlı bal köpügü gözlü bir oglan var. Aynı babası. Parktayız. Yanımda John.. Bana bakıp yıllardır solmayan sıcaklıgıyla gülümsüyor. 2 yıllık evliyiz. Cocugumuzun ismini Jason koyduk. Ah baska cocuk dusunmuyorum. Biz mutluyuz. Gecim zorlasmıyor en azından. Onu seviyorum. Her durumda yardımcım oldu ve hala yardımcım. Hayat arkadaşım. Moda tasarımcısı oldum. Calısmıyorum ama is teklifleri geliyor.
Şu durumu da açayım. Emily e kolyeyi vermeden önce yanıma Calvin geldi. Aslında Calvin sandıgım kisi Jason muş. İlkokul yıllarımda Emily ile benim aşık oldugum çocuktu Jason. Emily bana onunla ilgili hayallerini anlatırdı hep. Onu dinlerdim ama hic Jason a aşık oldugumu Emily e söylememistim. Emily öldügü zaman ben oradan tasınmıstım ve Jason u hic gormemistim. Aylarca ve yıllarca.. Gözyaslarım tarihe karısmıstı ve yıllar sonra Jason bana Calvin olarak geri dondu. Deniz mavisi gozlerini tanımalıydım ama bilemezdim. Cok degismisti. Bu tanıdıgm Jason degil adını bana Calvin olarak tanıtmıs yıllarca degismis Jason du. Ondan ilk goruste ısınmısım ona. Sevmisim hemen ilgisizde olsa. Kucukkende boyleydi. Ve sonuc.. Emily bana Jason u yaklastırdı. Onu Calvin yaptı. Bu sayede Emily i Jason görebilecekti. Nihayet Emily, Jason a göründügünde anlastılar. Emily, Jason a herseyi anlattı, benim sandıgım Calvin, bu yüzden her şeyi biliyordu. Kuşak meselesini bana ögretti ve bende gerekeni yaptım. Calvin (yani Jason) la denize atladık. Beni John kurtardı ama Calvin öldü. Onun yanı Emily nin yanıydı. Aşıklar kavuştu.. ve bende aşkıma. Hayatıma geçte olsa kavuştum ve yaşamak gercekten her yönüyle çok guzel. Degerini bilin. Ben artık çok mutluyum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir şeyler Görüyorum
General FictionBir şeyler görüyorum, insan degiller. Bir şeyler görüyorum, beni korkutuyorlar. Bir şeyler görüyorum, hayatımı kısıtlıyorlar. Tek bildigim onlardan nefret ettigim. Bir şeyler yapacağım ve onları görmeyeceğim ya da onlar beni görmek istemeyecekler..