36.Bölüm: Affet ( Yeni Bölüm)

4.1K 307 29
                                    

Canlarım merhaba😍 Umarım iyisinizdir❤

Yeni bölüm geç geldi evet. Gecikmeden dolayı çok özür dilerim ama sınavlarım, işlerimin yoğunluğu ve ailevi nedenlerden dolayı bir türlü yeni bölümü yazamadım. Anlayışla bekleyen ve desteğini esirgemeyen tüm okurcanlarıma çok teşekkür ederim😍

Keyifli olumalar dilerim❤

     ~~~~~~~~~~~~~

  İstanbul boğazı tüm ihtişamıyla bir yıldız gibi parlarken, ay ışığı hüzün yüklü masalardaki yorgun kadehlere çarpıyor ve yok oluyordu.

  Deniz rakısından bir yudum daha içip gözleriyle karşısında kendisine meraklı bakışlarla bakan Rüzgâr'ın gözlerine dikkatlice bakmaya başladı.

  Bu gözlerde gördüğü duyguları çok iyi biliyordu. Bu anı çok uzun zaman önce adada Mert ile de yaşamıştı. Onun gözlerinde koskocaman bir kararsızlık görürken Rüzgâr'ın gözlerinde Özge'nin sevgisi ışıldıyordu.

  Bu gece onunla konuşmak isteyerek doğru bir karar verdiğini bir kez daha tescillemişti. Balığından bir çatal daha ağzına attıktan sonra arkasına yaslandı ve Rüzgâr'ı daha fazla merakta bırakmamak için konuşmaya başladı.

" Bak Rüzgâr, seninle yaşadığımız acı olaylar neticesinde tanışma fırsatımız oldu ama inan kısa sürede de olsa kardeşim kadar çok sevdim seni. Umuyorum ki sen de beni böyle görüyorsundur.  "

Rüzgâr, Deniz'den duyduğu kelimeleri sözünü kesmemek için sessizce başıyla onaylarken, Deniz rakısından bir yudum daha içip konuşmasına kaldığı yerden devam etmeye başladı.

  " Bu gece seninle hem bir dost, hem de bir kardeş olarak konuşmak istedim. "

" Benimle ne konuşacaksın Deniz? "

Deniz boğazındaki gıcığı temizleyip gözlerini İstanbul'un incisi  olan Boğaz'a doğru çevirdi.

" Aslında ben bu gece seninle Özge hakkında konuşmak istiyorum. "

Rüzgâr, Özge'nin ismini duyduğunda huzursuzlanıp kaşlarını çatmıştı. Oysa ki yüreği ondan izinsiz çoktan liseli gençler gibi hızla çarpmaya başlamıştı.

" Çatma kaşlarını hemen öye ve beni iyi dinle Rüzgâr. Bak, Özge senin tanıdığın gibi bir kız değil aslında. Yüreği yaralı ve yıllarca karşılıksız bir aşka tutulmuş bir kız. Özge neredeyse çocukluğundan itibaren Mert'i gizliden gizliye sevdi. Ona hiçbir zaman açılamadı. Ta ki bizim Bahar ile düğün gecemize kadar. O gece Özge tüm cesaretini toplayıp Mert'e açıldı ve Mert sanki Özge kendisine yıllardır içinde bir çocuk gibi büyüttüğü  aşkını söylememiş gibi davrandı. Ona hiçbir şey demedi. Sonrasında bu yaptığından çok pişman oldu ama Özge o gece Mert'in gerçek yüzünü gördü. O gece yıllardır yüreğinde büyüttüğü o aşkını koparıp attı. "

" Peki sen bunları nereden biliyorsun? Yani Özge'nin Mert'i kalbinden söküp attığını? "

" Bunu bana kendi ağzıyla söyledi. "

" Bence halâ Mert'i seviyor Deniz ve lütfen bu konuyu kapatalım artık. Başka şeylerden konuşalım. "

Deniz derin bir nefes verip rakısından bir yudum daha alıp arkasına yaslandı.

  " Evet Özge birini seviyor Rüzgâr ama o kişi Mert değil sensin. O gece Mert'in kendisinden uzaklaşması, bir daha hayatına girmemesi için ona seninle sevgili olduğunu söyledi. "

   " Bir erkeğin gururuyla oynamak bu kadar kolay olamaz, olmamalı Deniz. "

    " Doğru haklısın, eğer o erkek seven bir erkekse ve bunu sevdiği kadın yapıyorsa... "

GÖZLERİN OLSAM SEVER MİSİN? ( BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin