S2:01

402 17 3
                                    

Chwilę po spakowaniu wszystkich potrzebnych rzeczy zadzwoniłam do bliskich mówiąc, że znalazłam pracę na jakiś czas. Zadzwoniłam też do Anastazji. Poprosiłam ją, aby zajęła się moim mieszkaniem, jeżeli pójdzie po mojej myśli to jej je odsprzedam taniej.

Dziewczyna pożegnała się ze mną dopytując czy chodzi o Que, ja nie odpowiadałam na te pytania. Oddałam jej klucze od domu i samochodu i pojechałam taksówką na lotnisko.

Pov. Kuba

Kurwa, co ja narobiłem, jestem jebanym debilem. Miała rację z tym, że to był zakład, ale zakochiwałem się w niej z każdą kolejną chwilą. Wszystko co mówiłem było prawdą. Może byłem wczoraj pijany, ale pamiętam co mówiła. Dopiero co mówiła, że nie znamy się za długo i.. ehh.. Jeszcze te jej łzy, zjebałem po całości. Nie wiem co mam teraz zrobić, po prostu kurwa nie wiem.

Pojechałem do jej mieszkania, zapukałem do drzwi, ale otworzyła jakaś inna dziewczyna.

-Jest Justyna?To ważne.- powiedziałem patrząc na blondynkę

-Nie, właśnie się wyprowadziła, ale teraz wiem że to twoja sprawka- powiedziała wkurwiona

- Jak to? Jak się wyprowadziła?- pytałem zestresowany siadając na kanapę razem z nią w salonie

-Kurwa, wiem, że jesteś super sławny itd. Ale coś ty jej kurwa zrobił?!- krzyczała na mnie dziewczyna

Opowiedziałem jej wszystko, a ona powiedziała, że z chęcią sama by mnie zabiła.

- Coś mówiła? Gdzie pojechała?- dopytywałem

- Nie wiem gdzie, nie powiedziała mi. Powiedziała, że może kiedyś wróci. Quebo ja w chuj się o nią martwię, to moja najlepsza przyjaciółka.- powiedziała załamana - Muszę iść do łazienki, nie wytrzymam- powiedziała ocierając pojedyncze łzy.

-Kurwaaaa!! - pisnęła a ja pobiegłem do niej

-Japierdole

Nie wierzę, Ta krew, szkło, włosy, nóż. Osz kurwa, co ja kurwa zrobiłem. Kurwa jestem zjebany, jak mogłem jej to zrobić

-Kuba, ona ci nie mówiła o swoim byłym prawda?- spytała mnie podając mi papier

-Nic, a co on ma do tego?

Dziewczyna opowiedziała mi, że Justyna już kiedyś była mocno zakochana, że oddała by życie za niego, ale on ją po trzyletnim chodzeniu zostawił ją dla innej od tak, mówiła że moja Justyna prawie się zabiła, a teraz ma przez to traumę, dlatego tak zareagowała gwałtownie. Opowiedziała, że Justyna nigdy nikomu nie wspomina o tym jak słaba jest psychicznie w takich momentach. Boże co ja kurwa narobiłem.

Dzwoniłem do niej dzień w dzień, ale nigdy nie udało mi się dodzwonić. Jestem kurwa w dupie, nie wiem co mam zrobić, nic cokolwiek. Kocham ją i żałuję, bardzo.

Pov. Justyna

Lot trochę zajął, ale już jestem. Na lotnisku czekał Jared. Pojechałam z nim do studia, wszystko mi dokładnie wytłumaczył. Mam załatwione mieszkanie na jakiś czas. Podpisałam z nim roczny kontrakt.

-Daj mi czas, zrobię z ciebie gwiazdę- uśmiechnął się podając mi rękę

-Po to tu jestem.

***

Mieszkanie było dość nowoczesno urządzone. Trochę jak moje stare... tęsknie za tym wszystkim, za Kubą... tak tęsknię za nim w chuj, ale to nie miało by sensu. To wszystko nie miało sensu. W jeden wieczór straciłam miłość mojego życia i idola.

Zaczęłam się rozpakowywać, wszystko poukładałam w szufladach albo powiesiłam na wieszaki. Po tym zadzwoniłam do rodziców. Mam ponad 80 nieodebranych połączeń od Kuby. Wiadomości jeszcze więcej, nie chcę tego czytać. Mam go dość. Po prostu dość. Nie chcę go teraz widzieć, czy słyszeć. Obiecałam psychologowi, że już nigdy nie zabije się przez faceta, że mam walczyć o szczęście, tak właśnie robię.

Rano wstałam, wzięłam potrzebne mi rzeczy i pojechałam taksówką do Studia. Nowy York za oknem tak samo piękny jak ostatnim razem jak tu byłam u wujka. Weszłam do studia i podeszłam do recepcji. Wyjaśniłam, że byłam umówiona, dobrze ,że umiem biegle angielski.

Rozmawiałam z Jaredem o tym, czego on oczekuje, co chcę ja itd. Od jutra ma się zacząć ciężka praca. Zajęcia z tańca, śpiewu i napisanie nowych hitów.

Pov. Kuba

Szczerze, nadal nie umiem się pozbierać, przestałem koncertować, czy cokolwiek coś robić pożytecznego. Jestem zerem. Jestem kurwa w dupie, jestem w tym jebanym bagnie od już sześciu miesięcy. Całe pół roku z nią nie rozmawiałem.

Jestem Wolna Tylko Z NimOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz