°Aile Yemeği°

8K 305 85
                                    

"Yemeği iki gün sonraya erteledik. Haberlerini de aldım. Sizi bekliyoruz."

Babasından gelen mesaja hafif bir tebessüm gösterdi Demir. Kızı da yemeğe götürecekti. Aslında aklından bir sürü şey geçiyordu.

"Alin." dedi Demir kız kitap okurken.

Babası mesajı iki gün önce atmıştı. Yani bu akşam o yemeğe gideceklerdi.

"Efendim?"

"Akşam. Yemeğe gideceğiz."

Alin kitabı göğsüne indirdi ve uzandığı yerden Demir'e baktı.

"Ne yemeği?"

"Aile yemeği."

Kaşları çatık olan kız yerinden doğruldu. Demir'e hayır demekten çoktan vazgeçmişti.

"Duşa girsem iyi olur."

Demir hiçbir tepki vermeden kabul eden kıza şaşkınlıkla baktı. Kız banyoya girdiğinde ise onu sinir etmeyi ne kadar özlediğini hatırladı. Alin iki gündür Demir ne derse onu yapıyordu ki zaten Demir hep bilgisayarından bir şeyler hallediyor, onunla ilgilenemez hâle geliyordu.

Birkaç dakika sonra hızla banyoya girdi Demir. Alin çırılçıplaktı. Suyu henüz ayarlamıştı ki bir çığlıkla kendin kapatmaya çalıştı fakat çok geçti. Demir onun kolundan tutup gözlerine aralıksız bakmaya başladı.

"Evlenelim."

"Ne?!" dedi Alin hayretle.

"Evlenelim. Seninle evleneceğim."

"Peki bundan benim haberim var mı?"

Kız öfkelenmişti. Kaşları çatılmaktan bembeyaz olmuştu.

"İstersen büyük bir düğün. İstersen sade bir nikâh."

"Demir saçmalama!" diyen Alin kolunu kurtarmaya çalıştı ama başaramadı.

Karşısında anadan doğma durduğu adam onun gözlerinden başka yere henüz bakmamıştı.

"Beni geçiştirebileceğini sanma Alin. Birkaç gün sonra gidebileceğini mi düşünüyorsun? Bundan sonra hep benimlesin ve benimle evlenmeni istiyorum."

Kızın boğazına düğümlenen çaresizlik onun yutkunmasını engelledi.

"20 yaşındayım ben!"

Demir kızı izlemekten kendini alıkoymazken cevap verdi.

"Gayet uygun."

Alin o an Tuna'nın yaşadığını söylemek istedi. Ama yapamazdı. Sadece bunu uzatırsa, Tuna onun karşısına çıkıncaya kadar onu oyalarsa ancak öyle kurtulabilirdi.

"Çık dışarı!"

Demir hızla elini kızın beline atıp onu kendine yapıştırdı. Belindeki eli yavaşça poposuna vardığında sıkıca kavradı.

"Bırak beni Demir!"

Demir kızın tenine hemen şu anda sahip olmak istiyordu. Onunla bir olmak, onunla alev alev yanmak istiyordu.

TEHDİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin