Goodbye single ( 32 )

887 88 18
                                    

Goodbye single
🐨 Episode ( 32 )

ေျမခရြက္ေျကြေတြအေပၚ သူမေလ်ွာက္လွမ္းလာရင္း ေနာက္ဆုံးသူမ ေရာက္ရိွလာတ့ဲေနရာက နွစ္အေတာ္ျကာျမင့္ ေလာက္ျပီျဖစ္သည့္္ အိမ္ကေလးတစ္လုံးရိွရာဆီသို့ ..။ အိမ္ျခံဝန္းထဲက သစ္သားကုတင္ရွည္တစ္ခုေပၚ တင္လွန္းထားသည့္ ငရုပ္သီး ဟင္းရြက္ ျကက္သြန္ျဖဴ  အစရိွ ေသာ ဟင္းသီးဟင္းရြက္ေတြကို သူမထိုအိမ္သို့ ေရာက္လာသည္နွင့္ ပထမဆုံးျမင္ေတြ႔လိုက္ရျခင္းျဖစ္သည္..။ သူမထိုျခံထဲကို ဝင္လာေတာ့ အိမ္ထဲမွ အဖြားအိုတစ္ေယာက္ ထြက္လာခ့ဲသည္. . ။

" Hormone ေနေကာင္းရဲ႕လား. . "

သူမရဲ႕နႈတ္ဆက္စကားသံေျကာင့္ အသံလာရာ သူမရပ္ေနသည့္ဘက္သို့ လွည့္ျကည့္လာသည့္ အဘြားအို..။ သို့ေသာ္ မ်က္ဝန္းအျကည့္ေတြကေတာ့ အသက္မ့ဲလို့ေန၏..။ လက္ထဲမွာကိုင္ထားသည့္ တုတ္ကေလးကို အေရွ႔သို့ စမ္းေထာက္ရင္း သူမရပ္ေနသည့္  ေနရာအနားသို့ ခန့္မွန္းျပီး ေလ်ွာက္လာသည့္ အဘြားအိုအနားသို့ Tzuေလ်ွာက္လာရင္း .......

" ေတာင္းပန္ပါတယ္ .. အရမ္းျကာသြားတယ္မဟုတ္လား .."

" ကေလးမေလး မဟုတ္လား.."

"ဟုတ္က့ဲ .. အခုေတာ့ အရင္လို ကေလးေလး မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး .. Tzuအရြယ္ေရာက္လာပါျပီ.."

" Tzu? "

" Chou Tzuyu .. Hormoneကို ေနာက္တစ္ခါလာျဖစ္ရင္ Tzuနာမည္ေျပာျပမယ္လို့ ေျပာခ့ဲတယ္မဟုတ္လား .. Chou Tzuyuဆိုတာ Tzuနာမည္ပါ.."

" ေသခ်ာေပါက္ကို မွတ္မိတာေပါ့.."

သူမရဲ႕အလြန္ကိုျကည့္ျပီး ျပံဳးေနတ့ဲ အဘြားအိုရဲ႕ လက္ေတြကို သူမေနြးေထြးစြာ ဆုပ္ကိုင္လိုက္ျပီး အနားက သစ္သားကုတင္ရိွရာသို့ေလ်ွာက္လာခ့ဲသည္..။ ေနရာလြတ္တစ္ခုမွာ အဘြားအိုကို ထိုင္ေစျပီး.......

" Hormone တစ္ေယာက္ထဲေနရတာ အဆင္ေျပရဲ႕လား .. ေနလို့ထိုင္လို့ေရာ ေကာင္းရဲ႕လား.."

" မ်က္စိမျမင္ရေတာ့တာကလြဲလို့ က်န္တာအကုန္ေကာင္းပါတယ္.."

" Hormoneရဲ႕သား Arjishiေရာ Hormoneဆီ လာလည္ရဲ႕လား.."

" တစ္နွစ္ကို တစ္ျကိမ္ေတာ့ လာလည္ျကပါတယ္ .. အလုပ္ေတြကလည္းရိွေသးေတာ့ တစ္ရက္ေတာင္ျပည့္ေအာင္ ေနမသြားျကပါဘူးကြယ္.."

Goodbye singleWhere stories live. Discover now