Myslím, že není třeba upozrňovat na to, jak strašlivá tahle kapitola je...každopádně, snad jí přežijete a zbyde vám ještě chuť, počkat si na pravděpodobně poslední 2-3 kapitoly :)
Nesmutněte, s koncem NEXT DOOR se blíží začátek nové povídky s názvem FINDING NIALL PRINCES! :O :) Během příštích několika dnů tu najdete video prolog s první kapitolu, doufám, že se pustíte do čtení a že vás zaujme minimálně tolik, jako ND :)
-LIAM'S POV-
Hodiny hlásily půl osmé ráno a za okny ještě stále vládlo pochmurné šero. Mlčky jsem seděl v křesle naproti posteli a upřeně pozoroval poklidně spící Andy. Pravděpodobně bych tam tak seděl do doby, než by se probudila, kdyby mě z ložnice nevytáhl můj zvonící mobil. Rychlostí blesku jsem vyskočil na nohy, popadl telefon a pospíchal do obýváku, abych svoji princeznu nevzbudil.
"Jo?" Hlesl jsem a mávl na Harryho, který už v kuchyni chystal společně se Zoe snídani. Rose seděla u jídelního stolu a listovala časopisem, zatímco Niall zvědavě nakukoval Harrymu přes rameno a občas mu něco ukradl z prkýnka, načež si to urychleně nacpal do pusy. Zayn s Louisem pravděpodobně ještě spali, jelikož jsem je nikde neviděl.
"Cože?!" Vyjekl jsem nevěřícně a po tváři se mi rozlil široký úsměv. "To je perfektní! Kdy to pošlete?" Harry zpozorněl a Rose mi věnovala zvídavý pohled, plný očekávání. "Dobře, díky." Ukončil jsem hovor. "Co se stalo?" Zajímal se Harry. "Máme Mikea v hrsti!" Rose překvapeně zamrkala. "Co prosím?" Přikývl jsem. "Ten idiot jede v drogách. Kupuje si heroin od dealera na Trafalgar square." "To myslíš vážně?" Nadzvedla Rose pochybovačně obočí. "Jak jsi to vůbec zjistil?" Přidala se k ní Zoe. Ty holky byly neskutečné, neustále se jim něco nezdálo, nebo byly s něčím nespokojené. "Mám své zdroje, které platím už od chvíle, co mi Andy vzali. Bylo jen otázkou času, než na Mikea něco vyhrabou a stalo se." Objasnil jsem a váhal, mám-li Andy o všem říci, nebo to nejdřív raději vyřídit s Mikem. "Harry? Hodil by se mi parťák." Usmál se a přikývl. "Jsem tvůj člověk brácho. Na vydírání jsem já expert! Mohl bych se klidně přidat k mafii, nebo tak." Zazubil se a za jiných okolností by to možná znělo i drsně a nebezpečně, ovšem to by na sobě nesměl mít zástěru s kytičkovým vzorem. "Fajn, ale nejdřív se prosím tě převlíkni." Požádal jsem ho s letmým úsměvem. Dočkal jsem se, osvobodím svoji princeznu a nic už nám nebude stát v cestě.
Předání obálky s důkazním materiálem proběhlo jako v béčkovém, kriminálním seriálu. Z ruky do ruky, fotky Mikea, kupujícího drogy, za padesát sto-librových bankovek. Už zbývalo jediné.
"Ne, nemám domluvenou schůzku." Zavrčel jsem a ucítil Harryho ruku, táhnoucí mě pryč od stolu Mikeovi sekretářky. "Já to vyřídím." Zašeptal a kývl k pohovce v rohu místnosti. "Zatím se posaď." Odevzdaně jsem přikývl a poslechl ho, zatímco Harry se ležérně opřel o desku stolu a věnoval mladé sekretářce svůdný úsměv.
"Jmenuji se Harry Styles a jsem si jistý, že váš šéf nás bez váhání přijme, i když nemáme sjednanou schůzku." "Je mi líto, ale..." "Já to chápu, máte své příkazy. Ale jistě by nikomu neuškodilo, kdyby jste zvedla telefon a panu Stoneovi jednoduše zavolala." Navrhl klidný hlasem. "Dobrá." Souhlasila sekretářka a sáhla po telefonním sluchátku, zatímco Harry mi ukázal zdvižený palec. Během pěti minut už jsme v doprovodu muže z Mikeovi ochranky kráčely chodbou, na jejímž konci nás čekaly prosklené, dvoukřídlé dveře, vedoucí do jeho kanceláře. Neobtěžoval jsem se klepat, na zkurvysyny slušností neplýtvám.
"Čemu vděčím za vaši návštěvu, pane Payne? Nečekal bych, že se tu jen tak ukážete, vzhledem k tomu, že máte něco, co patří mě." Zhluboka jsem se nadechl a snažil se zachovat klid. "O tom nic nevím." Pokrčil jsem nezaujatě rameny a bez vyzvání se usadil do koženého křesla, stojícího před Mikeovým, pracovním stolem. Harry zůstal stát za mnou, rukou se opírající o opěradlo křesla. "Jste špatný lhář, měl by jste trénovat." Poradil mi Mike a úlisně se usmál. "Každopádně, zajisté vám nemusím říkat, že chci Diamond zpátky." Pronesl výhružným tónem. "Nechybí vám náhodou ještě další dvě?" Ozval se Harry, probodávající Mikea nenávistným pohledem. "Pro mě za mě, ty se klidně nechte." V životě jsem nepotkal tak odporného člověka, kterého bych měl nutkavou potřebu zabít tím nejbolestivějším způsobem, který bych vymyslel. "Nepřišel jsem smlouvat, Andy vám nepatří. Nevrátí se a smlouva je vám k ničemu. Byl bych vám tudíž vděčný, kdyby jste ji jednoduše zrušil." Mike se pobaveně rozesmál. "To myslíte vážně pane Payne?" Ujistil se a mé přikývnutí se setkalo s dalším výsměchem. "V tom případě si můžete sbalit svého rozcuchaného přítele a vypadnout." Založil si ruce na hrudi a vítězně se usmál. "Dokud platí smlouva, nikam nejdu." Pronesl jsem sebejistě a opětoval Mikeův pohled. "Tak to tu asi budete sedět příští čtyři roky." Ušklíbl se. "Nemyslím si." Zavrtěl jsem hlavou a převzal si od Harryho podlouhlou obálku, jejíž obsah jsem vyskládal Mikeovi na stůl.
Jeho výraz se měnil z pobaveného přes šokovaný až skončil u rozzuřeného. "Tak, jak se domluvíme?" Usmál jsem se.
-ANDY'S POV-
"Tak řekne mi už do háje někdo, kde je Liam?!" Rose pokrčila rameny, zatímco Zoe po mě vrhla omluvný pohled. Niall se mi raději neodvážil podívat ani do očí, Zayn na mě jen vyjeveně hleděl a Louis těkal pohledem po místnosti, jakoby někoho hledal. "Harry tu taky není." Oznámil po chvíli a mě hlavou proběhla vidina Liama, zakopávajícího Harryho tělo na zahradě, což byla samozřejmě blbost, ale kdo ví?
"Zoe, kde jsou?!" Udeřila jsem na jedinou osobu, u které jsem měla jistotu, že se mi ji podaří zlomit. "Já-já nevím." Zakoktala. Přimhouřila jsem oči. "Lžeš." Obvinila jsem ji. "Ale když Liam nám o tom zakázal mluvit." Bránila se. "Fajn, Rose?" Otočila jsem se k osobě, pro kterou bylo porušování slibu na denním pořádku. "Jel s tím co má na hlavě květák za Mikem." Zamumlala, pohled upřený na dvojstránku jakéhosi bulvárního časopisu. "Děkuju." Usmála jsem se a vzápětí mi to došlo.
"Kam že jel?!" Vyjekla jsem nevěřícně. "Za Mikem." Zopakovala Rose svoji odpověď, aniž by mi věnovala jediný pohled. "Proč jste ho nezastavili?! Co když mu Mikeovi muži něco udělají! Vždyť víte jaký je!" Zaplavila mě vlna paniky, kdyby se Liamovi něco stalo jen kvůli mně, nikdy bych si to neodpustila. "Mike jede v drogách, Liam sehnal důkazy a jel vám zařídit svobodu." Objasnil Niall klidným hlasem. Ach ta sladká nevědomost, kdyby jen tušil, co všechno má už má Mike na svědomí. "Musíme okamžitě za ním, hned!" Vyšilovala jsem. "Zapomeň, ty nikam nejedeš." Zavrtěl Zayn nesouhlasně hlavou a vstal od stolu, přičemž loktem drkl do Louise. "My to vyřídíme."
ČTEŠ
Next Door |One Direction cz|
FanfictionZdi jsou příliš tenké, než aby udržely tajemství. Jediný moment z ní udělal popovou princeznu a zajistil ji místo v záři reflektorů. Někteří ji milují, jiní nenávidí, ale jedno mají společné, všichni ji hledají. Utekla, zmizela beze stop a skryla s...