Herkese merhaba❤
Umarım keyifle ve eğlenerek okursunuz💙
~~~~~~~~~
BAHAR'DAN;
Bazı ayrılıklar bir elveda bile diyemeden çalarmış yüreğimizin kapısını.
Bilemezdim, Deniz ile geçirdiğim bu güzel günlerin aslında yaşayacağım kötü günlerde tek destekçim olacağını. Geçirdiğim bu güzel günlerden güç alıp sonuna kadar savaşacağımı...
Koskoca iki hafta geçip gitmişti ve Deniz yarın Amerika'ya gidecekti. Onun burukluğu ve hüznü üzerime bir kene gibi yapışmış, peşimi bırakmıyordu.
" Bahar'ım ama sen böyle yaparsan ben seni bırakıp gidemem. Asma o gördüğümde kalbimin hızını arttıran yüzünü. "
Deniz'in bu sözüne gülerken hafifçe göğsüne bir yumruk attım. Deli adam, yine beni utandırmaya çalışıyordu.
" İnsanların içinde böyle şeyler deme diye daha kaç defa söyleyeceğim Deniz? "
Deniz burnumu sıkarken bir yandan da saçlarımı karıştırmaya başladı. Anlamıştım, içindeki hüznü yaramaz bir çocuğun maskesiyle örtmeye çalışıyordu.
" Ya çocuk muyum ben Deniz?! Yapmasana şunu! Deniz sana dur diyorum! "
Burnum sıkılı olduğu için boğuk çıkan sesimle Deniz'e beni bırakmasını söylerken salondaki herkes bana gülmeye başladı. Deniz'den kendimi kurtarmak için çabalıyordum ama nafileydi. Beyimiz her sabah daha kargalar uyanmadan spor yaptığı için benden bin kat güçlüydü.
" Deniz yeter artık bıraksana beni! "
" Oğlum bıraksana kızı mahvettin. Oğlum falan dinlemem alırım ayağımın altına. "
Kenan babanın sözleriyle ben gülmeye başlarken Deniz yalandan da olsa babasının bu sözlerine kızmıştı.
" Gelinin gelince beni ne de güzel satışa çıkardın baba çok teşekkür ederim. "
" Ne demek oğlum seve seve her zaman yaparım. "
Kenan baba beni Deniz'in elinden kurtarıp kendi yanına oturttu. Başımı göğsüne yaslayıp ona sımsıkı sarıldım. Beni kabul ettiği gün onu da babam bilmiştim. Keşke aynı şeyi Kamuran hanım için de söyleyebilseydim. Kendisi Deniz ile nikahımızın kıyıldığı andan itibaren kötü kaynana rolünde oscarlık performans sergiliyordu.
" Babacım karımı geri alabilir miyim? Her yaptığını kabul ederim ancak karımı kimseyle paylaşamam. "
" Ağzımı açmıyayım diyorum ama yok. Sen illaki kendine küfür ettireceksin anlaşıldı. Sana gelinimi alan kim? Yerini bil eşşek sıpası! "
Kenan babamın bu sözüyle ben elimle ağzıma kapamış artık gülmemek için kendimi durdurmaya çalışıyordum ama bir türlü başaramıyordum.
" Abi, esas babama kızları olarak bizim trip atmamız gerekirken sana ne oluyor? "
" Sözde evlendi ama sanırsın beş yaşında çocuk. "
" Şu saçma konuşmanız bittiyse yemeğe geçebilir miyiz artık? "
Kamuran hanımın soğuk çıkan sesiyle gülmemi kontrol altına almaya çalıştım ama Kenan babam yüzünden bu pek de başarılı olamıyordum.
" Zeliha'lar gelmeyecekler miydi yemeğe? "
" Vapuru kaçırmışlar bir dahaki vapurla gelecekler. Bizi yemeğe beklemeyin dedi. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZLERİN OLSAM SEVER MİSİN? ( BİTTİ)
Aktuelle LiteraturBen Bahar GÜNDOĞAN. Yirmi dört yıl önce bugün karanlık bir dünyya merhaba demiştim ve yine aynı gün bir yabancının kollarında tutundum hayata. Kahramanım olan bu yabancı belki de aşkın ışığını getirecekti karanlığıma. O yabancı Deniz AKDUMAN'dı...