Yarınki parti

35 2 0
                                    

Okula cesur adımlarla girdiğimizde Calvin sınıfa kadar elimi bırakmamıştı. İnsanların ağzı bir karış bakışlarından utansamda bunun yanlış olmadığını düsünüyordum. İlk defa bana nispet yaparcasına yüksek bir tonda 'Ne tarafa oturmak istersin?' dedi.

-Duvar kenarına'

deyince hafif bir tebessum edip onumden cekildi bende bir hamlede yerleştim. Acaba bu işte bir terslik olabilir miydi? Calvin e şaşırmalı mıydım? Bana değer verdigini hissediyorum ya o bana yeter dedim kendi kendime. Sonuçta sonu ne olursa olsun. ŞU anda benimle ilgileniyorsa bunda gariplik aramayı bırakıp anın tadını cıkarmalıydım. Bu şans bana binde bir vurur.

Çok gecmeden hoca sınıfa girdi ve derse başladık. Ders çıkışında Calvin boş oturmaktan sıkıldıgını belli edercesine hareketlenmeye basladı ve sonunda bahçeye çıkma teklifi etti. Banka degilde çimlerin arasına oturmayı tercih ettik. Bir çift degilde kız kıza oturuyormuşuz gibiydik. Gören gülerdi. Ama bu sessizlik çok uzun sürmedi. Calvin in soru sorması yanıtlamam derken zil calana kadar nefessiz konuşmuştuk. Bu arada evin tek cocugu oldugunu ogrenmistim. Tahmin ediyordum da, bu iyiydi. Zilin çalmasıyla ayaklanmıştık. Calvin hic olmadıgı kadar nazikti.

Ders çıkısında tam orta teneffusteydik. Bir yanım bitmesine uzulurken diger yanım yorgun oldugumu haykırıyordu. Bugun oldugumdan daha yorgun hissediyordum. Eve gidip kestirecektim. Sonucta fazla aç olmuyordum. Calvin le beraber bu teneffus ve her ogle teneffusumuzde oldgu gibi kantine yemek yemeye çıktık. Yerken de baya havadan sudan konuşmuştuk. Ben colamı yudumlarken Calvin in dedigi dikkatimi cekti. Okul yarın akşam 14. yılını kutlamak icin bir parti verecekmiş. Çok fazla kişi olmadıgı icin rahat olabilecegimizi hemde kafa dagıtabilecegimi söyledi. Fena fikir degildi. Calvin le bir parti? Akla hayale sığmaz. Bi kere Calvin gibi bir cocugun benimle konusması akıl isi degil. Madem konusuyo, onada katlanıversin..

- Aslında olabilir. Bir isim yok.

deyip onayladıgmda sevincini hissetmistim. Umarım bir aksilik cıkmaz. Sevincle onaylarken Emily i bir gun daha aksatacagımı düsünmüstm ve yarın partide belki yardımcı olur diye o kolyeyi takacaktım. Yemegimiz bitip sınıfa dondugumuzde acil para istemem gerektigini dusunuyordum. Bu yuzden teli actım ve yıgınla tarife mesajları geldi. Bian kendimden süphelendim ama son mesajla olayı anladım:

- Kontur geldi mi Asley? Lütfen cevap ver.

Bu o cocuk olmalı. Numarasını kaydetmemistim ama göz aşinalıgı vardı. Calvin e belli etmeden numarayı kaydedip mesajı sildim. Sanırım ugrasacaktım.

Okul cıkısnda Calvin de yorgun oldugunu onaylayınca servisle donmeye karar verdik. Yurumekle vakit kaybedemezdim bir parti icin uygun kıyafetim yoktu. Bu islere uzak kalsam da alısveris yapmalıydım.

Eve geldigimde sevindim cunku anneme yaklasık 3 ders once para icin mesaj atmıstım. Bankada duruyorms hemen hazırlanıp yola çıktım.

Önce parayı çekip sonra da abiye kıyafetlere bakmıştım. Alısverisim bittiginde dizlerimde derman yoktu ama bian buna degdigini dusundum. Yarın kendimi tam bir normal bayan gibi Calvin e gösterebilecektim.

Bir şeyler GörüyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin