20.Bölüm: Fedakarlık ( Yeni Bölüm)

4.6K 341 23
                                    

Herkese merhaba. Sizleri çok fazla bekletmek istemedim ama inanın yazacak durumda da değilim. Kafamı bir türlü toplayamadım. Kısa da olsa bir bölüm yazmaya çalıştım. Umarım ki beğenirsiniz.

~~~~~~

  Bahar'dan:

  Zaman herşeyin ilacı olur derler. Her yarayı sarar. Peki zaman içimdeki bu boşluğu nasıl dolduracak? İçimdeki yara zaman geçtikçe nasıl iyileşecek?

  Deniz'in başına omzumu yaslayıp derin bir nefes çektim içime. Yorulmuştum, herşey normalmiş gibi davranmaktan, yalancı bir edayla insanların yüzlerine gülümsemekten herşeyden.

" Gece kulübüne gitmediğimiz iyi oldu aslında. Kaç gündür koşuşturmanın içindeyiz. Sessizlik çol iyi geldi. "

Nehir ablanın sözlerine hak vermiştim. Hayatımın son birkaç ayı benim için korkunç bir kabustan ibaretti. Deniz ise kabusumun içinde beni korumaya çalışan bir melekti sanki.

" Deniz. " diyerek derin bir nefes aldım. Aslında gelinliğimi aldığımız andan beridir aklımda yer edinen düşünceyi söylemek istiyordum.

  " Efendim Bahar'ım. " diyerek saçlarıma içten bir öpücük bıraktı Deniz.

  " Bana kızmayın ama ben düğün istemiyorum. Evet Kenan baba oteli, düğün organizasyonunu herşeyi ayarladı, kızlar siz kına gecesi için herşeyi ayarladınız ama inanın ki içimden gelmiyor. Yüreğimde annem ve babamdan geriye kalan ateş daha küllenmemişken kalkıp insanlara ayıp olmasın diye oynayamam ben. Yalandan güümsemeler atamam insanlara çok yoruldum çok. Sizler için de uygunsa sadece ailelerimizin olduğu bir kına gecesi ve sade nikahın olduğu bir tören yapılmasını istiyorum. "

  Bu sözlerimin ardından Deniz daha sıkı sarılmıştı bana.

" Bahar canım bak biliyorum anne ve babanı kaybettin bu çok acı bir durum evet ama ikiniz de bir defa evleneceksiniz. Bu söylediklerini iyi düşündün mü? İleride pişman olabilirsin. "

" Ablam haklı yenge, hem o kadar hazırlık boşa mı yapıldı. İnsanlara ne diyeceğiz? "

  Deniz beni iyice kollarının arasına alıp kokumu içine çekti.

" Biliyorum belki de senin hayalini elinden alıyorum Deniz ama inan yapamıyorum, olmuyor... "

" Benim bir tek hayalim var o da sensin. Yıllardır yalan bir rüyayı gerçek sanan bu adamı aşka uyandıran deniz perimsin. Sen benim ol başka hiçbir şey istemiyorum Allah'tan. Olmayacak bir kalbe mühürledim yüreğimi. O mührü kanatarak sökmesinler yeter. "

" Deniz... " diyerek gözyaşları içinde sıkıca sarıldım ona. Yine beni ağlatmayı başarmıştı. Deniz'i hak edecek ne yapmıştım ben? Bu soruyu kendi kendime hep sorar olmuştum.

" Kuzenim diye demiyorum çok romantiktir maşallah aynı bana çekmiş. "

  Özge'nin sözleriyle herkes gülmeye başlarken ben burukça gülümsedim. Benim güzel kalpli arkadaşım yine ortamı neşeşendirmeyi başarmıştım.  Deniz gözyaşlarımı parmaklarıyla silip başını başıma yasladı. 

  " Ben romantik değilim Özge, kalbim Bahar'ın yanında dile geliyor sadece. Ve eğer sana çekseydim halâ evde kalmış bir erkek kurusu olurdum.  "

" Tamam kuzen çıtayı daha da yükseltme yoksa ben sahiden evde kalacağım. Bu sözlerinin acısını nikahtan sonraya saklıyorum. Çok pis çıkartacağım hazırlıklı ol. Haydi artık eve gidelim geç kalmayalım annemler kızmasın. "

Hep birlikte deniz kenarındaki oturduğumuz kayalıklardan kalkıp arabaya bindik ve Deniz'in ailesinin evine doğru yol almaya başladık. Deniz ile nikahımız kıyılana kadar Özgelerle birlikte orada kalacaktım. Keriman hanımın bundan hiç hoşlanmayacağını bilsem de Deniz için herşeye katlanırdım.

GÖZLERİN OLSAM SEVER MİSİN? ( BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin