EPILOG

834 92 33
                                    

EREN

Vešel dovnitř a ani nestihl zavřít dveře, protože jsem jej k nim přirazil a začal ho hladově líbat. Byl viditelně v šoku, ale nebránil se a postupně se poddal útoku mého jazyku, který se zoufale dobýval do jeho úst. Když mi došel kyslík a odtáhl jsem se, jeho oči na mě zmateně koukaly.

„Promiň, Levi, já... nechtěl jsem se na tebe tak vrhnout, vím, že musíme pomalu, omlouvám se, já sám stále nemohu uvěřit, že tě můžu svírat v náručí, ne jako kamaráda, ale jako svou lásku. Odpusť mi tedy mé zbrklé jednání."

V tu chvíli jsem si připadal jako nadržený idiot, který se neuměl ovládat. Měl jsem počítat s tím, že Levi byl vlastně jen porcelánová panenka, a jediná jeho zkušenost se sexem byla, když jej Jean znásilnil.

Proč mi tohle nedošlo dřív? Bylo jasné, že měl strach a já bych se ani neměl divit po tom všem, co si prožil.

Ale sakra, já nejsem Jean!!! Já ho miluju! Nikdy bych mu neublížil, nikdy!!!

„Levi, pojď dál, promiň, mám tu bordel, nějak jsem nepočítal, že sem dnes přijdeš," omluvně jsem se pousmál a on si dal ruce v bok a sledoval tu spoušť, která panovala v obýváku. Jestli já jsem nakonec neudělal chybu, že jsem ho sem vzal.

„Je to možné?! Tolik úsilí jsem dal do tvé výchovy, co se týče pořádku, uplynul jeden rok a ty jsi stejný bordelář, jako jsi býval," díval se na mě rádoby tvrdýma očima, ale koutky úst mu cukaly, a když viděl můj vyděšený pohled, začal se smát naplno.

„Pojď sem za mnou, mně to přece nevadí, byl bych s tebou teď šťastný, i kdybychom seděli na smetišti," přitáhl si mě do náručí a lehce políbil. Chvíli jsme potichu seděli na pohovce a užívali si blízkosti.

Zavrtěl jsem se v jeho náručí, protože se mě začala zmocňovat touha, nedokázal jsem už ignorovat jeho pevné tělo, které mě objímalo, jeho vůni, celou jeho blízkost, která mi byla tak dlouho upírána. Potřeboval jsem ho...

„Levi, prosím," podíval jsem se na něj očima plnýma touhy.

Co se stalo po této větě, jsem si dost dobře nedokázal vybavit do podrobností, ale najednou jsem se ocitl v jeho náručí a on mě nesl do dveří, za kterými tušil ložnici. Položil mě opatrně na postel a začal zoufale pomalu svlékat. Nechal jsem jej, nechtěl jsem ho vylekat tím, že bych začal být netrpělivý. Věděl jsem, že potřebuje čas! Za chvíli jsem ležel na posteli úplně nahý a moje chlouba reagovala na jeho chtivý pohled.

„Erene, jsi ještě nádhernější, než si tě pamatuji," viděl jsem jeho oči, jak putují po mém těle a stále víc se v nich odrážela touha. Polknul přebytečné sliny a sám se začal vysvlékat mnohem rychleji. Bylo na něm vidět, že se jej začíná zmocňovat chtíč, jenž přebíjel veškerý strach, který by snad v něm ještě mohl být zasetý.

Po chvíli jsem cítil jeho ruce, kterak bloudily a jemně prozkoumávaly každičkou část hrudníku, viděl jsem, jak jeho oči lačně skenovaly všechny záhyby mého těla.

Naklonil se nade mě tak, až jsem pocítil horký dech na mém krku. Zachvěl jsem se a zježily se mi chloupky na celém těle. Dlouhé sekundy se mě nedotkl, až po chvíli, která pro mě byla jako věčnost, jsem ucítil jeho měkké rty na mé šíji. Otřásl jsem se a horkost, kterou mi toto laskání vlilo do všech částí mého těla, mě rozpalovala a nutila prohlubovat dech.

Jeho polibky pokračovaly po mém krku dál, až našly tepající krční žílu. Jemně se do citlivého místa zakousl a začal sát. Bylo to tak vyzývavé, že jsem zasténal. On však nereagoval a pomalinku se opět přesunul k mému uchu.

The Bells in your Heart ✔️(série Bells 1. díl)Kde žijí příběhy. Začni objevovat