Keyifli okumalar❤
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum❤
~~~~~~~~~~
Zaman en büyük yalancıdır aslında. Her nefes alışımız o hazin sona yaklaştırır bizi. İstesek de istemesek de o kara toprak atılacak üzerimize ve yapayalnız kalacağız karanlık bir çukurun içinde. En sevdiğimiz bile terk edip gidecek bizi.
~~~
" O bölgenin jandarma komutanıyla haberleşin! Biz gelmeden hiç birşey yapmasınlar! Özel helikopterle geliyoruz en fazla iki saate yanınızda olacağız. "
" Emir edersiniz Hasan Başkomiserim. "
Polis memuru Hasan Başkomiserin yanından koşarak uzaklaştıktan sonra Deniz daha fazla dayanamayıp Hasan Başkomserin yanına gitti.
" Başkomiserim ne zaman gideceğiz? Babam herşeyi hazırladı. "
" Şuanda izinler alınıyor Deniz Bey, en kısa zamanda yola çıkacağız. "
" Benim karımın hayatı tehlikedeyken birkaç imzayı mı bekleyeceğiz yani! "
" Sakin olun lütfen. En fazla yarım saat sonra yolda olacağız ve helikopterle direkt jandarmaların yanına köyün girişine ineceğiz. "
Deniz ellerini yumruk yaparak yutkundu. İçi içine sığmıyorken, yüreğini dermansız bir korku kaplarken sakin kalmak ve sabır etmek çok zordu.
Kenan Bey karısı Kâmuran Hanım ile Hasan Başkomiser'in odasındaki tekli deri koltuklarda yan yana oturuyorlardı.
Kocasına korkarak kısa bir bakış atan Kâmuran Hanım, tekrar önüne döndüğünde hayatında ilk defa otuz yıllık hayat arkadaşından bu denli ağır sözler duymuştu.
" Sen ne biçim bir eşsin? Ne biçim bir annesin? Nasıl bir vicdan var sende Kâmuran? İnanamıyorum, oğlumuza, o masum kızcağıza bunu nasıl yaparsın? Bahar ki seni beni anne babası olarak kabul etmeye hazırken neden sevemedin o kızı? Neden gelinin olarak kabul etmedin? Görmüyor diye mi? O zaman benide sevme bundan sonra. Çünkü ben, senin içindeki o saf kötülüğü yıllarca göremeyecek kadar kör bir adammışım. Yada sen içindeki bu saf kötülüğü saklayacak kadar ustaymışsın. Dua et ki o şerefsiz adam kızıma hiç birşey yapmasın. Dua et kızım yeniden evimizin kapısından sağ salim girsin. Eğer ki girmezse, ne o ev artık ikimizin evi olur, ne de ben senin kocan olurum. "
Kâmuran Hanım duyduğu son sözlerle yaşlı gözlerini büyüterek hızla başını kocasına doğru çevirdi.
" Se- sen ne diyorsun Kenan?! Ağzından çıkanı kulağın duyuyor mu?! Ne demek ben senin kocan olmam?! O kız için bitirecek misin evliliğimizi? Olmaz! Buna asla ama asla izin vermem! "
Kenan Bey tiksinir bakışlarla baktı karısına. Anlamıyordu, ne olmuştu da böyle bir kadına dönüşmüştü? Bahar'ı neden sevmiyordu? Kafasında onlarca cevaplayamadığı soru vardı. Bilmiyordu ki hepsi cevapsız kalacaktı.
" Kenan Bey izinler çıktı. Helikopteriniz hazırsa çıkıyoruz! "
Rüzgâr Komiserin sözleriyle Kâmuran Hanım ve Kenan Bey hızla ayağa kalkıp komiseri takip etmeye başladılar.
Kâmuran Hanım pişmanlık ve gururu arasındaki ince çizginin tam ortasında çetin bir savaş verirken, gözünden bir damla yaş emniyetin soğuk zeminine damlayıp yok oldu. Kimse Bahar'ı neden sevmediğini, neden onu istemediğini bilmiyordu ve bilmeyecekti de. Büyük sırrı kendisiyle birlikte mezara gidecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZLERİN OLSAM SEVER MİSİN? ( BİTTİ)
قصص عامةBen Bahar GÜNDOĞAN. Yirmi dört yıl önce bugün karanlık bir dünyya merhaba demiştim ve yine aynı gün bir yabancının kollarında tutundum hayata. Kahramanım olan bu yabancı belki de aşkın ışığını getirecekti karanlığıma. O yabancı Deniz AKDUMAN'dı...