Sadla som si na stoličku a sledovala som Saru. Stále mám divný pocit z toho čo sa stalo. Nikdy som nepočula otcov hlas, keď som bola hore alebo pri zmysloch. Som dosť vydesená, no Sara vraví, že to nič nie je. „Je to jedlé?“ spýtala som sa jej zvedaví, keď mi pred oči položila tanier s k hracím mäsom a hranolkami. „Áno. Je to jedlé.“ Povedala Sara dotknuto a sadla s naproti mňa.
Obe sme sa pustili do jedla. Celý čas som sa pozerala do okná, v ktorom som sledovala odraz predsiene. „Čo ti je?“ spýtala sa ma Sara ustarostene a položila príbor. „Stále mám divný pocit, že som počula otcov hlas.“ Odvetila som a odpila som si z vína. Sara sa na mňa zahľadela ako by som bola nejaké jedlo. Nechápavo som sa na ňu pozrela a ona sa akoby spamätala a začala s znova venovať jedlu. Dobre tak toto vôbec nebolo strašidelné. „Ozval sa ti Dean alebo Sam?“ spýtala som sa zvedavo.
„Áno. Majú sa dobre. Lovia tak ako vždy, takže všetko po starom.“ Povedala odmeraný Sara a mne sa to zdalo čudné, no radšej som nič nevravel a do jedla som svoje jedlo. „Katherine.“ Znova som začala otcov hlas, no tento raz bol úplne pri mne, akoby mi šeptal do ucha. Zamrazilo ma a odložila som riad. „Idem do izby, hneď som späť.“ Povedala som Sara a ona len prikývla. Šla som do izby, v ktorej som sa následne zamkla.
Postavila som sa do stredu izby na svoj mäkučký koberček a zhlboka som sa nadýchla. „Otec?“ povedala som smelo a obzerala som sa okolo seba. Toto je hlúposť Kath, čo ťa to aj vlastne napadlo? „Katherine.“ Začula som svoje meno a prudko som sa otočila smerom k oknu. „Otec.“ Povedala som zmätene, keď som uvidela svojho otca v mojej izbe pred mojim oknom. „Tak rád ťa vidím, Katherine Elisabeth.“ Povedal s úsmevom a podišiel k mne.
Spravila som krok dozadu a stále s na neho hľadala. „Je to pravda? Si to ty? Si tu? Si naozaj Lucifer? Naozaj si môj otec?“ pýtala som sa ho bez prestávky a v hlave som mala ďalšie nezodpovedné otázky, ktoré som chcela vedieť. „Kľud. Kľud. Máš priveľa otázok. Áno som to ja. Naozaj som tu. Dlho mi to trvalo, no som konečne tu, s tebou. A som ochotný ti zodpovedať na všetky tvoje otázky. Len nie tu. Je to tu nebezpečné.“ Povedal vážne a znova sa ku mne priblížil.
Tentoraz som necúvla, zostala som stáť na mieste a nechala som otca nech sa ku mne priblíži. Chytil ma za ruku a behom sekundy som sa ocitla v nejakom dome, ktorý bol obrovský. „Moja najdrahšia dcérka, predstavujem ti peklo.“ Povedal s úsmevom otec a ťahal ma do nejakej miestnosti. V tej miestnosti sa nachádzal trón, na ktorý sa hneď posadil a ukázal na miesto vedľa neho. Postavila som sa k nemu a otec m znova chytil za ruku. Neviem prečo, no cítila som sa v bezpečí.
„Ako si ma našiel?“ spýtala som sa ho zvedavo a pozrela som sa mu do očí. „Poslal som jedného z mojich pekelných psov, by ťa našiel.“ Povedal a uškrnul sa. „Otec? Vysvetlíš mi to?“ spýtala som sa ho a on sa divne zatváril. Postavil sa z trónu, na ktorý následne posadil mňa. „Dobre, čakal som na túto chvíľu, no nie je to také ľahké. Keď bola tvoja mama tehotná po prvýkrát potratila. Mal som zlý pocit, že by sa aj tebe mohlo niečo stať, a preto som si vás vzal k sebe.
Tvoja mama bola tu, v pekle. Staral som sa o ňu a démoni ju zbožňovali. Bola tu šťastná, až keď sem neprišli likvidačná čata anjelov a nepokúsil sa ťa zabiť. Vtedy som vás vďaka svojej moci poslal čo najďalej odo mňa. Poslal som vás do jednej opustenej chaty na horách a poslal som tam Balthazara. Ten sa staral o Elisabeth až pokiaľ neporodila. Keď si prišla na svet, anjeli vás našli, neviem ako ale našli. Bojoval som s nimi, no niektorí z nich sa cezo mňa dostali a zabili Elisabeth. Balthazar bol pri tebe, jeho úlohou bolo ochrániť ťa.
Mňa za to, že som ťa chránil a že som ti dal život, hodil otec do klietky. Z nej som sa dostal len pred pár mesiacmi.“ Povedal otec zdrvene, no mne na tom niečo predsa len nesedelo. „Prečo si ma nekontaktoval skôr?“ spýtala som sa ho zmätene. „Keď ťa Balthazar vzal, povedal mi, že si mŕtva. Že si nedýchala a preto ta pochoval. Veril som mu. Celý ten čas som si myslel, že si mŕtva. No tvoja sila začala rásť a ja som začal cítiť tvoju prítomnosť.
Vyhrážal som sa deň čo deň Balthazarovi, že ak mi ťa nedá, tak ho zabijem. Keď na teba zaútočili démoni, Balthazar prišiel sem a povedal mi všetko čo sa stalo. Vtedy mi povedal o Mary a o tvojej adoptívnej rodine. A mne docvaklo, že anjeli o tebe nevedia. Preto som sa rozhodol držať sa čo najďalej od teba, aby som ťa udržal v bezpečí.“ Povedal so slzami v očiach a chytil ma za obe ruky. „Katherine Elisabeth, teraz mám tú možnosť dohnať ten čas, ktorý ti dlhujem.“ Povedal šťastne a ja so prikývla.
„Lenže Sara sa bude o mňa báť.“ Povedala som, keď som si uvedomila, že Sara je stále v dome a teraz určite vyšiluje. „Neboj sa, princezná, tu v pekle plynie čas rýchlo, no na zemi plynie pomaly. Práve si preč zo zeme len tri minúty, no tu si už deň.“ Povedal otec s iskričkami v očiach a s obrovským úsmevom na tvári. Deň. V pekle som už deň. To je dosť strašidelné. Neveriacky a nechápavo som sa pozerala na otca. „Vravím, že v pekle plynie čas veľmi rýchlo.“ Povedal šibalsky otec.
YOU ARE READING
The Heir of Hell
FantasyKatherine je 17 ročné dievča. Keď mala Katherine len niekoľko dní, našla ju rodina Gilbert v malom košíku pred dvermi ich domu. Neváhali ani sekundu a adoptovali si ju. Katherine má troch súrodencov, oboch rodičov, normálny život a dom v Londýne. No...