S2:02

370 18 2
                                    

WAŻNE! JEŻELI W PIOSENCE JEST INNA GWIAZDA NIŻ W POPRZEDNIEJ, PO PROSTU UTOŻSAMIAJCIE Z NIĄ SOBIE GŁÓWNĄ BOHATERKĘ JAKO IŻ WYSTĘPUJE W DANYM KLIPIE

-Kuba, ogarnij się już, ile razy cię przepraszałem?- powiedział Krzysiek siadając obok mnie na kanapie- Wiesz dobrze, że..

-Zamknij się- powiedziałem patrząc z niedowierzaniem na lecące wiadomości

Media: Uwaga o to nowa wschodząca gwiazda, Justyna Wiśniewska, znana w globalnym show biznesie jako Justin. Młoda polka podbija listy przebojów swoim kolejnym hitem pt. "7 RINGS" . Młoda gwiazda zdobywa coraz większą sławę na świecie, niedługo ma wydać swoją pierwszą płytę, a następnie planuje trasę koncertową odwiedzając także Polskę.


- No nie wierzę- powiedziałem wstając z kanapy

Media: Młoda artystka dołączyła do wytwórni samego Jareda Marksa. Z każdym kolejnym dniem staje się jedną z najbardziej znanych polek. Mamy z kogo być dumni.

- O cholera Que-powiedział Krzysztof, który też był w szoku

-Przyjęła jego ofertę, dlatego nie mogłem jej nigdzie znaleźć- powiedziałem sam do siebie

Od razu włączyłem jej teledysk na telewizorze. Boże ale ona się zmieniła, jej włosy, makijaż, cała figura.
Poczułem ból w sercu, że nie ma mnie obok niej, ale widzę, że już się pozbierała. Ehhh.. szkoda, że ja nie.

- Jak my tego mogliśmy nie zauważyć?- spytał Krzychu gdy szukałem innych filmów z nią. Było mnóstwo wywiadów, inne teledyski.
Naprawdę ma talent, może Pop to nie mój klimat, ale jest genialna...
Bardzo schudła, ma takie krótkie włosy, wcześniej miała aż do pasa.
Cieszę się, że jej się udało, ale.. jednak to boli.

Pojechałem do studia, zabrałem ze sobą tekst piosenki którą napisałem po tym jak wyjechała. Nie wiem czy to coś da, ale czuję, że muszę to opublikować. Może zdarzyć się cud, że to odsłucha.

Siedziałem tak w studiu do 3 w nocy. Padam na twarz, jestem zmęczony, ale muszę to zmontować. Dobrze że jest tu Krzysiek, gdyby nie on siedziałbym do rana.
- Robimy teledysk?- spytał kończąc montaż

-Nie, daj tę grafikę z sercem i wstawiaj- powiedziałem wyłączając resztę sprzętu.

-Już, wstawione- powiedział wyłączając komputer- myślisz, że ta piosenka coś da?- spytał łapiąc mnie za ramię

-Nie, chcę tylko aby wiedziała co czuje. - powiedziałem po czym wyszliśmy ze studia.

Pov. Justyna

Boże... Jestem tak zmęczona po dzisiaj, nagrania do teledysku wyczerpują. Już wszystkie mięśnie mnie bolą od tych ćwiczeń. Za dwa miesiące już jadę w trasę. Nowy York, Madryt, Londyn, i Polska i to wszystko w 7 dni. Czuję, że umrę z wykończenia, ale zarazem tak się cieszę. Wszyscy mówią tylko o mnie. Fani proszą mnie o zdjęcia i autografy. Moi rodzice są ze mnie bardzo dumni. Gdy pytali o Kubę, odpowiadałam im tylko, że nie chcę o nim rozmawiać. Pomyśleć, że minęło pół roku, a ja nadal czasem za nim płaczę. Próbuję zrozumieć to co zrobił, ale nie sądzę aby mnie kochał, znaliśmy się za krótko. Na pewno teraz się świetnie bawi.

Wstałam koło południa, na szczęście mam dziś wolny dzień. Z ciekawości odpaliłam Google, wpisałam Quebonafide, ale to co zobaczyłam dosłownie mnie zszokowało. Myślałam, że zobaczę go z nową laską ale..

Artykuł 1 Quebonafide odwołał wszystkie koncerty, to trwa już parę miesięcy...

Artykuł 2 Nowy hit Quebonafide, czy to piosenka skierowana do kogoś za kim tęskni?

Artykuł 3 Nowa piosenka Quebonafide, wyznaje miłość ukochanej

Artykuł 4 Co zrobił Quebonafide, czego żałuje? Nowa piosenka mówi dużo o...

Od razu weszłam na Yt gdzie znalazłam najnowszą piosenkę

"Co jest ze mną"

Mam pierdoloną znieczulicę, idę przez ulicę
A może leżę i umieram i tak tylko piszę?
A może leżę i umieram bo chcę cię usłyszeć?
Ale codzienność to nie pierdolony koncert życzeń

Po tych wersach mnie dosłownie zatkało. Mu jest naprawdę aż tak źle? To ja się cięłam przez te pół roku, to ja płaczę po dziś dzień, to ja zostawiłam wszystko co miałam, tylko aby uciec. On naprawdę cały czas to pamięta?

Krzyki powtarzającego:"co jest ze mną" wzbudzają we mnie płacz. To jest nie realne, przysłuchiwałam się dalej. Czy ja dobrze rozumiem?

Wbiłem już prawie wszystkie szpilki w mapę
Więc możesz znów być dla mnie całym światem

Kuba...- szepnęłam, zaczęłam płakać. Nie mam pojęcia co się ze mną dzieję. Myślałam, że jak ucieknę to to wszystko minie, że zapomnę.

Pod wpływem emocji pobiegłam do biurka, przy którym usiadłam. Bezmyślnie zaczęłam pisać tekst piosenki. Spojrzałam na kalendarz. Za dwa miesiące trasa.

Mam miesiąc

Jestem Wolna Tylko Z NimOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz