Kamil Koç

17.2K 763 61
                                    

Duşumu yaptım ve havlumu üstüme sardım daa bu işte bi terslik var. Havlumu aldım. Kıyafetleri de makinaya attım.

-Makina var. Kaldıkları lüks bir otel.-

Napıcam ben şimdi? İçerde de Kerem var. Yandım. Resmen yandığımın resmidir.

''Öküüüz? Orda mısın?'' diye seslendim, seslendim baktım ses gelmiyo ben de uyumuştur umuduyla çıktım banyodan üstümde havluyla.

''D-Derin?'' kafamı sağa çevirdiğimde Kerem'in göz bebeklerinin büyüdüğünü gördüm.

''Bakmasana!'' diye cırladım. Hemen eliyle gözünü kapattı.

''Böyle çıkarsan bakarım. Ayrıca bile bile mi yapıyorsun? Yani tahrik olmam için. Çünkü oldum.'' Kızardım çok fena kesin ya off iyki gözleri kapalı.

''Yedek kıyafet almamışım diğerlerini de makinaya attım bi de sana seslendim cevap gelmeyince uyumuşsundur sandım çıktım ben de.''

Yüzüne sapıkça bir sırıtış yerleştirdi. ''Müzik dinliyordum, duymadım. Ve keşke uyumuş takliti yapsaydım en azından seni-''

''Hayır! Kıyafetlerimi alıp banyoda giyinecektim.'' dedim ve domates gibi kızarmış suratımla hızlıca yeni kıyafetleri elime aldım. Banyoya girdim.

Ben ne edem? Nerelere gidem? Bak Derin, gitti namus arkasından el salla.

Banyodan çıktığımda telefonumla kulaklığımı elime aldım. Müzik dinlemek en iyisi. Şimdi bi de konuşup dibe batmıyim iyice. Yatağımda bağdaş kurarak oturdum ve müzik dinlemeye başladım.

Kerem de saolsun bişey demiyodu ama bana baktığını ona bakmadan bile görebiliyodum. Öküz ya, insan bi nezaketen az bakarmış gibi yapar. O nası oluyo lan? Az bakarmış gibi yapmak?

Kesin eğleniyodur şimdi. Utandım ya.

Kulaklığım çıkarılınca korkudan yatakdan düşcektim az kalsın.

''Oturmama izin var mı?'' Bu kim ve Kerem'e naptı?

''Hee.'' Kroluğa yatay geçiş yaptım.

Kerem, bana kardeşiyle ruh avladıklarını sandıkları bir anısını anlattı.

''Niye ruh avlıyosun? Sorunun ne?'' dedim tabisi.

''Ruh hastasıyım.'' diyip gülmeye başlayınca ben de hayvan gibi gülmeye daha doğrusu anırmaya başladım.

''Neye gülüyonuz?'' diye içeri dalan Çağrıyla Deniz direk yatağıma oturdular.

''Hiç.Hiçbişey.'' dedi Kerem gizemli bi şekilde. Vay be. Vampire Diaries'in faydaları tabi hemen ona ayak uydurdum.

''Ihı. Sorun yok.'' dedim ciddi bir sesle. İstediğim zaman ciddi olabiliyomuşum. Aferin bana.

''Dizilere özenmeyin lan.'' diyen Deniz bütün karizmamızı sıfıra indirdi. Die bitch die.

''Yoksa yine şu aptal basketbol takımını mı anlatıyosun? Gerçi o komik değil de.'' Çağrı ilk defa Kerem'le dalga geçti.

''Olamaz millet, Çağrı'yı hemen hastaneye kaldırmamız lazım.''

''Neden?'' dedik Deniz'le.

''Çünkü nasıl olduysa ses tellerini yutmuş. Ve onlar da bağırsaklarına inmiş. Bu yüzden de KIÇINDAN KONUŞUYOR!''

''Ooooo. Kerem vurdu gol oldu.'' dedim. Deniz de sevgilisine destek olurcasına, ''Skor 1'e 1 sorun yok.'' dedi.

Pabucumun 1'i bu resmen 3 puandı. Kerem'le Çağrı'ya çaktırmadan alttan highfive yaptık.

Çağrı biraz bozulduğu için ponçik şişe çevirmece oynamayı teklif etti ve keyfi hemen yerine geldi. Pis fırsatçı işte nolcak. Oyun ayağına kesin kıza yazıcak.

Şişe bulduk daire oluşturduk ve  oyuna başladık. Ben Çağrı'ya çıktım. Bakalım mal ne istiycek.

''Doğruluk or Cesaret?''

''Cesaret.''

''Abini işlet. Ama numaran saklı olmasın.'' Al işte.

''Salak o zaman işletmek olmaz ki.''

''Off ben bunu istiyorum ama yap işte yavru.'' Kro işte. Aynı ben ya.

Telefonu aldım elime. Abimi aradım.

''Noldu abini aramak şimdi mi aklına geldi minik ceylan?'' Ailece tripliyiz huyumuz kurusun.

''Eyi günler efendim Rahmi Koçla görüşecektim ben.'' Keremler kahkaha atmamak için ağızlarını kapatıyolardı.

''Ne diyosun kızım?'' Ah abi ah sorry.

''Tamam oğlunu ver Mustafa koçu ver.''

''Ne?'' ahahaha. Gülme Derin. Gülme pliz.

''Ali koçu ver bana ali koçu yakışıklıyı.''

''Ali koç kim?'' Kimin abisi işte saftirik.

''Küçük kardeş kamil koç’u ver.'' Keremler yıkılmış durumda bu arada.

''Bak mal ne diyosun bilmiyorum ama Kamil koç onların aileden değil.'' Bi de açıklıyo.

''Kamil koç nasıl aileden değil? Dışladınız mı?'' Arkadan kahkaha sesleri geldi bizim öküzlerden. İki dakka daha tutamadılar kendilerini.

''Dalga mı geçiyonuz lan. Kapa telefonu hesabını sorarım senden minik ceylan.'' Dedi ve kapattı. Sen o kadar dinle dinle şaka bitince kapat.

Sırasıyla herkes ya kuzenine ya da kardeşine aynı şeyi yaptı. Ne gülmüşüz ama ya.

En sonunda yine ben Çağrı'ya çıktım. ''Kerem'i öp.''

Yaz ÖküzleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin