Okamžite som sa otočila a pozerala som sa na Asmodea. „Ramiel, pomôž Gabrielovi von z tej klietky, prosím.“ Povedala som s núdzou v hlase a on prikývol. Začala som kráčať k Asmodeovi s nahnevaný výrazom na tvári. Ostatní démoni odišli z izby keď ma uvideli, aby neschytali môj hnev. Vyzerali ako vystrašene kurčatá. „Ako si dovoľuješ zajať môjho strýka? Počkať, to by som ti možno odpustila, lenže to, že si ho mučil? Že si ho mlátil? Pripravoval o jeho moc, len aby si bol silnejší? To je niečo čo by som neodpustila ani svojmu vlastnému otcovi!“ skríkla som po ňom tak hlasne, až sa zatriasli svetlá v miestnosti. Asmodeus spravil krok dozadu a automaticky sklopil hlavu.Ach bože, ako ja neznášam týchto naničhodníkov! Myslia si, že si môžu robiť čo sa im zachce. „Katherine.“ Zavrčal Ramiel, keď videl ako som k nemu nahnevane kráčala. Hneď som zastala a sťažka som vydýchla. „Pamätaj si, ublíž niekomu koho mám rada a budeš trpieť, navždy.“ Zašepkala som Asmodeovi do ucha a odišla som. Ramiel ma aj s Gabrielom nasledovali a celú cestu nič nepovedali. Prudko som otvorila dvere od svojej izby a pomohla som Gabrielovi posadiť sa na moju posteľ. „Ramiel, prosím ťa, zbehni pre lekárničku. Musím mu to ošetriť.“ Povedala som automaticky bez toho aby som odvrátila zrak od strýka.
„O toho hlupáka si starosti nerob.
Ošetrím ťa a dostanem odtiaľto preč.“ Povedala som s jemným úsmevom. Gabriel sa na mňa stále pozeral akoby neveril vlastným očiam. „Aj ty si si myslel že som mŕtva, však? Asi si to mysleli všetci okrem Balthazara.“ Povedala som pokojne a pokrčila som plecami. „Mrzí ma, že sa ti toto stalo. Ak by som to vedela... zachránila by som ťa ešte predtým než ťa uniesol.“ Povedala som ľútostivo a so slzami v očiach. Gabriel natiahol ruku a pohladil ma po líci, čím mi zotrela neposlušné slzu, ktorá mi po ňom stiekla. Porozhliadla som sa po izbe a začudovala som sa. Nič sa tu nezmenilo. Zostala presne taká istá ako keď som odišla.Vidno, že ju upratovali, keďže tu nevidím prach. Prinútilo ma to pousmiať sa. „Nad čím sa tak usmievaš?“ spýtal sa ma zvedavo Ramiel keď vošiel do izby. „Ale nad ničím.“ Zamrmlala som popod nos a vytrhla mu z ruky lekárničku. Vzala som z nej malé nožničky a začala som strihať nite na Gabrielových ústach. „Idem za Luciferom, nech tam Derek nie je sám.“ Podotkol Ramiel a mne vtedy doplo, že Derek je stále pri mojom otcovi. „Pošli ho sem, ak teda bude chcieť.“ Povedala som mu pokojne a ďalej som sa venovala Gabrielovi. Po pol hodine bol Gabriel ošetrený a ja som si od úľavy vydýchla. „Vieš kde je Balthazar?“ spýtal sa ma Gabriel zvedavo a mňa to zabolelo.
„Neviem. Už dlho sa s ním nemôžem spojiť. Ani sa nečudujem, veď som ho opustila a šla som za otcom. Balthazar ma teoreticky vychovával. Už dlho sa neozval a neberie m ani telefón. Dokonca neodpovedá ani keď ho zavolám. Musela som mu príšerne ublížiť.“ Zamrmlala som si popod nos a mala som čo robiť aby som sa nerozplakala. Gabriel ma chytil za rameno a sťažka si vydýchol. „Katherine, necítim ho.“ Povedal nešťastne Gabriel a ja som pustila na zem pohár vody, ktorý som vzala z nočného stolíka. Hneď čo sa dotkol zeme, roztrieštil sa na malé kúsky a izbou sa ozvalo hlasné rozbitie skla. Otočila som sa so slzami v očiach a Gabriel sa na mňa ľútostivo pozrel.
„Mrzí ma to Katherine. Je preč. Balthazar je preč.“ Odpovedal Gabriel na moju otázku, ktorá mi prebehla hlavou. Začala som krútiť hlavou a rukou som si zakryla ústa. Gabriel ma hneď objal a ja som prepadla záchvatu plaču. „Ako to vieš?“ spýtala som sa ho pomedzi plač. „Cítil som to. Archanjeli cítia ak zomrie niektorí anjel. Vlastne to cítia aj ostatní anjeli.“ Odvetil so zlomeným hlasom a hladil ma po vlasoch. Odtiahla som sa, aby som mu bola tvárou v tvár. „Prečo som to necítila ja? Aj ja som napoly anjel. Som nephilim. Prečo som to necítila?“ spýtala som sa nechápavo a neustále som mu hľadela do očí. „Klamár.“ Zavrčala som a nahnevane som ho od seba odstrčila.
Zotrela som si slzy a ruky som dala v bok. „Okamžite mi povec pravdu!“ skríkla som nahnevane a v izbe s hneď ocitol Derek. „Kath?“ oslovil ma vydesene a postavil sa vedľa mňa. „No tak strýko. Prečo som necítila, že je Balthazar mŕtvy? Veď všetci anjeli a archanjeli to cítili. Tak prečo ja nie?“ spýtala som sa nahnevane a neustále som ho sledovala. Gabriel sa poškriabal na čele a sťažka vydýchol. „Dobre. Dobre, dostala si ma.“ Zasmial sa a pozrel sa mi do očí. „Nedala si sa.“ Zamrmlal si popod nos. „Vážne? Musel si si zo mňa robiť srandu? Vieš ako som sa zľakla?!“ povedala som nahnevane a sťažka som si vydýchla. Derek ma hneď chytil okolo pása a pritiahol si ma k nemu bližšie.
„Hlboký nádych a výdych.“ Pošepkal mi do ucha Derek a vražedne sa pozrel na Gabriela. „Tvoj frajer?“ spýtal sa zvedavo Gabriel a ja som mu venovala môj vraždiaci pohľad. Gabriel hneď zodvihol ruky do obrannej pozície. Derek sa uchechtol nad jeho gestom a ja som pretočila očami. „Mal by si odísť. Nemáš čo robiť v pekle, Gabriel.“ Odvetila som starostlivo a on prikývol. Nechcem ho tu. Takto si zo mňa vystreliť. Naštval ma. „Mala by si ísť za otcom.“ Povedal potichu Derek a dal mi jemnú pusu do vlasov. Prikývla som a spolu s Derekom sme šli do otcovej izby. „Čo tu robíš?“ spýtal sa ma prekvapene Ramiel hneď ako som vošla do otcovej izby.
„Prišla som sa pozrieť na ot..ca.“ povedala som prekvapene keď som v jeho izbe videla len Ramiela. „Kde je otec?“ spýtala som sa nechápavo a Ramiel len sťažka vydýchol. „Odišiel.“ Povedal pokojne a ja s skoro dostala infarkt. „Ako to, že odišiel? Kam šiel?! Veď skoro zomrel!“ skríkla som vydesene a Derek ma hneď začal upokojovať. „Kath, on nechce aby si bola pri ňom.“ Povedal sklamane Ramiel a ja s na neho vypleštila oči. Venovala som mu svoj nechápavý pohľad. Prečo nechce aby som bola pri ňom? Čo sa to tu do kelu deje? „Kath, nechce aby si bola v pekle. Nie je to tu pre teba. A ja si to tiež neželám.“ Povedal pokojne Ramiel a ja som sa jemne odstrčila od Dereka.
„Som dedič. Ja tu musím byť.“ Povedala som svoju myšlienku nahlas a následne som sa zarazila. Musím. To slovo som nikdy nepovedala. „Zabúdaš, že aj ja som dedič. A som starší než ty čo znamená že som oveľa skúsenejší. Kath, chod domov, chod s Derekom. Ja sa tu budem starať s Luciferom o peklo. Ty si ži svoj život a keď ti bude príliš smutno, tak nás príď navštíviť hocikedy.“ Odvetil Ramiel s úsmevom a ja som prikývla. Nechápem to. Derek ma chytil za ruku a usmial sa. „Dávaj na ňu pozor, Derek.“ Povedal starostlivo Ramiel a v jeho hlase som cítila náznak ochrany. „Stane sa jej niečo a si mŕtvy.“ Táto veta ma dostala, keď to Ramiel povedal v hlave. Zasmiala som sa a venovala som Ramielovi láskyplný pohľad. Spolu s Derekom sme odtiaľ odišli a vzali sme aj Gabriela, ktorý na nás čakal pri vchodových dverách.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Heir of Hell
FantastikKatherine je 17 ročné dievča. Keď mala Katherine len niekoľko dní, našla ju rodina Gilbert v malom košíku pred dvermi ich domu. Neváhali ani sekundu a adoptovali si ju. Katherine má troch súrodencov, oboch rodičov, normálny život a dom v Londýne. No...