Goodbye single
🐨Episode ( 38 )Flashback... ... ...
At night..
" ငါတို့ Hirai လေးကို မင်းရောဂါအကြောင်း အသိပေးသင့်တယ်လို့ ငါထင်တယ်.."
" သမီးလေးက ကျွန်မတို့ကို နာကြည်းနေတာလေ.. ပြန်လာမှာတဲ့လား.. ကျွန်မရောဂါအကြောင်း သမီးလေး သိသွားရင် ပြန်လာမှာ မိုလို့လား.."
" မင်းမသိလို့မေးတာလား.. သမီးလေးက ငါ့ထက်မင်းကို ပိုချစ်တယ်ဆိုတာ.. "
" သမီးလေး နွုတ်ကနေ ကျွန်မကို ရှင့်ထက် ပိုချစ်ပါတယ်လို့ ပြောဖူးလို့.."
" ဆေးရုံသွားမယ် မနက်ဖြန်.. အစားထိုး ခွဲစိတ်မွု ခံယူရအောင်.. "
ရင်ခွင်ထဲကို ပိုတိုးဝင်လာသည့် Mrs. Hiraiအား Mr.Hirai ပိုတင်းကျပ်စွာဖက်လိုက်သည်..။
-
-
-" အားလုံးအဆင်ပြေသွားမှာပါ.. ဘားမှ စိတ်ပူမနေပါနဲ့.. "
" မင်းကိုဘဲ အားကိုးရတော့မှာဘဲ.."
" အော် Mr.Hiraiရောက်နေတာလား.."
Mrs. Hiraiရောဂါအကြောင်း ဆွေးနွေးနေတုန်း အခန်းထဲသို့ ဝင်လာသည့် Mrs. Meiအား လှည့်ကြည့်လိုက်ရင်း......
" မတွေ့တာတောင် ကြာပြီနော် Mrs. Mei .. နေကောင်းတယ် မဟုတ်လား.."
" ကောင်းပါတယ်.. ဒါနဲ့ ဆေးရုံကို ............. "
-
-
-" Moက အဲ့လိုဘဲ ပြောခဲ့တာလား.."
" Mrs. Hirai ကျောက်ကပ်ဆေးရမဲ့ အကြောင်းကိုတော့ ကျွန်မပြောပြလိုက်မိတယ်.. "
" ကျေးဇူးတင်ပါတယ်ဗျာ.. ကျွန်တော် အလုပ်တွေရိှသေးလို့ ဖုန်းချလိုက်တော့မယ်.."
T.
အလုပ်စားပွဲမှာ ထိုင်နေရာကနေ ထရပ်လိုက်ပြီး ပြတင်းတံခါး မှန်တွေ အပြင်ကို Mr. Hiraiငေးကြည့်လိုက်သည်..။ အခန်းထဲ ဝင်လာတဲ့ Bamကြောင့် အပြင်လောကကြီးကို ငေးကြည့်ရင်းနဲ့ဘဲ......
" မင်းနဲ့ Hirai MoMo အဆက်အသွယ်ရိှနေတယ်ဆို.. တစ်ခုလောက် သူ့ကို ပြောပေးပါ.. Mr. Hiraiက အိမ်ကို လာခဲ့ပါအုံးလို့..".
အမိန့်ပေးလိုက်တာမျိုးတော့ မဟုတ်ဘူး..။ တင်းထားသမျှ စ်ိတ်တွေကို လျော့ချလိုက်တာ..။ သေချာပေါက် လာမယ်ဆိုတာ သိတယ်..။ သူမ အမေကြောင့်တော့ သူ့ဆီကို Moလာလိမ့်မယ်..။ ဘယ်လိုပုံစံမျိုးနဲ့ မျက်နှာချင်းဆိုင်ပြီး စကားပြောရမှာလဲ..။
ESTÁS LEYENDO
Goodbye single
Fanficငါနင့္အနားမွာ ရိွေနတာကို မုန္းရင္ ... နင့္အေ႐ွ႕မွာ ရိွေနတာကို နင္မုန္းရင္ ... ငါလွည့္ျပန္သြားၿပီး နင့္ကိုေစာင့္ေနပါမယ္ ... ဒါေပမ့ဲ ငါ့ခံစားခ်က္ကို မထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္ဘူးဆိုတာ နင္မသိဘူး ... ငါနင့္ကိုခ်စ္တယ္ .. အခ်ိန္တိုင္းနင္...