Thank you for everything

10.8K 533 64
                                    

Možná vás konec zklamal, možná jste teď naštvaní, možná mě nenávidíte a rozhodli jste se, že mě unfollownete a už ode mě žádné povídky číst nebudete :( Ale pokud tomu tak není, moc vám děkuji :) vím, že jste chtěli jiný konec a já se vám ho snažila dát svým vlastním, osobitým způsobem. Je to HAPPY END, protože Andy se vrátila, vrátila se ke klukům, odpustila jim, začala od začátku a většina z vás si přála, aby byl Liam jejím princem, což je možnost, která se mohla udát, ale také nemusela.  

Vybrali jste si Liama, proto to byl Liam, kdo ji viděl tentokrát jako první, proto dveře otevřela právě jemu a proto se Zayn oženil s Perrie. Kdyby jste se rozhodli jinak, bylo tu tolik možností, které jsem měla v záloze. Kdyby padla volba na Zayna, uprostřed svatby by řekl, že to nemůže udělat a vyhledal by Andy, kdyby na Harryho, pravděpodobně by se dali dohromady způsobem uvědomění, kdy v sobě navzájem najdou to, co jim nikdo jiný dát nemůže. A Liam? Liam byl její princ od začátku, ale nebylo podmínkou, aby jím zůstal.  

Byli jste to vy, kdo určil Andyin osud a já je nejvyšší čas, se s ní rozloučit. Bude mi tolik chybět a při myšlence, že k ND už nepřibude žádná kapitola, kde by jste mě mohli zahltit svými úžasnými kometáři, je mi do pláče. Ale všechno jednou končí a 52 kapitolách je u konce I ND :( 

Velké poděkování patří vám všem, kteří jste četli, dále mojí nejlepší kamarádce, parťačce a sestřičce, kterou jsem nikd neměla, dokud se neobjevila on. Znáte ji možná jako Themii, pro mě je to jen El a měli by jste vědět, že je to jedna z nejúžasnějších osob, které jsem kdy měla tu čest poznat.  

Bolí to, ale tímto se s vámi loučím a doufám, že se potkáme u dalších povídek, které chystám, nebo už je mám rozepsané :) ILY! :3

V komentářích najdete odkaz nanovou povídku, která s koncem ND právě startuje! :D

Next Door |One Direction cz|Kde žijí příběhy. Začni objevovat