Cevabını bildiğin sorular sorma.
Cevabını bildiğin sorular sorma.
Sanırım, beynim patladı.
Bu cümleyi bütün gece boyunca düşünmüştüm. Ve hala da düşünüyodum. Şu an otobüsteydik. Yanımda Çağrı vardı. Deniz hemen uyuduğu için hep tek koltuklarda yanlız başına otururdu. Zaten Çağrı da sonra sıkıntıdan ölür falan hiiiiç uğraşamam. Kerem de arabasıyla gitmişti. Yolculuğa çıkmıştık.
Acaba beni mi seviyordu? Çünkü bir an beni sevdiğini ve önemsediğini düşündüğüm için sormuştum o soruyu ama... Yok artık! Sen kimsiiin Kerem kim? O mu seni sevicek?
Sıkıntılı bi nefes verdim. O sırada arkadan bi çocuk şöföre ''Patlat bi şarkı abi!'' Diye seslenince, ''Boooom!!!'' Diye bağırdım. Bizim okulda herkes salak ama en salağı benim yaneee.s .s
Herkes bana elindeki çöpleri fırlatıp küfür ederken gülerek önüme döndüm. Şöför de o sırada bi şarkı söylüyodu. Yanımdaki mal Çağrı'ya baktım. Uyumuş salak. O an aklıma haince bi fikir geldi. İlk gün bu otele gelirken bana yaptığı şeyin aynısını ona yapıcaktım. Yaşasın İntikaaam!!!
Şöför -nihayet- şarkısını bitirdi. Ve ben de o sırada Çağrı'nın telefonunu yavaşça elime aldım. Hard rock açıp kulaklığımı telefona taktım. Sonra da kulağına kulaklıkları taktım ve sesini son ses açtım.
Haince gülerken, Çağrı öyle bi uyandı ki kahkahalara boğuldum. ''Höst uleeeyn!!''
Bi kaç kişi Çağrı'ya garip bakışlar atsa da Çağrı, ''Önünüze dönün lan!'' Diyince herkes döndü. Salağız ama kendimize yoksa çoğu kişi bizden korkardı. Sanırım deli cesaretimiz olduğu için. Herneyse işte.
Çağrı'nın bana ettiği küfürler eşliğinde yolculuğumuz bitti. Otobüs okulda durdu. Otobüsten indim ve valizimi elime aldıkdan sonra anama bakındım. Zaten hergün konuşuyoduk ama görmek ayrı yani.
Kalabalıkdan biraz uzaklaştım. ''Nerdesin anne?'' Diye fısıldadım kendi kendime. O an ışık hızıyla birisi bana doğru geldi ve sarıldı. Ben de ona sarıldım. Daha yüzünü bile görememiştim.
''Annaaam!!''
''Kızııııım!!''
Annemmiş.
Daha sonrası malum, annem Çağrı ve Deniz'le konuştu. Sonra biz vedalaştık. Kerem'i görmedim. Ve annemle eve geldik.
Yarın okul açılacağı için valizimi yerleştirdim banyo yaptım ve yattım.