Selamlarrr... Yeni bölüm geldi canlar. Umarım beğenirsiniz. Diğer bölümlere nazaran biraz daha kısa oldu ama yazarken keyif aldığımı belirtmeliyim. Keyfimin ruhunuza işlemesi dileği ile...
Sabah saat sekize gelirken derin uykumdan uyandım. Zeyrek hala uyuyordu. Yavaş hareket ederek banyoya geçtim. İşimi halletikten sonra dişlerimi fırçalayıp çıktım. Soyunma odasına geçip dolabı inceledikten sonra bordo rengi kayık yaka bir kazak ve siyah pilili bir etek giydim. Neyseki boynumdaki morluklar geçmişti. Bugün pazardı ve bugün Zeyrek'e serum vermeyi kesecektim. İki gündür başımın etini yemişti. Sürekli mızmızlanıp durmuştu ama bana karşı gelmesine izin vermemiştim.
Saçlarımı tarayıp önlerden birkaç tutum alıp arkada tutturdum ve odadan çıktım. Soyunma odasından çıkınca Zeyrek'in uyanmak üzere olduğunu gördüm. Yanına gidip kolundaki serumu kapattım. Zeyrek gözlerini aralayıp beni görünce "Günaydın." diye mırıldandı. Ona küçük bir tebessüm gönderip "Sana da. Serumu çıkardım birazdan anjiokatı da çıkaracağım ama canın yanabilir." derken bandı kolundan söküp çıkardım. Zeyrek'in yüzü buruşurken serumdan kurtulmanın verdiği sevinç ile "Sonunda kurtuldum bu yataktan." derken yataktan doğruluyordu. Ona yardım edip kalkmasını sağlarken "Sen getirdin bunları başına. Gerçekten hala merak ediyorum nasıl oldu olay?" derken banyoya yürümesine yardımcı oldum. Saçlarımın üstünü öpüp "Takma bunları güzel kafana bahar kokulum." deyince ona sadece onaylamaz bakışlarımı göndermekle yetindim.
Banyoya girmesine yardımcı olduktan sonra çıkacağım sırada beni durdurup "Dur dur gitmene gerek yok. Omzumu ıslatmadan duş almam gerekiyor yardımın lazım." deyince gözlerim ardına kadar açıldı başımı hızla iki yana sallarken "Yok artık hayatta yapmam öyle bir şey. Biraz daha sabredemez misin? Omzun iyileşince alırsın duşunu." derken gözümün önüne Zeyrek'in çıplak görüntüsü belirmeye başlıyordu. Kafamdaki görüntüyü anında silerken "Merak etme bokserımı çıkarmayacağım. Vücudumu liflememe ve durulamama yardım etmen yeterli." derken yüzündeki muzip sırıtışı görebiliyordum.
"Bana ne yaa başkasını çağır." deyince Zeyrek omuz silkip "Peki sen bilirsin. Yeni gelen hizmetli bekardı değil mi? Adı neydi... Hah Sevgi. Bana onu çağır bari." deyince sıkıntılı bir off çektim. Ne diyecektim kıza? Gel dini nikahlı kocamın yıkanmasına yardımcı ol. Yok artık daha neler. Hayır nikahlı kocam olmasa bile gidip böyle bir şey söyleyemezdim.
Kaşlarımı çatarak Zeyrek'e baktım ve "Bekle beni başımın belası üstümü değiştirip geliyorum." deyip soyunma odasına geçtim. Ama bende Şura'ysam ona yapacağımı bilirdim. Zeyrek'in dolabını kurcalayıp içinden beyaz bir tişört çıkarıp kenara bıraktım. Kıyafetlerimi ve ayakkabılarımı çıkarıp tişörtü üstüme geçirdim. Mini elbise gibi olmuştu zaten. Saçlarımı tepemde topuz yapıp banyoya geri döndüm.
Zeyrek eşofmanını çıkarmış bokserla beni bekliyordu. Kafasını kaldırıp bana bakınca sertçe yutkunduğunu buradan bile görmüştüm. Yüzümdeki dingin ifadeyi koruyup "Duş kabinine geç sen ben geliyorum." deyince başını sallayıp kabine ilerledi. Dolaptan şampuan, duş jeli ve duş süngerini alıp yanına gittim. Kabine girip kapıyı kapattım ve elimdekileri kenarda duran raflara yerleştirdim. Duş başlığını elime alıp suyu açtım. Sıcaklığı ayarladıktan sonra önümde yarı çıplak duran Zeyrek'e tuttum. İyice ıslanırken bende sıçrayan sulardan nasibimi almıştım.
Suyu kapatıp life duş jeli döktükten sonra lifi köpürtüp Zeyrek'e yöneldim. Bir elimi yaralı olmayan omzuna yerleştirip tutunurken diğer elimdeki lifle göğsünden aşağısını liflemeye başladım. Zeyrek'in nefes alış verişleri sıklaşırken bende önümdeki kaslı vücudun etkisiyle berbat bir duygu karmaşası içerisindeydim. Sağ kolunu dirseğine kadar köpükleyip sol kolunu tamamen lifledim. Ön tarafta işim bitince arkasına geçip sırtını lifledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEMİRHAN
ChickLitAcıyla kıstığım gözlerimi aralayıp Zeyrek'e baktığımda dişlerinin arasından tıslayıp, "Nereye gitmeyi düşünüyorsun bakalım sen ha? Bir şeyleri daha tam kavrayamamışsın sen sanırım ama ben sana anlatayım bundan sonra buradasın ve benim izin verdiğim...