Beğenmiyorsanız okumayın sürekli hikayeme özenti falan diye yorum yapan kişiler. Uğraşıp, yazıyorum okuma. Okuma zorunluluğun yok. Kimse sana silah dayamıyor. Ben, benim hikayemi seven iyi okurlarımla mutluyum sizle uğraşamam. ❤️ Geçen açıklamamda, ''Emeğe saygı.'' dan bahsettim ve hala aptalca yorumlar yapılmış. Madem ki ben yazamıyorum niye okuyup da yorum yapıyosun? E tabi hobi haline gelince... Tekrarlıyorum; beğenmiyosan okumazsın ya bu kadar basit. Madem bu kadar SAYGISIZCA eleştiriyorsunuz siz yazın da görelim hikayenizi. Okurlarımdan bu açıklamam için özür diliyorum ama yapmam gerekiyordu. İyi okumalar. ❤️
Boşluk...
Tek hissettiğim şey boşluk....
Evdeyim ve öylece boş boş televizyon ekranına bakıyorum. Kerem ne kadar yanımda kalmayı teklif etse de istemedim. En iyisi size olanları baştan antaliym. Biz Kerem'le hemen karakola gittik haberi duyunca. Arabada olayın şokuyla donup, kaldım. Hiçbişey demedim ve hareket etmedim. Karakola vardığımızda ifademi aldılar sonrasında ise Mustafa'nın kendini öldürdüğünü -asarak- söylediler. En sonunda ise Kerem beni eve bıraktı. Mustafa'ya her ne kadar bayılmasam da daha birkaç saat önce yanımda olan bi insanın ölmesine üzüldüğüm için 15 dakika falan ağladım. Şimdi de sadece boş boş oturuyorum. Evde kimse yok ama annemler akşama gelirler heralde.
Sanki benim suçummuş gibi geliyo mustafa'nın ölümü. Eğer orda onu tutsaydım ve teselli etseydim belki de öldürmezdi kendini. Off saçmalama Derin sanki sen git öl dedin ha! Şimdi çarpılcaksın iç ses doğru konuş ölenin arkasından! Sus lan sen iç sese laf söyleme! Olum mustafa ölmüş hala laf ediyon rahat bırak ulaaan! Ben de diyom ki; senin yüzünden değil ölceği varsa ölür zaten! Belki ben engellese-- Konuşma abi sen engelleyemezdin zaten izin vermezdi! Lafımı bölme hem nerden biliyon lan sen! Asıl sen nerden biliyon engelliyceğini!
''Kızım.''
''Has-- Anneeee!!!'' Diye ayağa kalktım. Ödüm koptu yhaa. Bi de az kalsın küfür ediyoduk annemin yanında töbe çk töbe.s
''Canım dalmışsın.''
''Denizde değilim anne.''
''Allah yardım etsin.''
''Ah, anneeem inşallah.'' Dedim ve odama çıkmak için merdivenlere doğru yürüdüm. ''Dur bakalım! Yemek yemiyecek misin Derin'im?'' Canım annem ya olanlardan habersiz...
''Yok anne saol.''
''Kızım kilo verdin kaç gündür doğru düzgün yemiyosun.'' Ve telefon çalar... Saol telefon beni yemekden kurtardın.
''Efendim?'' Valla isme bakmadım kim acaba?
''Canıııım yaaa sesi ne kadar da yorgun geliyoooo!''
''Offf bağırma be Deniz!''
''Ayy pardon Çağrı'ya dedim de şey olmuş--''
''Kısa keser misin?'' Cidden hiç havamda değildim. Bu kim ve Derin'e ne yaptı demeyin.
''Hemen Çağrı'yla oraya geliyoruz.''
''Hayır!'' Dememe kalmadan meşhur ''Dıt dıt dıt.'' Sesi...
Odama çıktım ve uzandım. Eğlenceli hayatım şu an pek de eğlenceli değildi anlaşılan. Çalan telefonun sesiyle irkildim. Töbe ya. İstesem arayan olmaz istemeyince arayan arayana. Telefonu aldım.
''Selin bitch'i niye beni arıyo ki?'' Diye söylenerek telefonu açtım. Ve açar açmaz ağlama sesiyle karşı karşıya geldim.
''Ağlıyon mu lan sen?'' Dedim en kıro halimle.
''Ben... Mustafa ölmüüüüş!'' Diye bağırdı. ''Off biliyorum Selin de neden beni aradın?''
''Son günlerde siz çok yakındınız ondaaaaan.''
''Of ağlama be!'' O ağladıkça kendimi daha da suçlu hissediyodum. ''İçini dökücek başka arkadaşın yok mu senin?''
''Yooooook. Yanıma gelebilir misiiiin?''
''Ağlama be kızım! Nerdesin söyle!'' NEE GİDECEK MİSİİİN? DEMEYİN. GİDİCEM. EN AZINDAN BENDEN BAŞKA BİRİ ÜZÜLÜYO. AY BEN NİYE büyük harfte kaldım ya.
Anneme çaktırmadam evden çıktım. Akşam 12 civarında okulun orda bir yere vardım. Tam karşımda Selin belirdi. Yüzünde piç smile vardı. Hemen kaçmaya hazırlandım ama kaçmadım.
''Bak bak bak. Burda kimler varmış. Mustafa'yla Kerem'i aynı anda götüren sürtük! Kızım sen bittin. Okulda rezil edicem seni.''
''Piskopatsın sen.'' Dedim gülerek. Sinirlenmedim.
''Okulda adımı sürtüğe çıkarmak.'' Dedim gülerek,''Vay bee çok orjinal! Film izleme git biraz kitap oku.''
''Bana bırakırsın onu artık.''
''Bunu demek için mi çağırdın ya beni?'' Dedim ve arkamı döndüğümde dirseğimden sertçe tuttu.
''Mustafa'nın intikamını alacağım senden!'' Diye bağırdı ve yüzüme tokatı yapıştırdı.