Bütün okurlarımı çok seviyorum ama arada çok gereksizler de var. Batıyorsa okumayın. İşsiz tipler hem buraya kadar okuyor hem de itinayla hepsine kötü yorum yazıyor... E okumayın o zaman. Neyse diğer okurlarımı kocaman öpüyorum. ❤️ Bu bölüm okurlarım için gelsin... ❤️
Arabada şarkı söyleyerek giderken saat gece yarısına yaklaşıyordu. ''Hadi yine gel benim ooolll...'' diye devam ettim. Çağrı da bana katıldığında Deniz Çağrı'ya vurdu. ''Sen söyleme.''
Çağrı inadına daha sesli söylediğinde yeni bir kavgaya hazır oldum. Deniz bağırarak, ''İnadına mı yapıyorsun?'' Dediğinde arabayı süren Kerem'le bakıştık. Arkadan Çağrı'nın sesi de duyuldu. ''O zaman kız gibi olsaydın da kibar konuşsaydın.''
''Öyle mi?'' Dedi kaşlarını kaldırarak Deniz.
Çağrı, ''Öyle.'' Dedi. ''Neden eğlenmeme izin vermiyorsun? Her yerde kaba davranıp moralimi bozuyorsun.'' Diye devam etti. Ben bu kavgalarda genelde Çağrı'ya hak verirdim çünkü Deniz bazen cidden kaba ve düşüncesiz olabiliyordu ama onun yapısı buydu. Bunu değiştiremezdik. Açıkçası değiştirmek de istemezdim. Ben onu böyle de seviyordum. Ama sevgili açısından öyle olmayabilirdi.
''Ben mi her yerde moralini bozuyorum?'' Diye bağırdı Deniz.
''Evet.'' Dedi Çağrı sakince.
''O zaman bi süre konuşmayız olur biter.'' Dedi Deniz.
Çağrı, ''Güzel olur.'' Dedi somurtarak. Benzinlikte durduğumuzda, ikisi birden sinirle arabadan indi. Kerem'le ben de indik. Kerem'e baktığımda o da bana bakıyordu. Utanarak kafamı çevirdim. Hala gözlerine bakarken utanıyordum. Kerem'den gülme sesi geldi. ''Neye gülüyorsun?'' Dedim. ''Sana.'' Dedi. Ben de güldüm. ''Bunlar olmadığımız için çok şanslıyız.'' Dedi Kerem Çağrı'yla Deniz'i göstererek. ''Hiç anlaşamıyorlar.'' Dedim ona katılarak. ''Ama birbirlerini çok seviyorlar.'' Diye devam ettim. Kerem, ''Sevgi geçicidir. Bir hataya bakar.'' Dediğinde kaşlarımı çatarak ona döndüm. Ama Kerem beni umursamadan onlara bakarak devam etti, ''Ben birini sevmem. Çünkü sevgi geçicidir.''
Bu söylediğinin iyi mi kötü mü olduğunu anlayamadım. ''Peki sen sevmezsen sevgini nasıl gösterirsin?''
''Göstermem. İçimde yaşarım. Ama karşımdaki anlar.'' Dedi gözlerimin içine bakarak. Deniz, ''Hadi.'' Diye bağırdığında istemeyerek gözlerimi Kerem'in masmavi gözlerinden ayırdım.
Kerem'le bir tatilde karşılaştığımız için geçmiş aklıma geri geldi. Araba sessizdi. Telefonumu çıkardım ve arkada telefonuyla oynayan Deniz'e mesaj attım.
GÖNDERİLEN: PONÇİK
O iç çamaşırlarını boşuna mı aldık yoksa djddjddj
Deniz'e mesaj ulaştığında arkadan bir kıkırdama duyuldu. Ben de gülümsedim.
GÖNDEREN: PONÇİK
Saçma saçma konuşma güldüğüme de bakma
Sırıttım. Kerem, ''Deniz'le konuşmak varken neden mesajlaşıyosun?'' Dediğinde ona döndüm, ''Arabayı kullanmak varken neden mesajlarımı okumaya çalışıyorsun?'' Diye cevabı yapıştırdım. Arkadan Çağrı'nın kahkahası geldi. Deniz de zafer sesleri çıkarıyordu. Kerem somurtarak, ''Hah komik.'' Dedi. Bu bizi daha da güldürdü.
Otele geldiğimizde Kerem'le odamıza geçtik. Ferah bi yerdi. ''Yanlız kaldık Derin hanım. Hadi bakalım.'' Dedi ve sırıtarak yatağa uzandı. ''Saçmalama.'' Dedim ama yine de yanına uzandım. Napiym dayanamadım.
Kerem gülerek beni kendine çekti. ''Yedi saattir araba kullanıyorum bi öpücüğü hak ettim.'' Dedi gözündeki çocuksu parıltıya bakarak. ''Bilmem.'' Dedim. Hah uğraştırmak süper hah.
''Bekliyoruuum.'' Dedi u yu uzatarak ve dudağını yaladı. Gözüm dudağına takıldı kaldı. İç çektim. Gülümsedi. ''Beni istiyormuş gibi bir halin var.'' Gözlerim gözlerine takıldı bu sefer de. ''Evet, istiyorum.'' Dedim. Bir anlık şaşırdı. Ben de o cesaretle Kerem'in dudağına yöneldim ve öpmeye başladım. O da beni öpmeye başladı. Birkaç dakika öyle öpüştükten sonra ayrılırken alt dudağımı ısırdı. Küçük bi feryat kopardım ama bu acıdığı için değildi. Bir kez daha ısırdıktan sonra geri çekildi. Gözünde vahşi bi ışıltı vardı. Kulağıma yaklaştı ve üfledi. İçin gıcıklanırken midemde kelebekler uçuşmaya başladı. Kerem fısıldayarak, ''Şu an seni--'' diyecekti ki lafı yarıda kesildi çünkü kapı açıldı. Aniden Kerem'le uzaklaştık ve ikimiz birden doğrulduk. Çağrı'yla Deniz... ''Ulan insan geçen seneden beri hiç mi akıllanmaz.'' Dedi Kerem sinirlenerek. Saniyeler öncesinin etkisindeydim hala. Çağrı'yla Deniz bana baktığında çaktırmamak için toparlandım.
''Geçen seneden beri kapı çalmadan giriyorsunuz. Hatta bu yüzden kavga bile etmiştik aptallar.'' Dedim gülerek.
Mahçup olmuş gibi gözüküyorlardı. Aynanda, ''Özür dileriz.'' Dediklerinde Kerem de biraz yumuşadı.
''Hadi o zaman Deniz'e gidelim.'' Dedi Çağrı.
''Deniz yanında ya.'' Diye bi espiri yaptığımda Deniz kafama yastık fırlattı. Çağrı, ''Iyyy.'' Derken Kerem bana uzaylı görmüş gibi bakıyordu.
''Derinciğim muhabbetine doyum olmaz.'' dedi Deniz gözlerini devirerek. Güldüm.