Süpriz Bölüm 7

5.9K 268 9
                                    

''Ayaz burada ne arıyordu?'' Dedi Kerem kafeden çıkarken. ''Bilmiyorum denk geldi heralde o da buradaydı.''dedim.

''Tabii Derin denk gelmiştir. Çocuk resmen seni takip etmiş.''

''Bilmiyorum Kerem. Bilsem yumruğu yerdi.'' Dedim

''Öyle birşey olursa sakın sen karışma. Beni ara.'' Dedi Kerem arabaya binerken.

O sırada arka koltukların kapıları da açıldı. Çağrı, Deniz'e bağırıyordu. ''Ne halt ediyordun Ayaz'la konuşarak?'' Arabaya bindiler ve kapıları sertçe çarptılar.

''Çağrı elimde kalıcaksın bak. Çocuk nasılsın dedi bende iyiyim dedim o kadar.'' Diye bağırdı Deniz.

Kerem arabayı çalıştırırken birbirimize baktık. Çağrı'yla Deniz hep kavga ederdi. Ama bu sefer Çağrı da bağırıyordu. Bu iyiye işaret değildi.

''Deniz beni çıldırtma. Suçlusun bi de bağırıyosun. Cevap vermiyceksin dedim sana.'' Dedi Çağrı.

Deniz, sesini çıkartmadı. Şaşırdım. Deniz haksız olsa bile susmazdı. Bu onun tek sevmediğim özelliğiydi. Deniz'e döndüm. ''Sustun?''

''Haklı çocuk napiym?'' Dediğinde Kerem de Çağrı da ben de şaşırdık.

''Ne? O kadar mı çirkefim?'' Dediğinde Kerem'le aynı anda evet dedik. Çağrı sessiz kalmayı tercih etti. Deniz bozularak camdan dışarıyı izlemeye başladı.

Durumu size kısaca özetliyim; Deniz'le ben kafeye gittik ve orda Ayaz'la karşılaştık. Kerem ve Çağrı da yanımıza gelirken Ayaz'ı gördüler ve çıldırdılar.

Çağrı ve Denizi eve bıraktık. ''Annen--'' lafımı böldü. ''Hayır. Annemle tanışmanı istemiyorum.''

''Ben istiyorum.'' Dedim. Ters ters baktı. ''Ne?'' Diye çıkıştım.

''Ben seni annemle tanıştırdım.'' Dedim yakınarak. ''Şimdi ben de seninkiyle tanışmak istiyorum.'' Diye devam ettim.

''Senin annen tatlı.'' Dedi Kerem. Böyle demesi hoşuma gitmişti. ''Bence senin annen de tatlıdır. Seni doğurduğuna göre.'' Dedim ve yanağından makas aldım. Güldü. Gülümsemesi ilk gördüğümden beri hep aynı heyecanı uyandırıyordu.

Tam o sırada önümüze yoldan geçerken gevezelik eden iki kız çıktı. Yelloz tipliler. Kerem ani fren yaptı. Kızlar çığlık atarak kenara geçti. Kerem, arabayı kenara çekti. Camı açtım. ''Yolun ortasından yavaş yavaş yürümeyin.''

''Kes.'' Kızlardan çakma sarışın olanından bu lafı duyduktan sonra öküzlük duygularım ağır bastı ve kapıyı açarak arabadan çıktım.

''Ne diyosun lan sen?'' Dedim ve kızın üstüne yürüdüm. Kız geriye çekilirken, ''Psikopat mısın sen be?'' Diye cırladı. Yanındaki arkadaşı korkuyla bize bakakaldı.

''O dilini koparır..'' tam devamını getireceğim sırada Kerem, beni tuttu. ''Gel buraya hadi.'' Beni zorla arabaya soktu. Kızlar arkalarını dönüp, kötü bakışlar atarak yürürken ben de onlara aynı bakışlarla eşlik ettim.

''Bitanemin içinden canavar çıktı resmen.'' KEREM!! BANA!! BİTANEM!! Mİ!! DEDİ!! Kalbim eriyip kollarımdan aktı resmen.

''Senin ağzını yerim.'' Dedim içimden.

''Ye.'' Ne? Az önce ye mi dedi?

''Kerem, aklımı mı okudun?'' Dedim şaşkınlıkla.

''Evet Derin aklını okudum.'' Diye güldü.

''Sesli söyledim sanırım.'' Dedim utanarak. Daha çok güldü. Çok güzel gülüyo ya. Bunu da mı dışımdan söyledim acaba Kerem'e baktım. Yok yok iyi. İçimden söylemişim.

''En son ye diyodum.'' Dedi kerem gamzesini gözüme sokarcasına gülerek. Benim yok. Neden yok? Neden?

''En son sapıklaşma diyodum.'' Dedim gözlerimi devirerek. ZIIIIIIIR. ''NOLUYO YA?! DEPREEEM!'' diye bağırdım.

''Telefonun çalıyor.'' Dedi Kerem gülmemek için büyük çaba harcarken. Sinirlenerek arka cebimden çıkardım. ''Bi daha asla titreşimdeyken arka cebime koymayacağım.''

Al işte. Ödemeli.

''Ne var gerizeka?'' Dedim Kerem'in gülmesini umursamayarak. Ne var yani? Deprem de olabilirdi.

''Gerizeka... hmm...''

''Of Çağrı hadi konuş.''

''Bir süprizim var.'' Dedi heyecanla.

''Uzatma dememe gerek var mı Çağrı?''

''DENİZ KEREM SEN VE BEN HALAMI ZİYARETE GİDİYORUZ!''diye bağırdı.

Yaz ÖküzleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin