Şaşkınlıkla Çağrı öküzüne bakıyodum.
''Beni duydunuz.'' Vay bee Çağrı bu ciddiyet de ne? Bu sen misin beybisi?
''Bakın ne diycem unutun gitsin.'' dedi Kerem ve ayağa kalkarak odadan çıktı.
Lanet olsun! Aşşağılanmıştım. O kadar mı öpülmeyecek bi kızdım?
''Oyun bitti.'' dedim soğuk sesimle. Ben de odadan dışarı çıktım. Çıkar çıkmaz birisi beni duvara yapıştırdı. Kerem? OMG!!
''Bırakırmısın beni Sayer!'' Sayer mi dedim az önce. Kahretsin daha ne kadar rezil olabilirim.
''Sayer?'' Ohh be Güneşi Beklerken'i izlemiyomuş. Thanks Kerem.
''Boşver ve beni bıraaakk!'' dedim bıkkınlık akan sesimle.
''Orda seni öpmek istemedim çünkü zorunluluk gibi duracaktı. Ama şimdi seni öpeceğim çünkü bunu istiyorum.'' dedi ve beni öpmeye başladı.
My first kiss'in sahibi Kerem oldu böylece. Yavrum benim bee. Kendine geell Derin.
Nefessiz kaldığımızda ayrıldık ve Ponçikle Çağrı'nın bizi izlediğini fark ettik. Eee tabi onları odanın içinde bırak tam odanın yanında gel öpüş. Haliyle onlar da çıkarken gördüler. Utansam mıı rezil olmadım diye sevinsem mii anlamadım.
''Vuhuuuvv!! Heyt yavrularım benim bee!'' Al işte. Aynı tepkiyi içimden vermiştim. Çağrı dışından söyledi. Tam birer ruh öküzleriyiz.
''Ponçiğimle Kerem mi? Biliyodum ya. Olcak demiştim ben Çağrı gördünnüü büyüdüler de öpüşüyolaar.'' Ponçik Deniz'e shut up bitch pliz bakışımı attım.
Kerem'in sürekli kızlarla beraber olan bir tip olduğunu biliyordum. Ama ben? Camoon ama ya bu benim ilkim gençler.
''Büyümüşler ablası büyümüşler.'' dedi bizim Çağrı.
''Tamam kesin. Hadi denize gidelim.'' dedi Kerem.
Deniz ponçiği, ''Ben burdayım gel yavrusu.'' diyince tabii şöyle bi şaplak geçirdim kafasına. Beyin kanaması geçire geçire öküz sevgilisi Çağrı'yla beraber hazırlanmaya gittiler. Biz de Kerem'le odaya geçtik.
Bikinimi şortumu falan aldım girdim banyoya üstümü değiştirdim. Kerem de hazırdı ben banyodan çıkana kadar. Havlularımızı da aldık çıktık odadan.
Bizimkilerle buluştuk plaja gittik. Dördümüz de hemen şezlongları kaptık tabi. Yanyana koyduk. Ben, sağımda Kerem, solumda Çağrı, Çağrının da solunda Deniz. Böylece yayıldık şezlonglara. Havlumu serdim uzandım. Plaj çantamı da yanıma koydum. Kulaklıkları taktım. Başladım uyuklamaya.
Bunlar da durur mu beni dürtmeye başladılar sonra beraber denize girdik. Yanlış anlamak yok su olana ponçik olana değil. Afsjafqkshka.
Suda öyle mal mal durmaya başladım. Sonra sen gel ayağını taşa çarp. Hemen çıktım denizden. Bana huzur haram zaten haram. Zar zor şezlonguma oturdum. Bizimkiler yanıma geldi.
''İyi misin?'' dedi Kerem.
''Acıyo.'' Mızmızlanma mod: on
Sonra kerem beni kucağına aldı. Bizimkilere siz eşyaları alın falan dedi çünkü onlar sonra geliceklermiş.
''Yok. Yok. Yürürüm ben.''
''Bi de yürürken çarp aynı yere. Daha beter olsun.'' diye beni azarladı. Haklı çocuk dağılın gencolar.
Odaya geldik. Ben yatağa uzandım. Buz koyduk. Sonra Kerem işim var dedi gitti.
Tatildeyiz. Otelde. Ne işi gardaş? demek istesem de sustum. Sonuçta çocuk beni o kadar taşıdı. Boşuna yapmamış demekki o kasları. Şimdi fark ediyorum da Kerem çok güzel kokuyordu. Böyle sanki... şekerli sakız gibi ama daha keskin olanı. Keskin dediğim erkeklere özgü yani.
Deliriyom mu ya ben? Evet, olabilir.
Odada böyle aptal aptal oturmiyim dedim laptopumu çıkardım bi film açtım. Kendi kendime party hard yapiym.
Tam filmin öpüşme sahnesi başladı Kerem içeri girdi. Ekranı saklamaya çalıştım ama gördü.
Damn it.
''Sen porno mu izliyosun öyle.'' dedi sapıkça sırıtarak.
''Hayır be! Film izliyodum öpüşme sahnesi denk geldin.'' Ama öyle yani.
''Ben de izliyim bakiym.'' dedi ve yatağıma geldi. Yanıma uzandı. Bu arada da hala öpüşme sahnesi sürüyo yani. Ben de rahatsızca kıpırdandım haliyle. Kerem'le bu sahneyi izlemekten rahatsız olmuştum. Hatta bu sahne öpüşmeyle de kalmıycak gibi duruyordu.
''Utanma.'' dedi gülerek.
''Senin yatağın yok mu, öküz!'' dedim. Yellozluk puhahahaha.
Bir süre sonra göz kapaklarım ağırlaşmaya başladı. Ve kendimi uykuya telsim etti. Aç gollarını geliyooom.