Bizim meteorun adının Kerem olduğunu öğrenince SNDN NFRT EDİYRM KEREM dememek için kendimi zor tuttum. Eee sonuçta Zeyker'ciyiz biz agalar.
Ertesi sabah ilk iş Ponçik Deniz'le konuştum. Neymiş benim iyliğim için yapmış. Keremle kalmam içinmiş. Atarlandım tabi ben de dedim 'sevgilinle kalmak için yapmıyon sanki haa.' İkisi de diyince son söz budur dedim ve konuyu kapattım. En azından dürüst ponçik.
Hee bu arada sevgilisi kim dersiniz? Bizim mal Çağrı. Sonradan öğrendim ki Çağrı da Kerem'i tanıyomuş. Hatta çocuklukdan beri. Meğerse ponçik Deniz, Çağrı ve Kerem çocukluk kankisilermiş. Ben de Çağrıyla ve Deniz'le çocukluk kankisiyim ama Kerem'i hiç yanlarında görmedim. Sonrada ögrendim ki Kerem okulun popi çocuğuymuş ya bunlar da -Deniz & Çağrı- mal oldukları için Kerem okulda bunlarla takılmıyomuş. Helal! Arkandayım Kerem. Valla mal bunlar.
Yemek salonuna indik Deniz'le. Bi baktım Çağrı da orda. Bi tane geçirdim kafasına ''Dün telefonumla oynamış biri ben uyurken!'' dedim ve bi daha kafasına vurdum.
Kalbini tutarak şakadan 'ahh' sesi çıkardı ama salak olunca işte onu bile doğru yapamıyo.
''Çağrı. gerizekalım. Kalbin sol tarafta yanlış yeri tutuyon.''
''Yavrum niye beni rezil ediyosun manitanın yanında ama aaa.'' Bunlar ponçikle oynaşmaya başladıklarında midem bulandı ve kafamı bize doğru gelen Kerem'e çevirdim.
''Nası dayanıyosun?'' dedi bizimkilerin oynaşmalarını göstererek.
''Dayanamıyorum Kerem. Kurtar beniiiğ.''
''Valla malsın. Gel hadi havuza girelim de bunlar burda napıyolarsa yapsınlar.''
''Tamamdır dost.'' Kerem'i üstüz görme hayallerini kurarken bir anda kendime geldim. MAL MIYIM LAN BEN?'
Herkes evet diyince şaşırdım. Yine mi dışımdan düşündüm ağagagğ ağlıycam şimdi.
Kerem'le havuza gittiğimizde sexy back şarkısı çalmaya başlayınca gülmeye başladım. Kesin Kerem için çalıyo bu şarkı. Benim gibi bi uçan pandaya çalmazlar heralde.
Biz şezlonga yayılırken ponçikle Çağrı malı da geldi yanımıza. Sonra beraber voleybol oynayalım dedik. Evet, millet kumsalda oynar biz kumsala gitmeye üşendiğimizden havuzda oynuyoruz. Fakirlik işte.
Tam top bana gelmişti ki gelişine bi koydum top bi çocuğun kafasına geldi. Çocuğun anneanesi çocuğu tutarak, ''Kim attı topu yivriim.'' dedi. Top çocuğun kafadan sekip bize geri geldi öyle bi atmışım düşünün yani.
''Ben attım!'' dedim öne çıkarak. Sonra bi baktım Çağrı da öne çıkmış, ''Hayır, ben attım!'' diyo. Tabii sonra sırayla havuzdaki herkes 'Hayır, ben attım.' diyince teyze, ''Allah kurtarsın.'' diyerek gitti. AMİN.
Çağrıyla biz öküz gibi gülmeye başladık yine. ''Hep yapmak istemişimdir iyi oldu Derin saol ya.'' dedi ve yumruk tokuşturduk. Bu sırada Kerem'le ponçik bize ayı gibi bakıyolardı.
''Bunlar hep böyle miydi? Hadi Çağrı'yı biliyorum da peki bu kızcağız?'' dedi beni göstererek.
''Hep böyleler Kerem. Çok çekiyom valla, ponçiğimle aşkımdan.'' dedi Deniz. Biz birbirimize ponçik diyen salaklarız işte.
''Ponçik diye sana diyo.'' diye fısıldadı Çağrı malı.
''Çağrı ya düşünüyordum da sana günde milyon tane beddua ediyorum ama nereye gidiyo acep?'' Merak ediyorum ya.
''Beddua etme gooddua et.'' diyince tabi biz buna bi giriştik. ''Cenabetliksin.'' ''Çarpılacaksın.'' ''Gavur.'' gibi şeyler söyleyerek döverken bi baktık ki Çağrı kaçmış biz birbirimize vuruyoruz.
''Başıma bunlar da mı gelecediii. Çağrı gibi bir malı nasıl elimden kaçırdııığm.'' diye bağırırken bi baktım Çağrı arkamda beni havuza itmeye hazırlanıyo. Ablanız yer mi? YER. Çünkü beni havuza attı. Ama ben de o tam beni itecekken elinden tuttum. Yani sonuç; iki moron da havuzda.
Tabi bizim ponçik de durur mu? Kerem'i suya atmaya çalıştı. Ya gülüw Kerem senin 5 katın cesaret fitili mi aldın demeye kalmadan ikisi birden havuza düştü.
Çağrı malı, ''Derin'in ponçiğiii biz daha sevişmeden donarak ölemeyiiiiiz!!'' diye haykırınca, ben gülme krizine girdim. Deniz'le Kerem de birbirlerini boğmayı bıraktı.
Deniz, ''Namus meselesi gardaaaaş. Bi dakka.'' diyince Kerem de eyvallah gibisinden başını salladı ve Deniz bizim malı dövmeye gitti.
Hala gülerken omzuma dokunan elle besmele çekerek elin sahibine döndüm. ''Çok değişik bir kızsın.'' dedi Kerem.
''Eyvallah yawru ceylan.'' Krolukla sınır tanımam gençleeer açılın.
Kerem gülerek beni kendine çekti. ''Noluyo Kerem?'' diye fısıldayınca gözlerini dudaklarımdan çekti ve hızla geri gitti. ''Ben sadece sana bakıyordum. Yani gülerken ölmemişsin. İyi, aferin sana!'' dedi ve havuzdan çıktı. Bu sırada Kerem'in body show'unu da izlemeyi unutmadım tabii ki de.
Bizim malla, ponçik yine oynaşmaya başladıkları için yüzümü buruşturarak havuzdan çıktım. Şu sevgili mevzularını hiç anlayamıyordum. Sevgili olup olmamak neyi değiştirirdi ki sanki? Önemli olan karşındakinin sana hissettiği duygulardır ve bu duygulara isim vermesen de olur bence.
Havlumu aldım ve koşar adımlarla otele girdim. Şimdi bide mallar oynaşırken gittiğimi yakalarlarsa trip atıcaklar hiç uğraşamam.
Odanın kapısına geldiğimde aralık olduğunu gördüm ve Kerem'in konuşmasına tamamen isteyerek kulak misafiri oldum.