Arkadaşlar, en sevdiğim rengi sormuşlar. En sevdiğim lacivert. İkinci siyah. Üçüncü de pembe. Şimdi pembe ne alaka demiş olabilirsiniz ama seviyorum işte napiym assgskgalala.
Bi de bir hikayeden çalmalar yapmıştım ama artık yapmıyorum. Zaten hikayemde Emeğe saygısızlık etmiş gibi olmak istemem. Bilginize...
Kerem bana sorarcasına baktığında Selin'in arabasının ön koltuğuna oturdum. Kerem'i oturtturacak değildim heralde. Kerem de arka koltuğa geçtiğinde Selin konuşmaya başladı. Bi sussan ölürsün zaten.
''Siz ikiniz çok yakınsınız... Neysiniz? Kuzen falan mı?'' Ne yani ben taş birisiyle arkadaş olamaz mıyım? Sırf yavşamak için yer arıyo pislik.
''Hıı, yok canım yaa. Arkadaşız biz.'' Dedim en gıcık halimle. Bi de sahte gülümseme ekledim tam oldu.
Aslında Deniz bana Selin'in arabasına bindiğim için çok kızacaktı ama onların aptal kavgası olmasaydı şu an burada olmazdık zaten.
''Herneyse... Bu arada Derin'ciim, seni ve Kerem'i bekliyorum partime. Bi de Çağrı'yı tabii.'' Deniz'i bile bile söylemediği çok belliydi ama ona takılmadım. Sonuçta Deniz kıza vurmuştu. Haksız mıydı? Hayır.
''Ne partisi?'' Ağzımdan aldın be Kerem.
''Eee bildiğiniz gibi iki güne tatilden dönüyoruz. Yaniii yaza hoşçakal partisi olacak,'' Tahmin etmeliydim. Popüler grupta olmak için bizi sattı sonra da sürtük oldu. Partiler de tabii ki olacak. ''Ayrıca okulda seni hiç göremedim Kerem?'' Hakkaten ben de görmemiştim.
''Ben fen bölümündeyim. 11-A'daydım.'' Oha. 11-A ve fen sınıfı. Kerem yavrum hayırdır?
''Çalışkanmışsın o zaman?'' Çok zekisin Selin bravo!
''Öyle derler.'' Yakışıklı ve çalışkan bir erkek. Zor bulunan birşey. Mükemmelsin sen Kereeem!!!
Bense okulun edebiyat bölümündeydim. 11-B. Sınıflar 11-H ye kadar uzandığı için grubumu gayet iyi buluyordum.
Selin 11-E deydi. Çağrı 11-A'daydı. Deniz'se benle aynı sınıftaydı.
''Ben edebiyat.'' Dedi Selin. Sınıfını söylesene. Dur bi dakikaa ben niye söylemiyorum ki?
''11-E'ydi di mi?'' Kapak.
''Evet. Sen de eziklerin toplandığı sınıftaydın sanırım tatlım.'' Ulan. Ulan.
''11-B demeyi tercih ederim canısı ya. Zekiyiz işte naparsın?'' Dedim dalga geçermiş gibi. Küçümsedim bi de. Aslında hayatımda hiç sınıfıma övünen mallardan olmamıştım ama şu an tam da öyle davranıyodum.
''Herneyse kampa da geldik zaten.'' Kerem ortamdaki gerginliği azaltmak istedi ama olmadı. Bu arada katılan çok olduğu için bize iki otel vermişlerdi. İyki selin başka oteldeydi.
''Kerem istersen biraz daha kal?'' Kesin bu beni arabaya yanımda Kerem var diye almıştır zaten.
Teşekkür etmeden indim. Kerem bişeyler geveleyip indikden sonra Selin gaza bastı ve gözden kayboldu.
Kerem'in onunla gitmediğine ölesiye mutlu olurken, ''Gitmedin?'' Dedim sorar gibi.
''Hayır. Bir saat sonra gideceğim.'' Dedi ve yürümeye başladı.
Ne?!