1 Hafta sonra...
Tatilin bitmesine çok az kalmıştı ve ben hala Kerem'in aptal sırrını öğrenememiştim. Zaten aramız da inişli çıkışlıydı. Bi gün beni öpüyodu ertesi gün 'istediğim zaman seni öperim.' diyodu ve bu beni deli ediyodu.
Ben kulaklığımı takmış bu düşüncelerle boğulurken -havuzda değil afaafqkajq- biri kulaklığımı çıkardı.
''Ahh, rahat bırakın beni!'' diye yakındım ve kulaklığımı geri taktım.
Yeniden çıkardı. ''İyi misin sen?'' Evet, kafamı karıştırman dışında iyiyim.
''İyiyim.'' dedim sıkıntılı bi sesle.
''Yeme beni.'' dedi ve aklıma bir şey geldi.
''Kekimi ye beni yeme!'' diye bağırdım.
''Yine başladık!'' dedi ve sıkıntıyla nefesini dışarı bıraktı.
Her haliyle bu kadar yakışıklı olmayı nasıl başarıyor?
Nasıl beni her istediğinde -habersizce- öpüp de umursamaz davranıyor?
Babam böyle pasta yapmayı nerenden öğrendi?
''Yine ne oldu?'' dedi bana yaklaşarak ve beni öptü. ''Keyfin yerine gelir.'' diye devam etti.
''Eğer.Bir.Daha.Beni.Öpersen.Seni.Öldürürüm.'' dedim tıslarcasına ve odadan çıktım.
Bir süre Çağrı'larla takıldıkdan sonra odaya geri döndüm. Triplere giremezdim sonuçta odamdı orası benim. Odaya girdiğimde kimsenin olmadığını görünce öyle bir nefes vermişim ki yan odadakiler duvara vurdu sesten.
Yatağa yayıldım telefonumdan selfie çekmeye başladım. Sıkıntı başa bela.
Gece yarısı olduğunda kapı açıldı ve Kerem yalpalayarak içeriye girdi.
''Deriiiin!'' dedi ve gelip yanıma uzandı.
''Sen sarhoşsun?'' dedim.
''Hee.'' Odun.
''Annem tam bir sürtük.'' dedi gülerek. İpucu! İpucu!
''Sonra konuşuruz.'' dedim çünkü sinirlenirse bu halde hiiiç çekemem.
''Şimdi başka şeyler istiyorum zaten.'' dedi ve boynuma yöneldi. ''Beni deli ediyorsun.'' diye fısıldadı.
Ooooff offf İçim eridi uleeynnn.
''Sadece sarhoşsun.'' dememe kalmadan boynumu ısırmaya -acıtmadan- ve öpmeye başladı.
İnlememek için kendimi zor tuttum. Aşırı derecede zevk veriyordu. İlk defa böyle bi hisle karşı karşıya geliyordum.
''Uyu!'' dedim ve ne kadar istemesem de ittirdim. ''Şşş, istediğini biliyorum bebeğim.'' bebeğim demesi midemdeki kelebekleri salarken içimi değişik bir duygu kapladı. Sevgi, şevkat, huzur?
''Uyu!'' diye tekrarladım ve onu yatırıp sarıldım. Kollarını belime doladı ve kafasını göğsüme gömdü.
Keskin kokusuyla karışık içki kokusu burnuma dolarken kendimi uykunun kolarına bıraktım.
Aç gollarını gelyooom.