Przyjrzyjcie się im przyda się podczas czytania . (Ten w środku to Bando)
--------------------------------------------------Dalsza podróż mijała dość spokojnie. Chociaż ...
Dość często zdarzały się sztormy. Gai był ledwo żywy , a my słuchaliśmy jego marudzenia.
Taki sztorm trwał teraz . Wszyscy dookoła umierali przez chorobę morską . Chyba tylko ja i Naruto czuliśmy się dobrze.
Siedziałam pod ścianą obracając w palcach mojego ostatniego papierosa.
Tak szczerze to nie czuję potrzeby by go zapalić .
To chyba dobrze
Skończą mnie wyzywać od babo chłopów.
A w sumie
Chuj im w oko
Podczas moich rozmyślań chłopcy opracowywali dalszą podróż byleby gdziekolwiek się zatrzymać.
Cioty
***
Gdy dopłyneliśmy na Wyspę Nanakusa - tak zwany raj dla zielarzy ,zauważyliśmy statek oraz obozowisko przy brzegu.
Wchodząc na ląd spotkaliśmy Sakurę , Ino i Chojiego .
Tsunade -sensei wysłała ich na misje by zebrali potrzebne zioła lecznicze.
Chłopcy zaczęli z nimi rozmawiać , a ja dalej zatopiona w swoich myślach niespecjalnie udzieliłam się w dyskusji .
- (T.I) pójdziesz z nami ? - zapytała Sakura.
- Co? Gdzie ? - spojrzałam na nią zdezorientowana.
- Zbierać zioła lecznicze - zaśmiałam się na jej słowa .
Kurwa (T.I) nie te zioła .
Otrząśnij się .
- A w sumie mogę , nie mam nic lepszego do roboty - wstałam z ziemii i otrzepałam ubranie z piasku .
Ruszyliśmy za różowowłosą.
***
- Źle , ile razy zamierzasz jeszcze zgadywać?! - krzyknęła rozzłoszczona Ino .
- Cholera jasna Naruto ! - westchnęłam rozczarowana poczynaniami blondyna
- Nie mam pojęcia , który to ! Ta praca wcale nie jest prosta ! - krzyknął Uzumaki . - Trzeba było zostać z tamtą dwójką i doglądać mistrza Gaia - mruknął do siebie
- Skończ piepszyć i rusz dupe ! - powiedziałam i kopnęłam go lekko w nogę
Westchnęłam ciężko i rozejrzałam się po okolicy szukając potrzebnych nam ziół.
- Pani Tsunade mówiła, że to raj dla zielarzy , a mimo tego ciężko znaleźć niektóre z ziół - powiedziała zrezygnowana Sakura
- Nawet jej zdarza się mylić - stwierdziłam
- Może zmienimy miejsce ?- zaproponowała Ino
- Chodźmy wyżej - powiedział Choji - potrzebujemy również składników na pigułki żywnościowe
- Nigdy za wiele ziół - rzekła Yamanaka
- Co racja to racja - przytaknęłam - dobre zioło nie jest złe
Ruszyłam za Sakurą i Chojim zostawiając Naruto w tyle .
Przykucnęłam przy jednym kamieniu i zaczęłam szukać ziół.
W pewnym momencie Uzumaki jak poparzony przebiegł obok nas sprawdzając każdy kwiatek .
CZYTASZ
Nie ma to jak w wiosce - Kakashi x Reader
FanficKsiążka idąca zgodnie ze światem anime "Naruto" . Reader uczestniczy często w wydarzeniach dorzucając swoje przysłowiowe trzy grosze . TWÓJ OPIS : Jesteś wychowanką 3 legendarnych Sanninów : Orochimaru , Jirayi oraz Tsunade. Twoi rodzice nie żyją...