Çağrı, ''Bu plan delice!'' Diye bağırdı ve ayağa kalktı.
''Bunu sen mi söylüyosun acaba?'' Diyince bi süre düşünürmüş gibi yaptı, ''Haklısın.''
''Var mısın yani?'' Dedim heycanla.
''Tabi ki varım.'' Kimin kankası bee!
''Deniz'in haberi olmıycak ama.'' Dedim.
''Salak mıyım ben sence? Niye ona söyliyim?''
''Senin işin belli olmaz hacı.'' Dedim ve ayağa kalktım. ''Gerisi senindir. Göster marifetlerini.''
Çağrı'dan...
Derin, ''Gerisi senindir göster marifetlerini.'' Dedi ve gitti. Derin çok iyi bir kızdı ayrıca kurnazdı da. Hani şu kitaplardaki saf kızlarla yakından uzaktan alakası yoktu.
Hızla bahçeye çıktım. Selin'i bulmam lazımdı. Dersim boş olduğu için şu işi bir an önce yapmak istiyordum. Selin'lerin dersi tahminimce bedendi.
Beden salonuna girdim. Selin'e göz kırptım ve el hareketimle ''Gel.'' İşareti yaptım. Şaşırarak ayağa kalktı. Arkadaşları kıkırdıyordu. İyki Deniz ya da Derin böyle değildi. Aptallık cidden!
Yanıma geldiğinde bişey demeden beden salonundan arka bahçeye çıktım. O da arkamdan geldi. Bir anda onu duvarla arama aldım.
''Denizden sıkıldım. Artık seninle olacağım.'' Dedim. Bi süre şaşkınca bana baktıkdan sonra kendini beğenmişçesine sırıttı. ''Nihayet.'' Dedi. Onu boğmamak için kendimi zor tutuyodum. Dünyada bu kadar salak bi kız olabilir miydi acaba?
''Sesini kes de beni dinle bebeğim.'' Dediğimde bebeğim kelimesini duyunca gözleri parladı. O an ona biraz acıdım ama sonra hemen vazgeçtim. Böyle kızları iyi bilirdim. Zor erkekleri severlerdi. ''Deniz'i rezil etmek istiyorum. Elindekiler lazım.''
Derin'den...
Ufffff. Şimdi sıkıntıdan ölen ilk insan olarak tarihe geçicem. Acaba Çağrı napıyo şu anda? Selin'le konuşuyomudur? Umarım Selin konuyu çakmamıştır yoksa yanarız.
Sıkıntıyla nefesimi dışarı bıraktım. Bu ne ya böyle? Dersin adını bile doğru düzgün söyliyemediğim derse giriyorum.
Saate baktım. Tik tak tik tak. O sırada aklıma akşam izlediğim güldür güldürdeki sahne geldi.
Seviyorum your eyes.
Çünkü onlar very nice.
Kalbim tik tak for you.
Seviyorum lan I love you.
Kendi kendime gülerken zil çaldı. Işık hızıyla sınıftan çıktım. Çantamı kaptım ve içinden tekelefonumu çıkardım.
KİMDEN= ÖDEMELİ
Plan işliyo. Relax. (Kendimi polisiyede gibi hissettim sjsjsj)
Gülümsedim ve bahçeye çıktım. Okul bitti bee!!! Diye sevinirken benim için yolculuğun daha bitmediğini anladım çünkü bana doğru yaklaşan bi meteor gördüm. İçimden, ''KEREEM!!!'' diye koşup, boynuna atlamak geliyodu ama tabi ki de tersler diye yemedi ^_^
''Arabaya atla.'' Dedi ve yanımdan geçip gitti. Katıksız odun. O-D-U-N.
Arabasına bindim. Arabayı çalıştırdı. Ben de bu sırada Çağrı'ya mesaj attım.
KİME= ÖDEMELİ
Plan işliyo mu ajan ç ;)
Ajan ç. Süperim ya! Kendi kendime gülümseyerek telefonumu cebime tıktım.
''Niye gülüyosun?'' Diye sordu. Bi kere de ben takmıyim dedim ve cevap vermedim. Harika bişeymiş lan bu cevap vermeme işi.
''Soru sordum.'' Napak ölek mi¿
''Ben de cevap vermedim.'' qapak oldun krm.s.s
''Kes sesini de niye güldüğünü söyle.'' O an aklıma sinisce bi fikir geldi ve pis pis sırıttım.
''Yeni komşum.'' Dedim. Puhhahaha.
''Kim o yeni komşu? Erkek mi?'' Plan işe yaramıştır. Çk kötüyüm çk.s Ayyy kıskandı beni cınım yaa.
''Hıı erkek. Benden bi yaş büyük. Çok tatlı birisi.'' Attığım yalana for.
Kerem, ''Kim lan o?!'' Diye öyle bi bağırdı ki korktum valla.
O sırada Çağrı'dan mesaj geldi ve double korktum.