Keyifli okumalar❤
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum🙋~~~~~~~~
Bahar'dan;
Yüce yaratan insana kaybettiklerinin yerini az da olsa doldursun diye neyde yarım hissediyorsa kendini onunla mükafatlandırırmış.
Ailemi kaybetmenin acısı daha yüreğimde tazeyken Deniz'in ailesi umut oldu gelecek günlerime. Nehir abla ve Damla'nın beni sevmiş olması ne demek bir ben bilirim. O kadar korkmuştum ki beni istemeyecekler diye. Umarım Deniz'in annesi ve babası da beni kabul ederdi. En çok onlardan çekiniyordum.
Nehir abla ve Damla önümüzden giderken biz de Deniz ile arkadan yürüyorduk.
" Eğer biraz daha böyle kendini sıkarsan eve hiç girmeden benim evime gideceğiz. "
" Hayır olmaz! Ayıp olur insanlara o kadar haber verdik. "
" O zaman sen de biraz rahatla. Ben yanındayken sana hiçkimse hiçbir şey yapamaz. "
Başımı öne eğip dudaklarımı ısırdım. Onlar Deniz'in hiçkimsesi değildi ki ailesiydi. Tabiki de benden önce gelecekti.
Bu düşüncemi ona söylersem kırılacağını biliyordum bu yüzden susmayı yeğledim. Yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirip Deniz'in koluna daha sıkı sarıldım.
Belki de sahte gülümsemeler bizi sahte hayatları yaşamaya mahkum etmişti. Oysa insan kalbiyle gülse hayat daha güzelleşmez miydi?
Hep birlikte evin kapısının önüne gelir gelmez kapının sesini duydum sonrasında ise orta yaşlı bir kadının sesi doldu kulaklarıma.
" Benim canlarım gelmiş, hoşgeldiniz, hoşgeldiniz haydi geçin içeri hava serin. "
Deniz'in de yardımıyla içeriye geçtikten sonra çantamı ve bastonumu Deniz'e verip üzerime aldığım hırkayı çıkardım. Deniz hırkam ile çantamı girişteki dolaba bıraktığını söyleyip beni belimden tutup yürümem için yönlendirdi.
" Hah! Geldim geldim. Ocağın altını kapatmayı unutmuşum heyecandan. Bu güzel kızımız kim oğlum? "
" Tanıştırayıp Melek teyze bu güzeller güzeli kız benim deniz perim. "
" Oy benim aslan oğlum, sonunda deniz perini buldun mu sen? "
İsminin Melek olduğunu öğrendiğim kadın ilk önce ellerimi tuttu daha sonra da avuç içleriyle yüzümü avuçlarının arasına alıp yanaklarımdan öpüp sıkıca sarıldı.
" Melek teyzen kurban olsun senin gibi periye. Ne kadar güzelsin sen yavrum, Rabbim özene bezene yaratmış Maşallah. "
" Aaa, Meloşum yengemiz dedik bağrımıza bastık ama senden kıskanırız ona göre. "
Damla'nın sözlerine ben hariç herkes gülerken birden tok bir erkek sesi işittim.
" Oğlum, neden içeriye gelmiyorsunuz? "
" Babacım. "
Duyduğum sesin Deniz'in babasına ait olduğunu öğrenince istemeden de olsa gerilmiş, oldukça heyecanlanmıştım.
" Beni bu güzeller güzeli kız ile tanıştırmayacak mısın? "
" Yanınıza gelecektik babacım ama Bahar'ı ilk Melek teyze ile tanıştırmak istedim. "
Deniz beni elimden tutarak sessizce destek olmaya çalışıyordu ama benim gözlerim çoktan dolmuştu. Deniz'in babasının sesi babamın sesine o kadar çok benziyordu ki. Bir an babam uzaklardan kalkıp yanıma gelmiş sandım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZLERİN OLSAM SEVER MİSİN? ( BİTTİ)
Fiksi UmumBen Bahar GÜNDOĞAN. Yirmi dört yıl önce bugün karanlık bir dünyya merhaba demiştim ve yine aynı gün bir yabancının kollarında tutundum hayata. Kahramanım olan bu yabancı belki de aşkın ışığını getirecekti karanlığıma. O yabancı Deniz AKDUMAN'dı...